Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kaikki opettajat käyneet jo työpaikalla valmistelemassa lukuvuotta?

Vierailija
10.08.2006 |

Minä en...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin luokan kuntoon.

Suunnittelutyön teen kotona. Koulu alkaa maanantaina.

Vierailija
2/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otin mukaani uusia oppikirjoja ja siinähän se onkin viikko mennyt niitä lukiessa ja samalla tunteja valmistellessa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii päässä uudet kurssit ja uudet tiedot. koulutuksesa kävin. Tasan 4 vkoa vain lomailin.

Mieheni muuten oli täysin lomalla 6 viikkoa, eikä ole opettaja!

Vierailija
4/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiseksikin jäi vielä hommaa...

Vierailija
5/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten töissä vain kopiokone laulamaan...

Vierailija
6/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli elokuun alusta olisi pitänyt olla 8-16 työmaalla...

Vai onko se työaika muuttunut jotenkin kesän aikana?

Vierailija
7/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen valmistellut uutta kurssia ja päivittänyt vanhoja hiki hatussa - kirjaimellisesti :).

5

Vierailija
8/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi kyllä sitä uutta lukuvuotta on työstänyt enemmän tai vähemmän mielessään jo useamman viikon. Tokihan sitä voisi pörähtää paikalle viime hetkellä ilman valmisteluja, mutta sehän tietää sitten armotonta aloitusta kaikkine iltahommineen.

Vierailija
9/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa vasta nyt opettajan uraani. Sain tänään tietää, että minut on valittu työhön. Työt alkaa 15.8., mutta en tiedä mitä kursseja mun pitäisi vielä edes pitää. Ei mitään hajua. Ja tietenkään mulla ei ole mitään materiaaleja tai kokemusta edes miten hommat etenee. Vähän huolestuttaa, mutta eikähän se omalla painollaan mene. Voi niitä opiskelijoita!

Vierailija
10/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen aloittamassa vasta nyt opettajan uraani. Sain tänään tietää, että minut on valittu työhön. Työt alkaa 15.8., mutta en tiedä mitä kursseja mun pitäisi vielä edes pitää. Ei mitään hajua. Ja tietenkään mulla ei ole mitään materiaaleja tai kokemusta edes miten hommat etenee. Vähän huolestuttaa, mutta eikähän se omalla painollaan mene. Voi niitä opiskelijoita!

Pyydä materiaalia sellaisilta opettajilta, jotka ovat aiemmin opettaneet opettamiasi aineita.

Vierailija
11/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten suosittelen omaa metodiani eli valmistelin tunnit edellisenä iltana ja viikonloppuisin. Hirvee homma, mutta tulihan tehtyä. Nyt on vähän helpompaa, kun voi vain päivitellä matskuja.

Vierailija
12/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn suunnittelu alkaa suunnittelupäivänä, meillä ensi maanantaina ja koulutyö alkaa tiistaina.

Vierailija
13/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä... ;)

Vierailija
14/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen en käynyt koulussa. Hyvinhän sitä pääsi käyntiin, vaikka näin 7.lk luokanvalvojana alkuhäslinkiä riittää :-)

Vierailija
15/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on lomailua varten, työt tehdään työajalla. Suunnittelun voi sitä paitsi hoitaa oppilaiden hiljaisen työn aikana.

Vierailija
16/16 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi naurattaa ihan kauheasti mielikuva opettajasta valmistelemassa koulun kemian luokassa liukuvoidetta. Jotain vihreää kuplivaa limaista ainetta koeputkessa, opettaja kumartuneena mietteliäänä keitoksensa ylle ja tuumien, onkohan koostumus nyt oikea