Kertokaa esimerkkejä hyvästä tuurista
Jotain itselle tapahtuneita? Saa olla pieniä tai isoja asioita
Kommentit (9)
Lottovoitto. Serkulle osui 8 vuotta sitten. Ei edes säännöllisesti lottoa. 6 miljoonaa ja yksin tehty rivi.
Minun könttyrä isäni meni yöllä hakemaan vettä, ja lensi sitten reippaasti portaat alas. Jalka murtui ja löi rintansa ja selkänsä myös. Lääkäri otti keuhkokuvat, sieltä paljastui yllätys:Keuhkösyöpä. Isällä ei ollut mitään oireita, ja keuhkosyöpähän on kaikista tappavin koska aiheuttaa oireita vasta kun on yleensä liian myöhäistä. Saatiin hoidettua pois. Onni onnettomuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Minun könttyrä isäni meni yöllä hakemaan vettä, ja lensi sitten reippaasti portaat alas. Jalka murtui ja löi rintansa ja selkänsä myös. Lääkäri otti keuhkokuvat, sieltä paljastui yllätys:Keuhkösyöpä. Isällä ei ollut mitään oireita, ja keuhkosyöpähän on kaikista tappavin koska aiheuttaa oireita vasta kun on yleensä liian myöhäistä. Saatiin hoidettua pois. Onni onnettomuudessa?
Tuo on kyllä jo uskomatonta tuuria. Suojelusenkeli tais kampata ;)
Siitä on jo parikymmentä vuotta aikaa, kun ajoin pyörätietä kadun vartta ja bussi ajoi vieressä isoon vesilätäkköön ja vesi lensi kaaressa - mun yli kun vähän vielä kumarruin.
Joku tyyppi näki sen pysäkillä ja ihan sanoi mulle, että olipa sulla tuuria.
Pistän joka ilta muutaman kolikon yön pitkävetoihin ja aamulla on kun joulukalenterin luukkuja avaisi kun katsoo pelitilin saldoa :D Voitolla olen ja ihan hyvinkin.