Karvapillut kunniaan
Miksi naiset ajelee pimppansa ja luulee et se kiihottaa miestä. Älkää jännittäkö pilluanne. Se on hyvä niin kuin on, makuinen näköinen hajuinen. Miestä kyllä kiihottaa...
Kommentit (34)
Tätä täällä nyt taas jauhetaan monessa ketjussa. Saa ajaa karvat jos haluaa. Saa ajaa myös miestä miellyttääkseen, jos haluaa. Saa olla myös karvainen. Voi tehdä alapäälleen ihan mitä haluaa, ja miksi vain. Turha tähän kaivaa mitään feminismiä, voimaantumisia, tai tasa-arvo kysymyksiä.
mieluummin ajelematon kroppa kuin kauttaaltaan ajeltu, tatskattu, itserusketettu ja raudoitettu
Joko karvarunkkarit on aamun orkkunsa saaneet?
Vierailija kirjoitti:
En ole, odotan juuri vaimoa sänkyyn, ja pian molemmat saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, odotan juuri vaimoa sänkyyn, ja pian molemmat saadaan.
Eihän siihen runkkaamiseen vaimoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
En nuole yhtään karvapillua. Sen verran ällöttää ne karvat suussa
Siitä vaan, sunhan se on menetys. Aina löytyy joku joka nuolee. Suuseksiä on harrastettu kauemmin kuin posliinista on edes haaveiltu.
Vierailija kirjoitti:
koetapa itse itsekään runkata karvattomille miehille, jos siis nainen olet
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että siistitty on se halutuin. Kultainen keskitie toimii usein.
jos on siisitty vain edellä ja saippualla niin kelpaa. Mielestäni siistimiseen ei tarvita muuta
Muut asiat ratkaisee, karvaisuus/karvattomuus on vain kuriositeetti. Tämänhetkisellä suosikkipanolla on siisti villoitus riemuliiterissä ja ihan ilolla annan sekä kielihoitoa että kullia karvoista huolimatta.
Minun puolestani voit pitää ne karvapillut. En suutele muita kuin karvattomia paikkoja ja niitä minulle riittää. Jos tulee vastaan hyvä ei mutta karvainen, haluan toimia parturina. Toistaiseksi kukaan ei ole kieltäynyt. Huom. Ajelen vain viivan kohdalta täysin paljaaksi, muualta muotoilen toiveiden mukaan, jos ei halua kaikkea pehkoa pois.
Johan siitä onkin melkein päivä kun Kalevin ja Raimon vertaistukiryhmä viimeksi kokoontui muistelemaan käkisalmelaisen piian huumaavan tuoksuisia karvapuskia joita pursusi joka rakosesta.
Jos nyt jätettäisiin jo 2020-luvulla nämä seksijutskat niille joille aihe on vielä ajankohtainen. Jooko?
Vierailija kirjoitti:
Johan siitä onkin melkein päivä kun Kalevin ja Raimon vertaistukiryhmä viimeksi kokoontui muistelemaan käkisalmelaisen piian huumaavan tuoksuisia karvapuskia joita pursusi joka rakosesta.
Jos nyt jätettäisiin jo 2020-luvulla nämä seksijutskat niille joille aihe on vielä ajankohtainen. Jooko?
Mistä päättelit että vain vanhat ovat karvojen perään. Minä ainakaan en ole vuosiin unelmoinut muusta kuin päästä varpaisiin sheivaamattmasta ja tatuioimattomasta kropasta, vaikka minkäänlaisesta ei ole kokemusta, sen paremmin umpikaljusta, klipsitystä kuin naturaalistakaan
https://pbs.twimg.com/media/E61Vd0aX0Ag5jxC?format=jpg&name=4096x4096