Raskausoireet pojista? raskausoireet tytöistä? Onko teillä olleeet samanlaisia vai erillaisia?
Raskausoireet pojista? raskausoireet tytöistä? Onko teillä olleeet samanlaisia vai erillaisia?
Itselläni on kaksi poikaa ja kummastakin ollut todella pahaa pahoinvointia. Molemmilla kerroilla olen ollut sairaalassa. Vatsa aina kasvanut eteenpäin eli takaapäin ei ole edes huomannut raskautta. Viiva on ilmestynyt myös pystysuorasti vatsalle molemmilla kerroilla.
Kommentit (3)
ja pahoinvointeineen! Ainoa, mikä meillä pitänyt paikkansa on, että kaikilla sykkeet olleet pääosin reippaasti yli 140!
Mulla on kaks poikaa.
Ensimmäisen (syntynyt -95) raskausaika oli muuten helppo, mut ainanen nälkä oli :) En muista oikein muuta oiretta olleen kuin et olin TODELLA väsynyt. Töiden jälkeen nukuin päikkärit herätäkseni nukkumaan sitten yöunia.
Toinen poika syntyi -01 ja raskausaika oli täysin toisenlainen. Ensimmäiset 16 vkoa oksensin jatkuvasti. Viikolta 18 alko sit supistukset. Tarkistin änlakorteista oliko sykkeitä laitettu ylös, mut ei näyttäny olevan, joten niiden perusteella minä en voi sanoa mitään.
Mutta yhteenvetona, mulla ainakin oli kaks niin erilaista raskausaikaa, et niiden perusteella kaikki veikkas kakkosta tytöksi. Mut ultrissa molemmat on nähty pojiksi.
ja se oli kyllä niin helppo raskaus kun olla ja voi. Eli ei mitään pahoinvointeja eikä vaivoja koko raskauden aikana. Sain siis vain nauttia mahan kasvusta ja vauvan liikkumisista koko raskauden ajan.