Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokkelat huomio! Miten näpäyttää

Vierailija
17.03.2021 |

Sukulaisnainen tunkee päivittäin kaikista sosiaalisen median kanavista koronaan liittyviä "uutisia" joita ovat laatineet hänen ihailemansa henkilöt kuten Maria Nordin, T. Malinen jne. Hän siis toistuvasti ränkyttää kuinka rajoitustoimenpiteet ovat liioiteltuja, tautia ei ole olemassa ymym. Pitää kaikkia valtamedioita, lääkäreitä, thl ym. Salaliittoteorioina jne.

Miten voisi näpäyttää häntä, esimerkiksi kun pommittaa noilla wa - viesteillä? Fbssä ja muualla olen laittanut niin, ettei hänen julkaisut tule silmiini.

En jaksa varsinaisesti alkaa väitellä hänen kanssaan, on harvinaisen yksinkertainen ihminen ja keskustelu hänen kanssaan ei ole millään tasolla mielekästä. Mutta olisiko jotain nokkelaa lausahdusta millä voisi saada hänet lopettamaan nuo watsapin kautta tulevat perheryhmiin pommitettavat välitetyt viestit 🙄 valitettavasti en voi häntä kokonaan elämästäni blokata, sukulaisuuden vuoksi joudumme olemaan tekemisissä silloin tällöin, enkä halua alkaa yhtä lapselliseksi kuin hän, vaan koitan aikuismaisesti suhtautua häneen siitäkin huolimatta ettemme ole mistään samaa mieltä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NWO!

Vierailija
2/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delete

Vierailija
4/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sinä olet nyt tekemässä...typistämässä itseäsi samalle tasolle.

Vierailija
5/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse viesti, paina sitä kunnes tulee valikko jossa lukee poista.

Case closed, hyvää päivän jatko.

Vierailija
6/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olisi tarvetta olla suhteessa se parempi ihminen, mutta et keksi miten.

Vierailija
7/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukulaisuus ole mikään syy, jonka takia pitää sietää typerää tai ikävää ihmistä. Ignooraa hänet, älä vastaa viesteihin. Miksi tuollaisella kannattaa pävänsä pilata?

Vierailija
8/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiusallista, kun ihmiset uskovat eri asioihin ja ajattelevat eri tavoin. Mutta eikö toisaalta olisi tylsää, jos kaikkien mielipiteet olisivat yhtenäisiä?Mitä mieltä keskusteluissa enää olisi? Jospa ottaisit hänen kommenttinsa rikkautena tai vaihtoehtoisesti mykistät hänet whatsappissa viikoksi?

Vierailija
9/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaienna ja vaikene.

Vierailija
10/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain estä viestejä?

Vierailija
11/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa se.

Vierailija
12/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tyhmälle on mitään nokkelaa sanoa, se ei kuitenkaan ymmärrä eikä vaikene. Paras nokkeluus on ehkä uhkailla välien katkaisemisella, jos jatkaa samaa tykitystä.

Vierailija
13/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse wa keskustelu/ryhmä=> paina henkilön/ryhmän nimeä => mykistä

Jos tämä nokkela vinkki on liian vaikea mykistä koko puhelin ja laita piirongin laatikkoon.

Vierailija
14/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain estä viestejä?

Silloin ei pysty osoittaa ympäristölleen omaa hienoutta.

Vierailija
15/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaise nakukuva itsestäsi kieriskelemässä lakanoissa ja keski siihen joku asiaan viittaava teksti.

Vierailija
16/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä vaan laittaisin sukulaisnaisen numeron blokkiin. En näpäyttäisi vaan jättäisin kokonaan huomiotta JOS hänelle on jo sanottu aiheesta eikä hän siitä huolimatta älyä lopettaa.

Vierailija
17/17 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tästä syystä mä en suostu koko wa:ta ottamaan. Ei minulle ole aikaa katsella ihmisten turhia viestejä aiheista jotka eivät kosketa minua. Mulla on työpaikka, mun pitää saada nukkua, siivota ja sitten on semmonenkin juttu kuin oma aika. Jos on oikeasti tärkeä asiaa, voi soittaa tai lähettää tekstarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän