Sulkua takana 1,5 viikkoa - En kestä enää!
Pää hajoaa tähen paikkaan ja vasta puoliväli! Muita?
Kommentit (18)
Mitä ihmeen sulkua? Ihan elämä jatkuu kuin ennenkin. Ensin klo 8-11 töitä, sitten puolen tunnin paussi, taas töitä, lounas, töitä. Loppupäivä kotihommia, ulkoilua ja perheen kanssa oleilua.
Perhana en pääse mun lempilounasravintolaan. Tartuntoja meidän kunnassa 0-4 per päivä. Mut kyllä kannattaa kokkailla kotona vaan ja ravintolan työntekijöillä nyt ainakin on aikaa tehdä ruokaa ihan itselleen vain.
Missä päin Suomea ravintolat ja baarit ja salit vielä auki? Suunnittelen viikonloppumatkaa
Ei näy sulku meidän perheessä. Ekaluokkalainen koulussa, toinen vanhempi vuorotyössä ja toinen kasista neljään. Arjessa riittää tekemistä itsessään.
No toki uimaan ei olla halliin päästy aikoihin, se on ikävää.
Itse haluaisin salille ja ryhmäliikuntatunneilla sekä uimahalliin.
Kerro tarkemmin ap. Mitä sulku on estänyt sinua tekemästä?
Olen ehkä jäävi kysymään, kun rajoitukset eivät ole omaan elämääni kolahtaneet käytännössä ollenkaan (asun yksin, ollut etätyössä jo pitkään, kaikki ruokakauppa- ja muut tavaratoimitukset kotiin kuljetettuina).
Edes harrastukseni eivät ole muuttuneet, luen edelleen kirjoja ja ulkoilen samalla tavoin kuin ennenkin.
Mutta ymmärrän, että monella muulla tilanne voi olla toinen.
Pelkkä ajatus tästä että on lockdown, ahdistaa.
AP
Voivoi pikku raukkaa, jaxuhali. Et tiedä ahdistuksesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
AP
Ymmärrän sinua. Itsellä myös hetkiä kun tuntuu että ei jaksa.
Yritä olla ajattelematta asiaa.
Kuuntele joku rentoutus YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nälviä
Vitunko sulkua?
Asun yhdessä Suomen isoimmassa kaupungissa eikä mikään ole kiinni. Kuntosalit on ihan täynnä ihmisiä, esimerkkinä.
EI HYSTERIAA. Ihmiset eivät ole alistuneet äärivasemmiston nyrkin alle.
Vierailija kirjoitti:
Sikamainen kommentti
Mitä hevon vttua :D Ei sinua ole kotiin lukittu. Mene ulos.
Vierailija kirjoitti:
AP
Siis kerrotko nyt missä on lockdown?
Mä taas en kestä tätä korona-aikaa koska tuun maskeista kipeäksi. Ja sitten kokoajan saa pelätä että jostain napsahtaa karanteeni. Jatkuvasti saa juosta testissä pienimmästäkin kurkkukivusta tai nenän vuotamisesta. RASITTAVAA. Mutta toki parempi että testiin pääsee kuin että ei pääsisi.
Mitä sulkua? Mikä hajottaa?