Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako teidän miehet katsoa teidän kans elokuvia/sarjoja?

Vierailija
16.03.2021 |

Mun mies ei ikinä pyydä mua katsomaan mitään sen kans ja se harmittaa tosi paljon. Katsoo kaiken yksin kannettavaltaan keittiön pöydän ääressä, vaikea siihen änkeä viereen katsomaan mitään.

Sitten joskus kun pyydän häntä katsomaan jotain, mistä ajattelen että hän saattaisi tykätä, niin hän huvittuneena että hän on jo nähnyt elokuvan/sarjan/dokumentin! Hänen mielestään se on hauska juttu, minusta surullista, kun näin yksinkertainen juttu on ihan mahdoton toteuttaa.

Ikinä ei itse oma-aloitteisesti tule viereeni katsomaan mitään, kun katson TV:sta jotain, vaikka siihen voisi koska vaan tulla viereen katsomaan. Korkeintaan arvostelee jotain katsomaani..

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Meillä ei muutenkaan kauheasti ole mitään yhteistä tekemistä, tietty perheenä tehdään joskus asioista yhdessä, kun on useampi lapsi, mutta kahdestaan mies ei ole halukas tekemään mitään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katsotaan yhdessä, mutta meillä on aika erilainen maku. Mies katsoo Salkkareita ja näitä mcleodin tyttäriä, emmerdaleja yms.

Minä en juuri voi vaikuttaa siihen mitä katsotaan.

Jos katson jotain niin helposti vaihtaa kanavaa kun tulee paikalle.

Vierailija
42/43 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies katsoi Lemmenlaivaa mun kanssa : D D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, koska en halua katsoa mitään jenkkihömpää tai Tis:iä yms naurettavia julkkiksiksi haluavien h..$%o r o jen sekoilua.