Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, elämäsi paras orgasmi? Oikeastaan, olis kiva kuulla miehiltäkin!

Vierailija
16.03.2021 |

Missä ja miten?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi synnyttänyt? Onko pimppi löystynyt yhtään? Mietin vaan mistä johtuu etten saa enää sellaisia ihania emätinorgasmeja kuin nuoruudessani? Onko vika päässäni vai löystyikö se kahden lapsen jälkeen...? Olen tuo 13 ja unohdin kertoa, mies tuli tuossa samassa. Muistaakseni vielä yritettiin vauvaakin tuolloin. Silloin myös ne on ihania.

Vaimo sanoo että ennen lapsia pystyi saamaan vain yhden orgasmin, mutta lasten jälkeen on alkanut saamaan useita orgasmeja.

Miehenä se tuntuu parhaimmalta kun naisen orgasmi vain jatkuu ja jatkuu. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja nyt tuntuu että vaimo saa parhaimpia orgasmejaan. Joskus, vaikkakin aika harvoin, saan itsekin sellaisia orgasmeja että sydän alkaa hakkaamaan.

Vierailija
22/76 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti edelliseen lisätä:

Olen vaimolle sanonutkin, että olen hieman kateellinen hänen orgasmeilleen. Miehenä on todella vaikea saada pitkään kestävää orgasmia. Vaimo saa välillä sellaisia orgasmeja että häneltä lähtee ajan ja paikantaju.

Se tuntuu miehenäkin todella hyvälle, mutta pitöisi olla itsekuria ottaa lantionpohjalihakset niin hyvin haltuun että voisi helposti estää laukeamisen juuri kun sen on tulossa. Nyt menee helposti yli tai sitten se on sellaista naama irvessä pidättäytymistä :)

Parhaimmat orgasmit on tullut kun saa aktia venytettyä, mutta vaimo tulee niin pirun nopeasti ettei hän kestä edes 20minuuttia. Siis on siinä ajassa saanut jo 10minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa kesämökillä salarakkaan kanssa, mahtavat orgasmit minulla N 60 v

Vierailija
24/76 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitarinan kirjoittamisen jälkeen masturboidessa. Kirjoitan siis silleen, että asetun itse miehen rooliin (olen nainen). Sitä tilannetta kuvitellessa (minä miehenä yhden tietyn naisen kanssa) sain niin voimakkaan orgasmin, että olin aivan toimintakyvytön jonkin 20 min sen jälkeen. Kyseessä oli nainen, johon olen salaa ihastunut, ja jota todella haluaisin... Ajatukset oli vieläpä tosi kilttejä. Mietin, miten rakastelisin häntä miehenä. Meno oli kiihkeää kyllä, mutta lempeää ja rakastavaa, hidasta ja hellää. Tästä on muutama kuukausi, vastaavaa orgasmia en ole onnistunut sen jälkeen saamaan.

Vierailija
25/76 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitarinan kirjoittamisen jälkeen masturboidessa. Kirjoitan siis silleen, että asetun itse miehen rooliin (olen nainen). Sitä tilannetta kuvitellessa (minä miehenä yhden tietyn naisen kanssa) sain niin voimakkaan orgasmin, että olin aivan toimintakyvytön jonkin 20 min sen jälkeen. Kyseessä oli nainen, johon olen salaa ihastunut, ja jota todella haluaisin... Ajatukset oli vieläpä tosi kilttejä. Mietin, miten rakastelisin häntä miehenä. Meno oli kiihkeää kyllä, mutta lempeää ja rakastavaa, hidasta ja hellää. Tästä on muutama kuukausi, vastaavaa orgasmia en ole onnistunut sen jälkeen saamaan.

Ihanaa!!

T. Toinen nainen.

Vierailija
26/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ekassa Kimppa sexissä saatu orkku.

En sitä ennen ollut tiennyt mitä niin raju orkku voi saada aikaan.

Olin puoli tajuton siinnä nuorten miesten käsittelyssä.

Ja se hetki kun tiesin että saisin useamman miehen huomion.

Olin kiimassa ja kiihoittunut tilanteesta, pikkuhousut oli märkänä. Olin auton takapenkillä kahden nuoren miehen kanssa ja kädet vaeltelivat jalkojen välissä ja paidan alla.

Ne juttelut ovat myös aika pervoja, ja saivat mielen kuohumaan. Olin jo silloin valmis tekemään mitä vain.

Ajatukset olivat tietysti tehneet yhteistyötä ja valmisti mua siihen.

Mutta se hetki kun saavuimme poikien mökille ja mua alettiin riisumaan ja yksi niistä miehistä haki partakoneen nii muhun iski paniikki. Menin ihan totaalisen lukkoon vaikka jalkojen väli huus munaa.

Niin multa otettiin väkisin pikkuhousut pois.

Voi sitä tunnetta kun eka kerran kieli kosketti pilluun, sain siin pikku orkkuja levitin itseäni, näytin miehille mitä ne saavat.

Siinä jo sain orkun, ja musta tehtiin posliini.

Niin mutta se paras orkku.

Se oli oikeastaan sarja orkku.

Olin nonstopissa eli kulli vaihtui lennossa seuraavaan kun miehellä meinas tulla. Spermaa ei saanut laskea siinä vaiheessa, laueta sai vasta sitten kun en enää pystyis jatkamaan.

Aika monesti mies vaihtui, ennen kuin mut spermattiin.

Aika työ oli miehen pysyä päällä, ja onneksi mua pidettiin jaloista levällään ja se että olimme mökissä sillä olin pikkuisen äänekäs.

Vierailija
27/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kiimassa ja kiihoittunut tilanteesta, pikkuhousut oli märkänä. Olin auton takapenkillä kahden nuoren miehen kanssa ja kädet vaeltelivat jalkojen välissä ja paidan alla.

Ne juttelut ovat myös aika pervoja, ja saivat mielen kuohumaan. Olin jo silloin valmis tekemään mitä vain.

Mutta se hetki kun saavuimme poikien mökille ja mua alettiin riisumaan ja yksi niistä miehistä haki partakoneen nii muhun iski paniikki. Menin ihan totaalisen lukkoon vaikka jalkojen väli huus munaa.

Voi sitä tunnetta kun eka kerran kieli kosketti pilluun, sain siin pikku orkkuja levitin itseäni, näytin miehille mitä ne saavat.

Olin nonstopissa eli kulli vaihtui lennossa seuraavaan kun miehellä meinas tulla. Spermaa ei saanut laskea siinä vaiheessa, laueta sai vasta sitten kun en enää pystyis jatkamaan.

Aika työ oli miehen pysyä päällä, ja onneksi mua pidettiin jaloista levällään ja se että olimme mökissä sillä olin pikkuisen äänekäs.

Wauu!!

Vierailija
28/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Partakoneella ei saa ajettua posliiniksi nirhaamatta. Ottaa herkästi kiinni intiimialueella. Joten tarina on ihan hatusta otettu.

Vierailija
29/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Partakoneella ei saa ajettua posliiniksi nirhaamatta. Ottaa herkästi kiinni intiimialueella. Joten tarina on ihan hatusta otettu.

Jaa.. Tuo on mulle uutta, oon useammalta naiselta ajettua posliinin. Kolmio ja kiitorata viivan päältä lähtee erittäin helposti.

Että jatkappa vaan opiskelua, ehkä joskus näät oikean pillun.

Vierailija
30/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies just ajeli olikos eilen, ja ei kyllä tullut mitäännirhaumia, ihan on sileetä posliinia. Ehkä oli niin helläkätinen - kaikinpuolin...

Vierailija
31/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei parta höylällä pillukarvat lähde? Mistä hitosta noin lapsellinen ajatus?

Kyllä pojan kollien pitää kokeilla omiin untuva karvoihin. Lähtee se on varma. Enkä valehtele.

Vierailija
32/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko siihen astisen elämäni elänyt käsityksessä, että suihinotto on vaan sellaista esileikkiä tjsp. Kaikki kokemani suihinotot olivat niin huonotasoisia, etten ollut edes kuvitellut voivani laueta suihinotossa! Sitten olin asioimassa ns. alan ammattilaisen kanssa, joka yllättäen ehdottikin että voi hoitaa suuhommelit ilman kumia kyllä! Tämä johti siihen astisen elämäni ylivoimaisesti parhaimpaan orgasmiin! En ikinä unohda sitä taitoa ja kykyä millä tämä nainen käsitteli minua.

Vierailija
33/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pojan kollien pitää kokeilla omiin untuva karvoihin. Lähtee se on varma. Enkä valehtele.

Tässä on naista (ja miksei miestäkin) karvoihin katsominen. Toisilla on niin paksua ja tankeaa karvaa, että tuntuu, ettei millään saa ajeltua niin, ettei satu / iho mene rikki. Eksän karvat piti ajella heti suihkun tai kylvyn jälkeen, jotta edes hieman olisivat pehmenneet, eikä auttanut ajeluvaahto, piti käyttää paksua hoitoainetta. Silti jälki oli joskus kuin teurastamisen jäljiltä. Sokeroinnissa alkoi käydä lopulta, ja oli kuulemma sokeroijakin sanonut, että onpas poikkeuksellisen vaikeat karvat poistaa.

Josko joskus näissä keskusteluissa muistettaisiin ihmisten yksilöllisyys, eikä aina julistettaisi faktana ääripäitä?

Vierailija
34/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laukean rakastelussa. Se kihelmöinti ennen orgasmia kestää minuuttikaupalla, ja samoin itse laukeaminen... Huohotan ja voihkin kovaäänisesti, mitä en muilla metodeilla lauetessani tee.

Hyvä luoja, en tiedä voivatko miehet ikinä kokea vastaavanlaista! Naisena en voi miettiä, kuin että meidän kehomme ovat uskomattomia luomuksia. 

Vierailija
35/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ainoan huutokiroilutavaroidenpaiskomisriidan jälkeinen sovintoseksi on jäänyt mieleen. Olin helvetin herkillä jo valmiiksi siinä emotionaalisuuden takia, ja mieheen ilmeisestikin vaikutti tuo tappelu niin, että halusi tuottaa mulle ekstrapaljon nautintoa. Piti mua kuin kukkaa kämmenellä, jotenkin ympäröi mut niin, että koko paha maailma jäi ulkopuolelle. Oli turvallinen oli siinä, varsinkin sen tappelemisen jälkeen kontrasti oli tosi iso. Mies oli niin hellä, etten ollut edes osannut kuvitella, että sellaistakin voi olla. Kai se oli meidän eka rakastelu? Panemisen sijaan. En mä tiedä. Mutta ihanaa se oli. Tosi kesyä varmaan, jos sitä kuvailisi, mutta johti mulla todella intensiiviseen orgasmiin. Lähinnä vaan kietouduttiin toisiimme ja pidettiin tiukasti kiinni, ja se kesti tosi kauan. Mies kosketteli hellästi ja suuteli tosi hellästi, toki esim. näykki kaulaa mutta senkin teki tosi jotenkin rakastavasti. Musta tuntuu, että se orgasmi syntyi enemmän aivoissa kuin sukupuolielimissä, ehkä siksi se olikin niin hyvä. Siinä syntyi sellainen yhteys meidän välille, että jotenkin oltiin yhtä, niin kulunut kuin se sanonta onkin. Ja se oli ihan koko kehossa tuntuva orgasmi.

Ei sillä, tuo mies on huikean hyvä sängyssä muutenkin. Koskaan ei jää orgasmi puuttumaan multakaan, eikä ne koskaan huonoja ole. Tuo vaan tuli mieleen, kun parasta kysyttiin. Ehkä se oli paras. Ainakin erilainen kuin kaikki muut.

Vierailija
36/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PartaKONE oli kyseessä, ei höylä.  Kone nirhasee helposti kalunvartta ja pusseja, en suosittele. Höylällä lähtee kyllä. 

Vierailija
37/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen on lähiaikojen paras:

Viikon tauon jälkeen sohvalla kun lapset nukkuvat. Ensin naisen hyväilyä sormin kunnes hän vaatii minua sisäänsä. Alan hiljalleen työntymään sisään, mutta vain pelkän terskan. Todella hitaasti liikkuen upottelen terskaa tiukkaan pilluun. Jossain vaiheessa yllätän ja painun täysin ohjaan ja jään sinne.

Pidän kalun pohjassa ja vaimon pillu supistelee ja hyväilee kalua todella mielettömällä tavalla. Alan hiljalleen pyörittämään lantiota ja vaimo vastaa liikkeeseen. Tahti ei kiihdy missään vaiheessa ”panemiseksi”. Vaimon orgasmit tuntuvat kalussa niin hyvälle että jossain vaiheessa on vain laitettava. Tälläistä kalunhierontaa pillulla saa aika harvoin.

Vierailija
38/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen on lähiaikojen paras:

Viikon tauon jälkeen sohvalla kun lapset nukkuvat. Ensin naisen hyväilyä sormin kunnes hän vaatii minua sisäänsä. Alan hiljalleen työntymään sisään, mutta vain pelkän terskan. Todella hitaasti liikkuen upottelen terskaa tiukkaan pilluun. Jossain vaiheessa yllätän ja painun täysin ohjaan ja jään sinne.

Pidän kalun pohjassa ja vaimon pillu supistelee ja hyväilee kalua todella mielettömällä tavalla. Alan hiljalleen pyörittämään lantiota ja vaimo vastaa liikkeeseen. Tahti ei kiihdy missään vaiheessa ”panemiseksi”. Vaimon orgasmit tuntuvat kalussa niin hyvälle että jossain vaiheessa on vain laitettava. Tälläistä kalunhierontaa pillulla saa aika harvoin.

Tuota pohjassa hierontaa miellä on harrastettu aina ekasta kerrasta lähtin. Ei ole ollut paljoa vaihtoehtojakaan. Vaimo on melkein heti aina lukinut  minut kietomalla jalat ympäri ja sen jälkeen on vain kirnuttu orgasmit.  Joskus on saanut vähän aikaa sentään panna, mutta heti kun vaimon orgasmi on  alkanut olemaan tulossa  minut  lukittu paikalleen.  Ihan sama olen päällä vai alla, aina sama juttu, on kuin pihdeissä.  Dominoi siinä sitten kun ei edes kysytä. Mutta eipä ole pudonnut kyydistä. Nauttinut koko vain, kun ei ole muutakaan voinut.

Vierailija
39/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä joku 28v ja eksäni oli aika rajoittunut aika monestakin asiasta. Koko päivän kestäneiden metsätöiden jälkeen saunassa minulla oli jostain syystä hirmuinen erektio ja erityinen himo päällä. Ihan törkeä panetus suorastaan.

Silloin en vaan antanut vaihtoehtoja, vaan tukasta kiinnipitäen laitoin emännän suihkussa polvilleen ja imemään. Eihän se olisi sitä lastia suuhunsa halunnut ja tein varmasti nykylakien mukaan raiskaukseen verrattavan rikoksen.

Mutta se kysymys, eli se orgasmi kun se tuli! Ihan tajuton ilotulituksen, palokellojen ja jonkinlaisen humahduksen yhdistelmä! Ja sitä tuli!

Ainoa huono puoli oli, että sain samalla jonkun kohtauksen ja kesken orgasmin alkoi rajuin päänsärky mitä olen kokenut. Olin pari tuntia ihan poissa pelistä ja mikään särkylääke ei tepsinyt. Ehkä paha sai palkkansa?

Vierailija
40/76 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun mies ensin vaikka lipasee,,, tai muuten hyvöilee klitorista ja sitä suuaaukkoa. Oih, sitten hiuan vaikka hieroo terskalla...ja sitten kun haluan sisälle ...ja alkaa työnnöt, ja mies samalla hieroo hellästi klitoristaHyvin nopsaan tulee orgasmi kera herutuksen..  Wufh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme