Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ujo, hiljainen, kiltti, rauhallinen, epävarma, huono-itsetuntoinen, raitis, tupakoimaton, ei hauska ja tylsä mies löytää naisen?

Vierailija
16.03.2021 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen, joskus kyllä ärsyttää ettei ole hauska, toisaalta ilahduttaa erityisesti jos joskus vahingossa onkin. Mutta tämä ei varmasti lohduta koska olen takuuvarmasti läski ja tyhmä ja laiska ja itsekäs av-lehm ä ja kysymys oli voiko k-mies saada naista eikä lehmää... Ja mitään muuta kuin lehmiä ei naisenemmistöisellä vauva-sivulla voi olla, tuumaa kiltti...

Ei oikein saa selvää haukutko itseäsi vai puolisoasi. Kukin tavallaan.

Vierailija
22/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien tekemättömyys on kehuskeltava asia? Esim tupakoimattomuus. Kannattaisi kehua asioita joita tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tatuointi niin saat jännämiespisteitä.

Vierailija
24/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi tylsän ja huumorintajuttoman kumppanin?

Jos on itsekin? Itse olen tylsä ja huumorintajuton nainen ja haluan mieheksi samanlaisen. En pidä mistään huumorista ollenkaan.

Vierailija
25/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi tylsän ja huumorintajuttoman kumppanin?

Jos on itsekin? Itse olen tylsä ja huumorintajuton nainen ja haluan mieheksi samanlaisen. En pidä mistään huumorista ollenkaan.

Ja mulle riittää, että mies reagoi mun "hauskoihin" juttuihin, ja mahdollisesti jatkaa siitä. Ei kaikkien tarvitse olla vitsiniekkoja.

Vierailija
26/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ainakin karkottaa naisia ja katkeroittaa pikkuhiljaa, joka tekee sinusta vielä luotaantyöntävämmän. Noidankehä on ikuinen, josset hoida itsetuntoasi oikeasti kuntoon.

Vierailija
27/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä häntä itse löydä, tai jos löydät, niin et uskalla tehdä aloitetta. Eli mahdotonta sinulle itsellesi.

Mutta jos joku alkaa parittajaksi ja puhemieheksi, ja saattaa sinut yhteen vastaavanlaisen naisen kanssa, niin sitten on mahiksia.

Vierailija
28/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Pitää avata ensin se ulko-ovi. Ainakin jossain vaiheessa...

Vahvistan tämän. Olin nuorena miehenä ujo nörttireppana, mutta silti haahuilin kaupungilla "diskoissa" niinkuin ysärillä vielä taidettiin sanoa. Joskus yksin, joskus porukalla, joskus selvänä, joskus kännissä ja mitälie variaatioita tuosta saakaan. Kaikennäköistä yritettiin puuhata.

Sosiaalisen taidon puute harmitti, mutta kyllähän sitä taitoa oppii kuin mitä muutakin taitoa. Itse asiassa olin kolmissakymmenissä ennenkuin pääsin sitten viimein treffeille ensimmäistä kertaa. No nyt olen sitten perheenisän murheissa, jotka ovatkin taas toisenlaisia.

Menettääkö mitään, jos omistaakin vapaa-aikansa tietokonepelaamiselle? Seksiä varten voi ostaa robotin. 

M35

Vierailija
29/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tatuointi niin saat jännämiespisteitä.

Niillä saa jännänaisen.

Vierailija
30/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Minä etsin tuollaista miestä, mutta oon jo aika vanha.

Vierailija
31/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa epämiellyttäviä piirteitä... Ei jatkoon.

Vierailija
32/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tylsä ja kiltti nainen, mutta huono itsetunto on kyllä ongelma... Voit silti aivan hyvin saada naisen, mutta kyllä se vaatii sitä että astuu ulos ovesta ja tutustuu ihmisiin.

Vierailija
33/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32v

AP

Vierailija
34/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Minulla on noista piirteistä vain puolet eikä siltikään löydy. Voin vain kuvitella miten mahdotonta olisi, jos olisin lisäksi vielä ujo tai huonoitsetuntoinen.

Vierailija
35/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Seuraava kysymys.

Vierailija
36/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32v

AP

Minä 36, ja olen siis se, joka etsii kilttiä, rauhallista ja raitista miestä. Kyllä sinä voit naisen löytää!

Vierailija
37/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tupakoi. En käytä alkoholia. Jonkun mielestä voin olla tylsä, koska en jaksa juosta joka kissanristiäisissä. Huumorintajua ja itseluottamusta löytyy. Tiedän arvoni.

Vierailija
38/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et edes itse pidä itsestäsi, niin miksi joku muu pitäisi?

Vierailija
39/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kai. Jos toinen samanlainen löytyy. Ei pitäis olla ongelma.

Ei tylsille naisille kelpaa tylsä mies. Miehen täytyy olla heidän hauskuuttajansa. :(

Vierailija
40/66 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tupakoi. En käytä alkoholia. Jonkun mielestä voin olla tylsä, koska en jaksa juosta joka kissanristiäisissä. Huumorintajua ja itseluottamusta löytyy. Tiedän arvoni.

Sama täällä. Itsellä on vielä enemmän lisättävää.

En käy treffeillä, en syö ravintoloissa, en käy tivoleissa tai sirkuksissa, en leffoissa, en myöskään yleensä tee mitään muuta kuin luen. Jos tulee elämässä jakso eten lue, niin en tee muuta kuin makaan ja mietin. En edes mieti aktiivisesti, makaan vain paikoillaan päivän pari ja käyn sitten ostamassa jotain syömistä pakon edessä.

En edes mielelläni söisi, pesisi hampaita tai kävisi missään, jos ei olisi pakko.

Huumorintajua minusta löytyy, mutta usein naureskelen vain itsekseni  kun en jaksa avata suutani.

Itseluottamusta löytyy sen verran että tiedän arvoni ja en tyrkytä seuraani muille.