Nainen, elämäsi paras orgasmi? Oikeastaan, olis kiva kuulla miehiltäkin!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ekat suihinotto-orgasmit kun nainen on ottanut loppuun asti ja niellyt 😍
M36
Näyttää siltä, että naisen paras orgasmi onkin se mihen orgasmi.
Miten säälittävää!
Et ilmeisesti vaivautunut lukemaan otsikkoa.
Luin kyllä otsikon. Eikö siinä tarkoitettu nimenomaan naisen orgasmia, jota miehetkin voivat kommentoida.
Ei niin, että se miehen orgasmi olis pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Luin kyllä otsikon. Eikö siinä tarkoitettu nimenomaan naisen orgasmia, jota miehetkin voivat kommentoida.
Ööh, miten kukaan voi kertoa toisen parhaasta orgasmista kun se on täysin subjektiivinen kokemus? Kerropa sinä KH miehesi parhaasta orgasmista!
Onnistuneesti taas kerran käänsit asiat päälaelleen. Miehen orgasmihan se on tosiaan ollutkin pääasia tässäkin ketjussa, joopajoo. Kerro nyt vielä että naisia on halveerattu, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, miten kukaan voi kertoa toisen parhaasta orgasmista kun se on täysin subjektiivinen kokemus? Kerropa sinä KH miehesi parhaasta orgasmista!
Onnistuneesti taas kerran käänsit asiat päälaelleen. Miehen orgasmihan se on tosiaan ollutkin pääasia tässäkin ketjussa, joopajoo. Kerro nyt vielä että naisia on halveerattu, eikö?
Tällä miehellä tuntuu olevan todella suuri katkeruus naisia kohtaan. Miksi? Onkohan sinua käytetty hyväksi.. tämä ei ole leikkiä, mutta kysy apua, niin suuri on sinun addiktio naisen halventamiseen ja orgasmiin.
Vaikea sanoa mikä on ollut paras. On perushyviä orgasmeja, todella hyviä orgasmeja ja järisyttävän hyviä orgasmeja, mutta vaikea valkata parasta. Yksi parhaimmista tuli viime vuoden puolella kun olin todella kiihottunut (ovulaatio taisi olla päällä silloin) ja mieheni nuoli mua. En muista tilannetta sen tarkemmin tai mitä ennen sitä nuolemista oli tapahtunut, mutta muistan kun tuntui niin älyttömän hyvälle ja se nautinto vain kasvoi ja kasvoi entisestään. Tuntui että pakahdun. Olin aivan lähellä orgasmia ja siltikin se nautinto vain kasvoi lisää ja samalla orgasmi siirtyi hieman kauemmaksi. Mies nuoli ihanasti ja samalla kahdella sormella paineli g-pistettä. Huohotin, voihkin ja nytkähtelin. Sekunti sekunnilta liu'uin orgasmiin vaikka tuntui että se orgasmin alkua edeltänyt reunalla olo oli kuin orgasmi jo itsessään.
Sätkin ja suorastaan huusin orgasmin kourissa. En tiedå kauanko se kesti mutta paljon kauemmin kuin orgasmini yleensä. Nautin, nautin ja nautin. Mies lopetti nuolemisen, sillä klitta menee mulla yliherkäksi orgasmin loppuvaiheessa. G-pisteen sormetusta hän kuitenkin jatkoi ja se tuntui niin sairaan ihanalta. Orkku vaan jatkui ja jatkui kunnes hiljalleen alkoi laskeutuminen pilvistä. Painoin miehen pään takaisin pillulle ja hän jatkoi taikojen tekemistä niin ei mennyt kuin ehkä 15sek ja uusi orgasmi alkoi heti edellisen perään. Yleensä jos tulen kovaa niin se on kerrasta poikki mutta nyt jostain syystä pystyin saamaan heti uuden. Taas sinkosin jonnekin avaruuteen voihkeen ja nykimisen rytmittämänä. Sieltä kun leijailin lopulta takaisin niin mies jatkoi taas nuolemista ja noin minuutin kuluttua sain vielä kolmannenkin orgasmin.
Näin siis tapahtuu todella harvoin, että tulen kolmesti aivan peräkkäin mutta jotenkin se tuolloin onnistui. Kun viimeisetkin sykkimiset oli koettu, makasin niin raukeana kuin vain maata voi, maailman levein hymy kasvoilla ja nauroin miehelleni että huhhuh minkä teit. En ikinä unohda sitä mieheni onnellista ja kiimaista ilmettä kun hän tuli viereeni sieltä jalkovälistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuneesti taas kerran käänsit asiat päälaelleen. Miehen orgasmihan se on tosiaan ollutkin pääasia tässäkin ketjussa, joopajoo. Kerro nyt vielä että naisia on halveerattu, eikö?Tällä miehellä tuntuu olevan todella suuri katkeruus naisia kohtaan. Miksi? Onkohan sinua käytetty hyväksi.. tämä ei ole leikkiä, mutta kysy apua, niin suuri on sinun addiktio naisen halventamiseen ja orgasmiin.
Hmm, missä kohtaa halvensin naista ja naisen orgasmia? Terveisin, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mikä on ollut paras. On perushyviä orgasmeja, todella hyviä orgasmeja ja järisyttävän hyviä orgasmeja, mutta vaikea valkata parasta. Yksi parhaimmista tuli viime vuoden puolella kun olin todella kiihottunut (ovulaatio taisi olla päällä silloin) ja mieheni nuoli mua. En muista tilannetta sen tarkemmin tai mitä ennen sitä nuolemista oli tapahtunut, mutta muistan kun tuntui niin älyttömän hyvälle ja se nautinto vain kasvoi ja kasvoi entisestään. Tuntui että pakahdun. Olin aivan lähellä orgasmia ja siltikin se nautinto vain kasvoi lisää ja samalla orgasmi siirtyi hieman kauemmaksi. Mies nuoli ihanasti ja samalla kahdella sormella paineli g-pistettä. Huohotin, voihkin ja nytkähtelin. Sekunti sekunnilta liu'uin orgasmiin vaikka tuntui että se orgasmin alkua edeltänyt reunalla olo oli kuin orgasmi jo itsessään.
Sätkin ja suorastaan huusin orgasmin kourissa. En tiedå kauanko se kesti mutta paljon kauemmin kuin orgasmini yleensä. Nautin, nautin ja nautin. Mies lopetti nuolemisen, sillä klitta menee mulla yliherkäksi orgasmin loppuvaiheessa. G-pisteen sormetusta hän kuitenkin jatkoi ja se tuntui niin sairaan ihanalta. Orkku vaan jatkui ja jatkui kunnes hiljalleen alkoi laskeutuminen pilvistä. Painoin miehen pään takaisin pillulle ja hän jatkoi taikojen tekemistä niin ei mennyt kuin ehkä 15sek ja uusi orgasmi alkoi heti edellisen perään. Yleensä jos tulen kovaa niin se on kerrasta poikki mutta nyt jostain syystä pystyin saamaan heti uuden. Taas sinkosin jonnekin avaruuteen voihkeen ja nykimisen rytmittämänä. Sieltä kun leijailin lopulta takaisin niin mies jatkoi taas nuolemista ja noin minuutin kuluttua sain vielä kolmannenkin orgasmin.
Näin siis tapahtuu todella harvoin, että tulen kolmesti aivan peräkkäin mutta jotenkin se tuolloin onnistui. Kun viimeisetkin sykkimiset oli koettu, makasin niin raukeana kuin vain maata voi, maailman levein hymy kasvoilla ja nauroin miehelleni että huhhuh minkä teit. En ikinä unohda sitä mieheni onnellista ja kiimaista ilmettä kun hän tuli viereeni sieltä jalkovälistäni.
Ui miten kuumaa! Housuissa heräillään.. Pääsispä itsekin nuolemaan triplaorkut.
Vierailija kirjoitti:
Miten tilanne siitä eteni ku mies tuli viereesi? :) Vai loppuiko tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa miehillä tuntua se ruuttaus aina yhtä hyvälle..tai ehkä ne on parhaita jos on ollut pitkä tauko ja sitte pääsee. Tai jos on oikein himokas nainen niin kyllä se tuntuu ehkä miehestäkin silloin extrahyvälle.
Jopa on vahvaa skeidaa. Itse varmaan keksit?
Kyllä se varmaan on joku nuoren rakkauden huumassa saatu. Ei eka kerta tai vielä viidekskään, mutta silloin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tilanne siitä eteni ku mies tuli viereesi? :) Vai loppuiko tuohon?
Voi kunpa muistaisin tarkalleen! Sen muistan että olin ennen miehen nuolemista antanut hänelle hellää ja liukasta käsihoitoa sekä suuta. Tykätään nauttia näistä leikeistä pitkään eikä kiirehditä yhdyntään jos vain on aikaa kunnolla. Vein miehen silläkin kertaa monesti orgasmin partaalle ja sitten lopetin hetkeksi. Siksi varmaan tulinkin kolmesti peräkkäin kun kävin tuosta käsi- ja suuseksin antamisesta jo niin uskomattoman kuumana että valuin ihan reisille. Mun orkkujen jälkeen hyväilin miestä vielä hetken suulla. Touhutippaa oli puskenut ihanasti ja nuolin ne hitaasti nautiskellen. Sen jälkeen oletettavasti pantiin muutamassa eri asennossa ja muistaakseni mies laukesi takaapäin syvälle pilluuni. Huh kun alkaa haluttaa kun miettiikin tälläisiä!
Vierailija kirjoitti:
Olipa niin hienosti kerrottu että voisit kertoa meille myös sen kun mies sai.
Jaa, että miten tarina jatkui...noh kuten jo kerroin niin orgasmi oli aika raju ja pitkä ja nautiskelin siinä miehen syleilyssä ja käsivarsilla vielä viipyillen ihan rauhassa jonkun aikaa. Mies piti musta kiinni lujaa koko ajan takaapäin. Ja sitten kun tajunta alkoi palailemaan ja tuntui siltä, että jalat taas kantavat, käännyin mieheen päin ja asetuin häntä vasten sillä lailla, että olin puoliksi hänen kainalossaan. Asetin pääni miehen soliskuoppaan ja pidin katseeni koko ajan miehen peniksessä. Jotenkin vaikka oltiin jo näin pitkällä en kehdannu katsoa miestä silmiin. Mies piti koko ajan toista kättään ristiselälläni. Otin mahdollisimman kevyellä otteella kiinni miehen peniksestä ja liikuttelin hiljaa kättä edestakaisin. Miehen erektio oli erittäin kova ja yritin lukea miehen reaktioista koko ajan herkällä korvalla, että missä mennään. Yritin siis vähän pitkittää miehen tulemista, koska jos oikein luin tilannetta hän oli melko herkillä. Välillä irrotin kokonaan otteeni ja vaan hengiteltiin samaan tahtiin ja suukottelin miehen kaulaa. Ja sen jälkeen jatkoin taas peniksen hyväilyä käsin. Hellästi ja kiusoitellen hoitelin häntä, välillä otin lujemman otteen, mutta koko ajan tahti oli melko rauhallinen.
Tota kesti aika pitkään ja kuiskasin hänelle myös jossain vaiheessa kehuja hänen peniksestään. Tämä huvittaa itseäni näin jälkikäteen, koska en muista koskaan aiemmin kehuneeni sellaisilla sanoilla kenenkään penistä. Sitten siirryin ihan kohtisuoraan hänen eteensä ja sujautin hänen peniksensä häpyhuulieni väliin. Liikuttelin itseäni hitaasti niin, että hänen peniksensä oli reisieni ja häpyhuulieni välissä. Mies itse pysyi kuin sanattomasta sopimuksesta koko ajan ihan paikallaan ja minä hoidin liikkumisen. Ei siinä sitten kauaa mennyt kun hänkin tuli, ihanien murahtelujen kera.
En tiedä oliko tämä tarinan osuus nyt näin kerrottuna kovinkaan kiihottava, mutta näin ilta siis eteni. Sen jälkeen saunottiin hymy huulilla raukeissa tunnelmissa vielä jonkun aikaa. Ilman pyyhkeitä. Pukkarin puolella tajuttiin, että eihän me olla edes pussattu tai suudeltu vielä. Siihenkin päästiin kyllä sitten loppuillan aikana. Ja jos oli mies käsistään kätevä, niin osasi kyllä suudellakin aivan ihanasti. Mutta siis missään vaiheessa iltaa tai yötä ei oltu varsinaisessa yhdynnässä eikä harrastettu edes suuseksiä, mutta hyvin saatiin toisemme tyydytettyä näinkin.
Paljon jäi vielä "hampaan koloon" siis.
Tämähän on loistava esimerkki, miten monenlaista kivaa voi olla. Kyllä tollainen erittäin kiihottunut "leikki" voittaa väsyneen yhdynnän 100-0. Monet miehet (itseni mukaan lukien) muutenkin saa parhaat orgasminsa käsihoidolla. Bravo.
Ryhmäseksissä 69 asennossa mies nuoli minua samalla kun toinen pani takaapäin. Laukesin täristen eivätkä miehet lopettaneet vaan laukesin tässä 3 kertaa. Piti tauko pitää.0
paras kerta oli, kun tuttu ruskea tukkainen kaunis nainen tuli kylään. oli kuuma päivä ja oli kävellyt mun luo läpi kuuman kaupunkin. halusi suihkuun. tuli suihkusta, otin saman tien pyyhkeen pois päältä. naisella oli isot ja tummat nännit ja nännin pihat. en tiedä mitä tapahtui, mutta näky sai aivojani särkemään. laitoin naisen konttilleen sängylle. hän oli pitkä nainen jolla oli valtavan leveä perse ja kapea vyötärö. rupesin nuolemaan takaapäin naisen peräaukkoa ja pillua. upotin naamani sinnne syvälle ja söin pillua ja persettä ihan hulluna, jopa silmä-ripseni oli mehuista märät. sitten aloitin eläimellisen rajun panemisen takaapäin, kunnes nainen sanoi ettei kestä enää. sattui kuulemma liian paljon, rynkytin niin kovaa että ylös kohonneisiin kiveksiini sattui. siirryin naisen eteen ja laukesin voimalla suuhun ja kasvoille, sen jälkeen suutelimme pitkään kiihkeästi molempien suu ja kieli spermassa. tiesimme että emme voinneet olosuhteista johtuen koskaan luultavasti olla yhdessä. tunsin omituisesti saamaan aikaan eläimellistä kiihkoa ja suurta rakkautta tuota uskomattoman kaunista, fiksua ja empaattista naista kohtaan.
Näyttää siltä, että naisen paras orgasmi onkin se mihen orgasmi.
Miten säälittävää!