Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko Astra Zenecan rokotteen?

Vierailija
16.03.2021 |

Muut maat kieltäytyvät siitä (veritulppaepäilyjen vuoksi) ja tänne ostettaisiin toistenkin rokotteet, joita eivät huoli! Luulen, että en ottaisi, koska lähisukulaisilla on ollut veritulppia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo ja aion ottaa vielä uudestaankin.

Vierailija
2/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ja ihan kiljuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

Vierailija
4/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin delaisin siihen kun saan koronan ja se olisikin paha versio. Eli joo.

Vierailija
5/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
6/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Ilman rokotetta veritulppariski on 1 tuhannesta, mutta rokotteella vain 1 miljoonasta.

Vierailija
7/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi naurettavaa kieltäytyä ilmaisesta lääkkestä joka estää vakavan koronan.

Ihmiset jotka pelkää tulppia jne unohtaa sen faktan että jos saatte sen koronan niin se vasta tulppariski on.

Vierailija
8/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppariski ei ole suuri, ei ole näyttöä, että rokote kiistattomasti nostaisi veritulppariskiä. Brittejä on rokotettu jo niin paljon, että pitäisi näkyä siellä, mutta ei näy. Ottaisin rokotteen vaikka heti huomenna.

Vierailija
9/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin. Ilman rokotetta veritulppariski on 1 tuhannesta, mutta rokotteella vain 1 miljoonasta.

Eikös se ollut että 17 miljoonaa ihmistä saanut AZ rokotteen ja tulppia todettu 40.

Sama todennäköisyys kuin voittaisi lotossa että saisi veritulpan.

Vierailija
10/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ottanut. 

Sen toisen piikin saan sitten aivan kesäkuun alussa, se rokotusaika annettiin sinne jo merkittiin tietokoneelle.

Rokotus väli on 3 kk.

Minulle ei tullut mitään sivuvaikutuksia.  Ja rupesinkin ajattelemaan, ettei siitä sitten ole minulle mitään hyötyä, kuin ei tullut edes lämpöä, ei lihas-eikä nivelsärkyä.

Rokotteestahan sanottiin, että noita kun oireita tulee, se merkitsee sitä, että elimistössä alkaa muodostua vasta-ainetta koronavirusta vastaan.

Ainoastaan pistos kohtaa  kirveli pari päivää, aivan samoin kuin influenssarokotuksenkin jälkeen.

Vierailija
11/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka pelkää tulppia jne unohtaa sen faktan että jos saatte sen koronan niin se vasta tulppariski on.

Suurin osa sairastaa koronan kotonaan normaalin flunssan tavoin, joten nämä "kuolet sitten " -uhkailut ovat naurettavia. Mistä minä sen koronan saan mökillä etätöissä? Joudan hyvin odottamaan toista rokotetta työterveydestä myöhemmin ennemmin kuin otan riskin verisuonitukoksesta tai aivoverenvuodosta, joka voi vammauttaa loppuiäksi.

Vierailija
12/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.. otan muun rokotteen kos tarjolla, mutta halppistulpparokotetta en ota.

Vierailija
13/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sairastaa koronan kotonaan normaalin flunssan tavoin, joten nämä "kuolet sitten " -uhkailut ovat naurettavia. Mistä minä sen koronan saan mökillä etätöissä? Joudan hyvin odottamaan toista rokotetta työterveydestä myöhemmin ennemmin kuin otan riskin verisuonitukoksesta tai aivoverenvuodosta, joka voi vammauttaa loppuiäksi.

Ensin väität olevasi uhkailua vastaan ja pari lausetta myöhemmin uhkailet verisuonitukoksilla ja aivoverenvuodoilla :D

Vierailija
14/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin jo koronan, joten eiköhän se korvaa astran... En tule ottamaan sitä.

Vierailija
15/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla saattaa olla pieni veritulppariski.

En mä voi ottaa mitään noista rokotuksista. Niissä on kaikissa joku vika.

Vierailija
16/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pinnallinen joka liukeni itsestään. Eli en tietenkään ota mitään riskiä saada uutta tulppaa.

Minulla on myös lievä sydänsairaus niin en ota mitään koronarokotetta ainakaan ennen kuin fimean kahden vuoden tutkimusaika mennyt.

Vierailija
17/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden lukujen taustathan jo kyseenalaistettiin hyytymissairauksien professorin toimesta tänään Maikkarin uutissivuilla, voit käydä lukemassa. Pandemian aikaisten verisuonitukosten vähäinen määrä johtuu infektioiden, tapaturmien ja muiden vastaavien tulppariskiä kohottavien tekijöiden puuttumisesta (rajoitustoimet).

Vierailija
18/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rokote siis laskee riksiä saada veritulpan? Se siis on lääke niihin!

Vierailija
19/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut pinnallinen joka liukeni itsestään. Eli en tietenkään ota mitään riskiä saada uutta tulppaa.

Minulla on myös lievä sydänsairaus niin en ota mitään koronarokotetta ainakaan ennen kuin fimean kahden vuoden tutkimusaika mennyt.

Kaksi vuotta ei välttämättä riitä, koska pandemian rajoitustoimet ovat voimassa ja alentavat näin verisuonitukosten määrää toisella mekanismilla kuin siten, että Astra Zeneca olisi turvallinen.

Voit ottaa toisen rokotteen, joka on sinulle turvallinen. Rokote kannattaa ottaa. Astra Zenecan toiminta ei muutenkaan ole herättänyt luottamusta, kun juuri mikään heidän sanomansa ei ole pitänyt paikkansa. 

Vierailija
20/44 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin väität olevasi uhkailua vastaan ja pari lausetta myöhemmin uhkailet verisuonitukoksilla ja aivoverenvuodoilla :D

En ole väittänyt olevani uhkailua vastaan, vaan sanoin että ne ovat naurettavia. Eri asia. Perustelut ovat ihmisiä aliarvioivia eikä mennyt montaakaan tuntia kuin ilmaantui asian eri tavalla näkeviä asiantuntijoita korjaamaan yksipuolisia väitteitä julkisuudessa. Riski ja uhkaus ovat muutenkin eri asioita.