Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt suututtaa!!!!! Savua nousee korvista!

Vierailija
10.08.2006 |

Mies ja hänen isänsä rakentavat taloamme. Menivät sinne tänään kolmen aikoihin. Kävin siellä joskus viideltä ja kerroin meneväni äitini luokse. Sinne matkaa on 20km. Soitin miehelle puol 8. Mies sanoi et voisinko viedä jotain iltapalaa heille kun lähden äitini luota.

Nyt matkalla soitin ja kysyin et mitä he ottavat. Vastaukseks sain tälläistä: " eipä nyt tarvi sit enää mitään tuoda kun lopetellaan jo kun ei sitä taloa pyhällä hengellä rakenneta! Isäkin on vaan aamupuurolla!"

SELVÄ!!! En minäkään varmaan mikään selvännäkijä ole et tietäisin mitä kukakin on syönyt ja mihin aikaan! Miksei voinut sit silloin mitään sanoa kun kävin siellä? ARRGH että mua suututtaa!!!!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, olen minäkin siellä hommissa ollut! Nyt en ihan viitti viimeisilläni sinne änkeä! Ja mulla on ihan tarpeeksi täällä kotonakin miehen hommia, joten enpä taida täällä ihan niitä peukaloita pyörittää!!!!

ap

Vierailija
42/43 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, hän ei olisi pahastunut tästä välikohtauksesta, vaan olisi kuitannut sen olankohautuksella. Sopikaa nyt miehenne kanssa, että hän soittaa ja pyytää ruokaa, jos heillä on nälkä. Itse en ainakaan pitäisi sellaisesta fiiliksestä, et pitää koko ajan muistaa soitella sinne ja kysellä, etteivät vaan aikuiset miehet istu siellä kannonnokassa nälissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla olet viisaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän