Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla niin että ei halua mennä nukkumaan kun kerrankin on sitä " omaa aikaa" ?

Vierailija
10.08.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina teen niiiiiiiiiiiiiin pyhät ja vakaat päätökset, että seuraavat kolme yötä tai seuraavan viikon menen nukkumaan lähes heti lapseni jälkeen -ja lähes aina riekun ylhäällä vielä puolenyön aikaan:) No, joskus aina kun väsymys käy ylivoimaiseksi, painun pehkuihin jo ysiltä, mutta tapahtuisikohan se noin kerran kuussa? Mukava tietää, että kanssani valvoo monta muutakin mammaa:)

Vierailija
2/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ois hyvä mennä nukkumaan NYT, niin olen täällä vielä hetken ja sitten lueskelen jotakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tosi raskas viikko ja olen ollut illan ihan poikki, tekemistä olis vaikka kuinka, mutta nyt ei vaan jaksa. Eikä tee mieli nukkumaankaan, kun saa vain olla.....

Vierailija
4/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menen sinkkuelämän jälkeen nukkumaan. Tai sitten en... :)

Vierailija
5/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuntuu ettei ole enää mitään omaa elämää edes.

Vierailija
6/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittapuolena tässä on se että tykkään aamulla herätä ajoissa että ehdin touhuta kaikenlaista ennen töihiin meno, iltaisin ei sitten enää töiden jälkrrn ehdi/jaksa...

AP

Vierailija
7/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ylittyy usein! Ja sitten aamulla, kun lapset heräävät olen aivan töttöröööööööööö.

Vierailija
8/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus menee aamuyölle kun en vain saa nukuttua=(

Vierailija
9/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko keikkua myöhään hereillä ihan vaan siitä ilosta että on hiljaista ja saa olla yksin.

Vierailija
10/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOka aamu vannon että tänä iltana menen viimeistään klo 22... Vauva herättelee öisin ja aamulla herätys on viimeistään klo 07. No joinain iltoina olen kyllä mennytkin ajoissa ja sen eron huomaa. Mutta useimmiten vaan nautiskelen hiljaisuudesta ja teen kaikkea omaa:-))). On tää niin ihanaa kun lapset nukkuu!

t. kolmen mutsi

Vierailija
11/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei totisesti malta mennä nukkumaan vaikka olis miten kova väsy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi