Pitääkö selvittää välit jos en halua enää olla kaveri?
Täällä on puhuttu ystävien ghostaamisesta ja ilmeisesti en ole ghostannut eikä minua ole ghostattu. jos yhteys olisi vielä auki mutta kumpikaan ei ota yhteyttä? Ei toivoteta synttärionnea, jouluja, uutta vuotta, ystävän- eikä naistenpäivää. Jos siis suhteen katkeaminen on molemmille ok eikä ota sitä aktiivisesti selvitettäväksi?
Itse en halua olla tekemisissä kenenkään kanssa tällä hetkellä. On vaan syyllinen olo että olen kamala ghostaaja, vaikka ennen minä olin se joka kyseli ja teki myönnytyksiä ystävyyden eteen.
Kommentit (45)
Minusta voi vain häipyä! Et ole selityksiä velkaa kenellekään, jonka kanssa olet kaveri tai ystävä. Jokainen ymmärtää, jos ei pidä yhteyttä, ettei syystä tai toisesta halua. Itse olen lakannut pitämästä yhteyttä elämäni aikana muutamaan ihmiseen. Syitä ovat olleet minun yksipuolinen aloitteellisuus aina yhteydenpidossa, piikittely, ilkeily, kontrollointi, kilpailu, aina oikeassa oleminen, näkyvä ylemmyyden tunne toisella, valehtelu lainan maksun yhteydessä. On hyvä olla ilman kuormittavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ylemmyydentunne ilmenee?
En ole tuo edellinen, mutta minusta sellainenkin, että yrittää auttaa, pelastaa tai neuvoa.
Omassa päässäsi asia tuntuu olevan selvä ja loppuun käsitelty. Kirjoita vaikka kirje jonka sitten poltat.
Jos välit ovat kovin takkuiset eivätkä selviä kevyellä harjauksella, suosittelen sheivaamaan kokonaan paljaaksi
T. R-Riitta