Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittamaan jäänyt hetki kun et harrastanut seksiä

Vierailija
17.03.2021 |

Onko elämässäsi ollut hetki tai tilanne, jolloin olisit voinut harrastaa seksiä jonkun seksuaalisesti haluttavan henkilön kanssa, mutta syystä tai toisesta et harrastanut ja tämä on jäänyt harmittamaan tai mietityttämään jälkikäteen? Kerro kokemuksesi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  niitä on ollut ainaki viisi eri kertaa. Syynä on joskus ollut liian kännissä oleva nainen. 

T:mies 

Vierailija
2/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikana eksyin samaan sänkyyn yhden nykyisen julkkisnaisen kans. Neito oli silloin vielä kaiken lisäksi neitsyt. Hyväiltiin toisiamme ja sain suuhoidonkin. Pillu jäi saamatta kun ei ollut kortsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään - Tapaturma.mpg - YouTube

Vierailija
4/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari immenkalvoa jätin korkkaamata   toinen oli 16v todella isotissinen tyttö joka olisi halunnut sit alkaa seurusteleen ja toinen oli samalla kadulla asuva 16v tyttö jonka housuissa oli jo sormet rannetta myöten mutta polttava kusenhaju esti toimet vinttikamarissani

Vierailija
6/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ekan kerran kun olisin saanut pillua. Sormet oli märässä pillussa ja muna tytön suussa. Sit kun piti ruveta naimaan ja kortsua asettelin niin lurps. Muna sano humalatilan ja jännityksen takia sopimuksen irti. Kyllä vitutti ja nolottikin niin etten aamulla edes oikein kehdannut mitään ehdottaakaan uuden epäonnistumisen pelossa ja muija häippäs vaivihkaa.

Vierailija
7/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ekan kerran kun olisin saanut pillua. Sormet oli märässä pillussa ja muna tytön suussa. Sit kun piti ruveta naimaan ja kortsua asettelin niin lurps. Muna sano humalatilan ja jännityksen takia sopimuksen irti. Kyllä vitutti ja nolottikin niin etten aamulla edes oikein kehdannut mitään ehdottaakaan uuden epäonnistumisen pelossa ja muija häippäs vaivihkaa.

Siis joo seksiä harrastettiin, mutta se oma eka yhdyntä jäi kokematta.

Vierailija
8/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuli kerran ravintolassa tosi kivannäköinen tyttö hakemaan joraamaan ja tanssiessa hinkkasi itseään reittäni vasten. Lopuksi teki suoran ehdotuksen josta kieltäydyin "valkoisen" valheen avulla. Harmittaa vieläkin, vaikka asiasta on jo aikaa kuusi vuotta.

Vierailija
9/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oltiin parin kaverin kansssa keskellä viikkoa Victors klubilla. Paikka oli löhes tyhjä mutta siellä oli pari kaunista naista joiden kanssa pidin ”silmäpeliä”.

Kun paikka meni kiinni ja käveltiin mantan patsaan kohdalle niin viereen kurvasi taksi. Ovi aukesi ja siellä oli ne baarin naiset. He pyysivät minua mukaansa heille, mutta kun kysyin voiko kaveritkin tulla oli vastaus kieltävä. Vain minä yksin.

Jätin väliin ja jäin kavereiden kanssa. Vuosia myöhemmin olen harmitellut että siinä meni se mahis kimppaseksiin kahden kuuman mimmin kanssa.

Vierailija
10/15 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä oltiin parin kaverin kansssa keskellä viikkoa Victors klubilla. Paikka oli löhes tyhjä mutta siellä oli pari kaunista naista joiden kanssa pidin ”silmäpeliä”.

Kun paikka meni kiinni ja käveltiin mantan patsaan kohdalle niin viereen kurvasi taksi. Ovi aukesi ja siellä oli ne baarin naiset. He pyysivät minua mukaansa heille, mutta kun kysyin voiko kaveritkin tulla oli vastaus kieltävä. Vain minä yksin.

Jätin väliin ja jäin kavereiden kanssa. Vuosia myöhemmin olen harmitellut että siinä meni se mahis kimppaseksiin kahden kuuman mimmin kanssa.

Niin tai sitten meni mahis että ne kuumat mimmit olisivat rullanneet sinut siellä kämpillään, koko kaveriporukkaa eivät olisi pystyneet. Ajattele positiivisesti!

Vierailija
11/15 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt julkkisnaisen mukaan,pelotti sillä hetkellä toisen julkisuus.

Vierailija
12/15 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ne kerrat kun ukkomiehenä kieltäydyin muutaman kerran vieraiden naisten ehdotuksista, koska halusin olla uskollinen vaikka suhteessa heikosti menikin. Olisi ihan hyvin voinut itsekin nauttia kun paljastui että silloinen vaimokin petti.

Vierailija
13/15 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä poikuus tallella, ja olin ihastunut yhteen tyttöön jonka kanssa jonkinlaista peliä oli ollutkin. Sitten tuli kotibileet hänen kotonaan, missä mentiin hänen vanhempiensa sängylle juttelee ja istuskelee. Katselin siinä hänen kanssaan valokuvia albumista, jolloin tyttö ehdotti että alettaisko makoilla ja laitettais valot pois. Olin ihan et "mitä, kesken illan aletaan makoilla?" ja lähdin polttaa tupakkaa ulos. Se mahis meni siinä, eikä uutta tullut koskaan. Tuo harmittaa vieläkin, koska eka kerta just hänen kanssaan ois ollut kyllä mieluinen...

M40

Vierailija
14/15 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä juttuja sattunut, mutta ei jaksa muistella. 

Puhumalla aina selviää naisten kanssa, ei tarvitse pelätä väkisinmakaamista. 

Vierailija
15/15 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tilanne harmittaa edelleen ja paljon, vaikka tapauksesta aikaa jo ~18 vuotta.

Menin keikkatöihin yhteen tapahtumaan. Välittömästi saavuttuani paikalle katseet kohtasi jonkun tuntemattoman miehen kanssa ja samassa iski myös miljoona volttia sähköä päästä varpaisiin. Mies järjesti itsensä mun työpariksi eikä mennyt kauaakaan, kun jo mietittiin että huomaisiko kukaan jos livahdettaisiin ottamaan pikaiset jossakin. Pari vuotta harrastettiin enemmän tai vähemmän aktiivisesti tekstariseksiä ja pari kertaa päädyttiin imuttelemaan ja kiehnäämään kiihkeinä jonnekin nurkan taakse, mutta ei sitten jostakin syystä päästy koskaan tositoimiin.

Tuo on ollut toistaiseksi ainoa kerta, kun joku on kolahtanut seksuaalisesti niin 100% heti ensimmäisestä katseesta ja ilmeisesti vielä molemminpuolisesti. Toisinaan mietin vieläkin, että millaistakohan meillä olisi ollut sängyssä. Nyt jos tulisi tilaisuus, niin en taatusti jättäisi sitä käyttämättä. (Terveisiä asianosaiselle, jos sattuu lukemaan tämän ja tunnistamaan itsensä.)