90 päivää morsiamena, kaikkien aikojen sekopäisimmät, oudoimmat ja friikeimmät parit!
Lisa ja Usman oli aika horror
David (?) ja Larissa ikimuistoisia!
Nämä ENSIMMÄISENÄ mieleen mutta onhan noita vieläkin sekopäisempiä!
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colt vois naida äitinsä. Karmea pari. Eikä ollu Larissakaan helppo, mutta Colt aiheuttaa kylmiä väristyksiä.
Ehkä sarjan kaikkien aikojen kammottavin hetki oli se, kun esitteli miten äitinsä oli antanut tälle muistoksi itsestään hiustukon (hiusharjasta). Näitä sitten kanteli mukanaan. Colt oli kyllä muutenkin niin häiriintyneen oloinen tapaus, että en ihmettelisi vaikka olisi joku sarjamurhaaja oikeasti.
Paulin äiti se oli, joka antoi pojalleen tukon hiuksiaan, kun Paul oli muuttamassa Brasiliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tykkäsin siitä Larissasta. Hullu joo mutta kukapa ei olis. Pystyi kuitenkin myöntämään uudelle deitille että oli pidätetty kolmesti kotiväkivallan takia. Se on jo paljon.
Colt saa kans sympatiani. Onhan tuo asumiskuvio lievästikin sanottuna outo. Mutta jos toimii, niin mitä sitä liikaa miettimään toisten mielipiteitä.
sanoisitko samaa naista hakkaavasta miehestä?
Moniko mies myöntää rehellisesti saman uudelle kumppanille?
Kun asiasta kertoo, niin vastuu siirtyy näppärästi toiselle. Eli jos tämä ärsyttää vaikka on asiasta on varoitettu rehellisesti, niin on hyvin mahdollista, että nyrkki heilahtaa. "Oma vika siis, tiesit kyllä, että olen tällainen". Näin se tuppaa menemään, on hakkaaja mies tai nainen.
Suoraan sanottuna rehellisempää tuo suoraan omista puutteista puhuminen kuin että antaa kiillotetun kuvan itsestään ja pikkuhiljaa hiipii henkinen väkivalta ja passiivisaggresio joka ajaa sekin lopulta kumppanin hulluuden partaalle.
Tässä Larissan uudelle kumppanille annetaan rehellisesti mahollisuus häippästä, jos ei kelpaa karvoineen kaikkineen.Onko sinulla luurankoja kaapissa, kun noin puolustelet?
Tietenkin on! Kaikilla on. Tai sitten on vaan naiivi sinisilmänen ummikko joka uskoo kaikista pelkkää hyvää ja häipyy ensimmäisen suhteen roson ilmaantuessa itkien takas äidin helmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed ja Rose saa ääneni! Voi hitto mikä mies, loukkas koko ajan ja valitti, eikä ymmärtänyt että toinen pahoitti mielensä. Sitä hammasharjaa olis etitty pitkään, jos joku olis tehny saman mulle =)
Kyllä, mutta toisaalta se tyttö ei kyllä muutenkaan rakastanut Ediä.
Olisitko sinä ihastunut Ediin, saati rakastunut? Tuskin.
Rose oli ihan hyvä tyyppi. Hän ei tehnyt mitään pahaa ja ikävää, vaan oli täsmälleen se mikä oli. Hän ei hävennyt taustaansa, köyhyyttä jaräyskää rottakotiaan, jossa oli homeiset seinät, vaan vei kuvausryhmän sinne selkä suorana. Eikä Ed ollut periaatteessa mikään paha, vaan hieman tyhmä vain, joka ei ehkä osannut sanoa asioitaan kauniisti. Esimerkiksi sen haisevan hengityksen olisi voinut sanoa kauniimmin, mutta toisaalta toisen ihmisen haiseva hengitys on iso ongelma, sitä ei voi yksikään kieltää.
Ed piti kaikki kuvauksista saadut rahat itsellään, vaikka olisi halutessaan saanut antaa osan Roselle. Sarjassa näytetty Ed postittamassa Roselle lahjoja oli feikattua, hän ei oikeasti koskaan lähettänyt tälle mitään. Rosen pahanhajuinen hengitys johtui muistaakseni mahahaavasta, jonka hoidon Ed olisi pystynyt halutessaan kustantamaan tälle. Kyllä mä sanoisin, että oli myös vähän paha, ehkä sitten tyhmyydestä johtuen.
Onneksi Rosella menee nykyään hyvin.
eiköhän ne palkkiot makseta jokaiselle osallistujalle erikseen
Ei makseta. Vain amerikkalaiset osallistujat saavat palkkion. Rose ei siis saanut mitään.
lähde tälle, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed ja Rose saa ääneni! Voi hitto mikä mies, loukkas koko ajan ja valitti, eikä ymmärtänyt että toinen pahoitti mielensä. Sitä hammasharjaa olis etitty pitkään, jos joku olis tehny saman mulle =)
Rose oli ihan hyvä tyyppi. Hän ei tehnyt mitään pahaa ja ikävää, vaan oli täsmälleen se mikä oli. Hän ei hävennyt taustaansa, köyhyyttä jaräyskää rottakotiaan, jossa oli homeiset seinät, vaan vei kuvausryhmän sinne selkä suorana. Eikä Ed ollut periaatteessa mikään paha, vaan hieman tyhmä vain, joka ei ehkä osannut sanoa asioitaan kauniisti. Esimerkiksi sen haisevan hengityksen olisi voinut sanoa kauniimmin, mutta toisaalta toisen ihmisen haiseva hengitys on iso ongelma, sitä ei voi yksikään kieltää.
Ed piti kaikki kuvauksista saadut rahat itsellään, vaikka olisi halutessaan saanut antaa osan Roselle. Sarjassa näytetty Ed postittamassa Roselle lahjoja oli feikattua, hän ei oikeasti koskaan lähettänyt tälle mitään. Rosen pahanhajuinen hengitys johtui muistaakseni mahahaavasta, jonka hoidon Ed olisi pystynyt halutessaan kustantamaan tälle. Kyllä mä sanoisin, että oli myös vähän paha, ehkä sitten tyhmyydestä johtuen.
Ei makseta. Vain amerikkalaiset osallistujat saavat palkkion. Rose ei siis saanut mitään.
lähde tälle, kiitos
Tässä lähde:
https://www.lifeandstylemag.com/posts/90-day-fiance-stars-net-worths-hi…
"
90 Day Fiancé pays their American cast members $1,000 to $1,500 per episode,” the source said at the time. Even if a person is able to land a spot on the spinoff 90 Day Fiancé: Happily Ever After?, their pay “doesn’t go up much more.”
Unfortunately, the foreign stars don’t get any sort of paycheck for their time on the show. “They can’t even get paid because they have to wait for a work permit,” the source continued."
Siinä mielessä tein virheen, että on mahdollista, että ulkomaalaiset saattavat saada jotain korvausta, jos kuvaukset ovat heidän kotimaassaan. Mutta kun kuvataan amerikassa, eivät ulkomaalaiset saa mitään, koska heillä ei ole työlupaakaan.
Millä kaudella on Colt ja uusi muija?? Olen pudonnut kartalta kun näitä uusia versioita tulee jatkuvasti mutta tämän haluan nähdä!
Vierailija kirjoitti:
En usko että enää töllöstä tulee, maksullisena discoverystä valitettavasti. Todella harmi.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lähde tälle, kiitos
Tässä lähde:
https://www.lifeandstylemag.com/posts/90-day-fiance-stars-net-worths-hi…"
90 Day Fiancé pays their American cast members $1,000 to $1,500 per episode,” the source said at the time. Even if a person is able to land a spot on the spinoff 90 Day Fiancé: Happily Ever After?, their pay “doesn’t go up much more.”
Unfortunately, the foreign stars don’t get any sort of paycheck for their time on the show. “They can’t even get paid because they have to wait for a work permit,” the source continued."
Siinä mielessä tein virheen, että on mahdollista, että ulkomaalaiset saattavat saada jotain korvausta, jos kuvaukset ovat heidän kotimaassaan. Mutta kun kuvataan amerikassa, eivät ulkomaalaiset saa mitään, koska heillä ei ole työlupaakaan.
ok. no onko muut kuin Ed sitten jakaneet rahojaan maailmalle?
Vierailija kirjoitti:
Millä kaudella on Colt ja uusi muija?? Olen pudonnut kartalta kun näitä uusia versioita tulee jatkuvasti mutta tämän haluan nähdä!
Olivat Happily ever afterissa Jessin kanssa ja Colt ja Vanessa deittailivat joko 90 day diariesissa tai 90 day what nowssa. Näitä spin-offeja on niin kamalasti ettei millään voi muistaa. :D
Omasta mielestä Pedro ja Chantel pääsevät kyllä sekopäisimpien parien listan kärkeen. Kummankin perheet on suorastaan myrkyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en löydä sitä enää tuolta discovery plussasta, joku kausi 5 se kai kuitenkin oli. Oon kans ihan sekaisin näiden kausien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en löydä sitä enää tuolta discovery plussasta, joku kausi 5 se kai kuitenkin oli. Oon kans ihan sekaisin näiden kausien kanssa.
Googletin, se oli siis ainakin happily ever after ja tosiaan se kausi 5 kait
Haha entäs se David käppänä :D kävi Ukrainassa ties kuinka monta kertaa eikä Svetlana tullut sitä tapaamaan ennen kuin TLC todennäköisesti etsi hänet ja ojensi tukun rahaa :D täydellinen farssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat Happily ever afterissa Jessin kanssa ja Colt ja Vanessa deittailivat joko 90 day diariesissa tai 90 day what nowssa. Näitä spin-offeja on niin kamalasti ettei millään voi muistaa. :D
Omasta mielestä Pedro ja Chantel pääsevät kyllä sekopäisimpien parien listan kärkeen. Kummankin perheet on suorastaan myrkyllisiä.
ei nää ole parina paha, mutta niiden perheet on hulluja. varsinkin Chantelin äiti, kun katsoo millainen se oli siinä spinoffissa siellä Filippiineilläkin. käsittämätön käärme
Shawn Robinson on kyllä tän kilpailun ehdoton voittaja! Miten sujuvasti luovii noiden parien sotkuissa ottamatta kummankaan puolta. Uskaltaa kysyä luontevasti tulenarkoja kysymyksiä eikä anna periksi jos ei saa heti vastausta.
Shawn on mun voimaeläin tästä lähtien!
Vierailija kirjoitti:
Aika poikkeuksetta näyttää olevan itä-eurooppalaiset naiset ja afrikkalaiset miehet pelkän green cardin perässä.
Itä on aina itä ;)
Suurimmaksi osaksi tiedetään mitä saadaan. Näiden pokka kestää välistä vetämistä, joutenoloa ja sitä ettei sovittu reissu välttämättä aina sujukaan suunnitelmien mukaan.
Shoppailureissut tulevat myöskin erittäin tutuiksi. Palkkiona tämän kaiken sietämisestä saat kauniin temppujen esittäjän.
Vierailija kirjoitti:
Shawn Robinson on kyllä tän kilpailun ehdoton voittaja! Miten sujuvasti luovii noiden parien sotkuissa ottamatta kummankaan puolta. Uskaltaa kysyä luontevasti tulenarkoja kysymyksiä eikä anna periksi jos ei saa heti vastausta.
Shawn on mun voimaeläin tästä lähtien!
kyllä ne kysymykset on tasan tarkkaan mietitty isolla tuotantoporukalla, tarkoituksellisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shawn on mun voimaeläin tästä lähtien!kyllä ne kysymykset on tasan tarkkaan mietitty isolla tuotantoporukalla, tarkoituksellisesti
Nimenomaan. Ohjelman tarkoitus on luoda draamaa. Ellei sitä muuten saada niin tuotantoyhtiö kehittää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shawn on mun voimaeläin tästä lähtien!kyllä ne kysymykset on tasan tarkkaan mietitty isolla tuotantoporukalla, tarkoituksellisesti
90 Days Exclusivessa ainaki oli aivan lyömätön! Toki korvanappiin tulee ohjeita mut silti 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anfisa. Yksin. Väk'valtainen, rahanahne, itserakas, itsekäs, heikkolahjainen. Miehensä Jorge teki töitä ja yritti miellyttää tätä ankkahuulista naista.
Jorge oli rikollinen. Vankilaan joutui. Anfisahan heitti huumoria niillä rahajutuillaan. Ei ollut heikkolahjainen.
Ei ollut heikkolahjainen? Hän ei osannut edes nuudeleita keittää. Kysyi, mistä tietää että vesi kiehuu.
Kuutos kaudella pystyn samaistumaan tohon Elisabethiin ja Andreihin. Just noi syyt erotti silloin minutkin mun exästä. Huoh, ulkonäkö ei tosiaan ole kaikki kaikessa.. Toivottavasti E herää todellisuuteen. Anteeksi, jos skippasin jo seuraavaan kauteen. Jotenkin vain tuli kylmät väreet noista kahdesta.