Nainen, elämäsi paras orgasmi? Oikeastaan, olis kiva kuulla miehiltäkin!
Kommentit (76)
Yksi parhaita on kyllä vaimon "kosto". Sormetin ja nuolin vaimolle orgasmin enkä päästänyt otteestani kun se alkoi vaan jatkoin siinä kiemurtelun keskellä mitä vaan pystyin, kunnes hän työnsi pääni pois käsillään kun ei kestänyt enää. Sitten hän ottikin minulta suihin, kiusoitteli pitkään ja rakensi kiihkoa kunnes otti sitten loppukiihdytyksen ja sain kovan orgasmin... mutta hän ei päästänytkään irti vaan jatkoi, selkääni kouristi niin että melkein sattui jo, nautintoon sekoittui jo piinaakin kosketusherkkyyden johdosta, kunnes hän lopulta vapautti minut otteestaan.
Mun paras orgasmi tuli kun kiusasin itseäni. Olin ollut kauvan ilman. Kiihotin itseäni ihan orgasmin partaalle ja lopetin ennen siemensyöksyä, vain kiimapippoja valui munastani. Sitten taas jatkoin orgasmin kynnykselle. Jatkoin näin pitkään ja useiden päivien ajan. Sitten päätinkin kokeilla eturauhaskiihotinta jolla sain valtavan eturauhasorgasmin joka jatkui pitkään ja oli maata järisyttävä, olin pitkään puolitajuton kun koko vartalo tärisi orkun voimasta.
Lyhytaikainen tuttavuus. Hyväkroppainen kilpauimari. Hän pani minua polviltaan kakkoseen, rintojani puristellen, puhui tuhmia, itse pidin vibraa klitalla. Kun tulin, myös kaveri tuli, kun ei kestänyt rajua sykkimistäni. Tuntui niin hyvältä, ihan kumpikin stimulaatio, ja ne puheet likaisesta kiimaisesta milfistä..
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui ji7toissakesänä mun mökillä. Olin palkannut mökin saunamökkiä kunnostamaan yhden paikallisen remonttifirman. Koska asialla ei ollut varsinaisesti kiire, kävi itse yrittäjä siinä useamman viikon aikana aina silloin tällöin jotain tunteja tai kokonaisia päiviä tekemässä tätä remonttia eli nähtiin siinä useampaan kertaan varmaan noin kuukauden ajanjakson sisällä. Välillä juotiin kahvit/limsat tai syötiin jätskit siinä terassilla yhdessä. Eli tuli jonkun verran höpöteltyä niitä näitä. Hän osottautui ihan superkivaksi tyypiksi, huumorintaju natsas meillä aika prikulleen. Tarkkaa ikää en kysynyt, mutta arvelen, että oli itseäni n. 7-8 vuotta nuorempi. Ja minä itse siis 45v.
Sitten kun remppa valmistui ja hän toi mulle loppulaskun, vihjasin jotenkin, että voishan hän tulla saunomaankin illalla niin pääsisi nauttimaan työnsä tuloksista. Ja siis tämä ihan silleen tyylikkäästi ja viattomasti. En todellakaan vihjaillut tai antanut ymmärtää mitään. Enkä itsekään siinä vaiheessa edes miettinyt mitään seksi-juttuja.
Yllätyksekseni tyyppi ilmestyikin illalla mökille uudelleen. Siinä sitten saunottiin yhdessä, ihan pyyhkeet päällä ja käytiin aina välillä aina vilvoittautumassa saunan terassilla, Kyllähän mulla siinä mielessä kävi, että mitäköhän toi musta oikein ajattelee ja miks se oikein on täällä, mut toisaalta en jaksanu turhaan miettiä, kun tarjolla oli niin kivaa seuraa ja meillä oli jotenkin helppoa ja hauskaa olla yhdessä, niin elin vain hetkessä.
Sitten kerran kun tultiin taas vilvoittautumasta saunaan sisälle, hän otti mua kevyesti lanteilta kiinni ja tarttu vähän silleen tunnustellen mun pyyhkeeseen ja sano jotenkin, että tarvitaanko me nyt muka näitä. Ja samassa otti multa ja itseltään pyyhkeet päältä pois. Siinä sitä sitten törötettiin peräkanaa alasti ja mä en todellakaan uskaltanu kääntyä katsomaan. Liikuin sitten siinä hämysessä saunassa hissukseen siihen lauteiden eteen ja tyyppi seuras perässä ja eistä törötti mun takana. Oltiin niin lähellä toisiamme kun vaan olla voi kuitenkaan varsinaisesti koskematta toisiimme. Eli kuultiin kyllä molemmat toistemme raskas hengitys. Sitten hän laittoi kädet mun vyötärölle ja multa tais päästä sellanen kiihottunut ja jännittynyt hihkaisun ja huokaisun välimuoto. Hän painoi päänsä mun hartian yli mun korvan viereen ja sitten oltiin jo ihan kiinni toisissamme. En pystynyt ajattelemaan järjellä enää yhtään koko tilannetta ja jotenkin tulin itse nostaneeksi hänen kätensä rinnoilleni. Ja voi hyvä jumala kuinka hyvältä se tuntuikaan. Hän hyväily mut ihan hulluuden partaalle hieroen rintojani ja paijaten nännejäni. Olin melko valmista kauraa jo siinä vaiheessa. Ja sitten hän nostikin jo mun toisen jalan siihen saunan penkille ja siirsi toisen kätensä jalkojeni väliin. Olin siis edelleen selin häneenpäin. Siinä hän sitten hyväily mua toinen käsi rinnoilla ja toinen käsi alapäässä ja onnistui hieromaan mulle sellasenkin orgasmin, että meinasi taju lähteä. Tähän vaikutti varmaan se, että tilanne oli jotenkin täydellinen; rauhallinen ja super-eroottinen ja myöskin se, että edellisestä orgasmista miehen kanssa oli kulunut jo tovi. Tärisin ja kramppasin siinä hänen käsivarsillaan ihan hyvän tovin. Hänen erektiostaan päätellen tilanne oli jokseenkin kiihottava myös hänelle. Ja myös hänen vuoronsa koitti sitten myöhemmin tietenkin.
Ihana muisto kerta kaikkiaan, antaisin melkein mitä vain uusinnasta. Tai vielä parempi olisi, kun sais itselleen koko miehen.
Miksi et tee asialle mitään???
Paras panoni oli Ruotsinlaivalla keskiviikko ilta lähtö tanssi salissa näin ihan tavallisen naisen juteltiin ja hän vei hyttiin noin 15 vanhempi itse olin siloin 45 v. 23.00 - 9 aamun 5 kertaa. Välillä juteltiin ja nautittin kohtuudella virvokkeita nukuttiin. Päivällä vielä 3kertaa. Tultiin hyvin juttuun vietettiin aikaa yhdessä. Vanhempi pehmeä ja tuoksui hyvälle. 2 kk päästä nähtiin taas sattumalta laivalla. Yön aikana 5 kertaa ei kyllä nukuttu vaan juteltiin ja nautitiin virvokeita ja toisistamme. Sen jälkeen ei olla nähty. Muistelen vieläkin. Nähnyt hänen kuvaansa jossain verkkojulkaisussa pari kertaa. Harmitti jäkeen päin miksi ei vaihdettu yhteystietoja.
No kyllähän mä sillon heti tapahtuneen jälkeen mietin, että laitan miehelle jotain viestiä, mutta aina jotenkin jänistin. Näin paljon jälkikäteen tuntuisi tosi oudolta vielä lähestyä häntä. Jotenkin mulla on sellanen olo, että me vielä törmätään jossain. Vaikka sitten ensi kesänä mökkipaikkakunnan jossain terassilla. Mä luulen, että miehellä on jotain muita suhdekuvioita. Sen tiedän, että ei ole naimisissa eikä perheellinen, mutta enempää en ole edes halunnut tietää tai selvittää. Olisi kyllä kiva törmätä uudelleen edes sen verran, että jotenkin saisi tietää mitä mies ajattelee tapahtuneesta. Ja oishan se mieskin voinut mua lähestyä, kyllähän meillä molemmilla toistemme yhteystiedot on. Tajuttoman ihana mies kuitenkin oli miten oli. Mökillä löytyy kyllä lisää remontin tarpeessa olevia kohteita...
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän mä sillon heti tapahtuneen jälkeen mietin, että laitan miehelle jotain viestiä, mutta aina jotenkin jänistin. Näin paljon jälkikäteen tuntuisi tosi oudolta vielä lähestyä häntä. Jotenkin mulla on sellanen olo, että me vielä törmätään jossain. Vaikka sitten ensi kesänä mökkipaikkakunnan jossain terassilla. Mä luulen, että miehellä on jotain muita suhdekuvioita. Sen tiedän, että ei ole naimisissa eikä perheellinen, mutta enempää en ole edes halunnut tietää tai selvittää. Olisi kyllä kiva törmätä uudelleen edes sen verran, että jotenkin saisi tietää mitä mies ajattelee tapahtuneesta. Ja oishan se mieskin voinut mua lähestyä, kyllähän meillä molemmilla toistemme yhteystiedot on. Tajuttoman ihana mies kuitenkin oli miten oli. Mökillä löytyy kyllä lisää remontin tarpeessa olevia kohteita...
Pyydä ihmeessä se tekemään joku pikku remontti..kyllä sä jonkun keksit...annat sille kunnon hoitoa niin saat sen varmasti itsellesi sen jälkeen
Hankala nitä on laittaa järjestykseen
Täällä on jo monesti kerrottu, että ensimmäinen kerta jotain uutta on siihen mennessä paras. Minäkin ole kirjoittanut tästä osioon: kiihottavin kokemus / 1865.
Vaimoni kanssa on löydetty seksi uudelleen, aviossa n. 35v. Viikon loppuna mökillä saunan jälkeen kiusottelin vaimolle useat orkut nuolemalla, vaikka olimme jo nussineet ennakkoon kotona ettei tarvitsisi mökillä ruveta turaamaan. Peseytymis mahdollisuudet ovat huonot kun saunaakaan ei salaa pääse koska paikalla oli myös muut porukkaa.
Vaimo voihki hekumassa, tuu jo takaa pain, tuu jo. Sanoin, että siitä tulee semmonen sotku ja härdeli, ekä pillu pesu kylmässä ulko husissa ole mielyttävää. Ehdotin, että suraavalla kerralla otetaan kortsut mukaan. Vaimo nuökytteli pää punaisena.
Kotimatkalla kerroin kuinka munia pakottaa, kun en "pässyt" panemaan. Oma vikasi hän takaisi. Vihjailin, että kun kamat saatu purettua ja pakalleen, niin sitten mennään suihkuun ja nussitaan kesken jäänyt loppuun.
Taas alotettiin kunnolla nuolemalla. Minä oli hanen takana kylkiasennossa, että hän ei pääsisi minua vielä nuolemaan. Toisen orgasmin jälkeen meni etupuolelle jotta molemmat ylettäisivät antamman suuta. Näin jatkettiin kun hän alkoi pyytämään, että tuu jo. No, kun minäkään en pystyisi kauan enään pidättelemmän aloitimme nussimaan ja nussimaan. Meille molemmille tämä oli pitkiin aikoihin paras. Oliko se kautta aikojen paras? No jaa, sitä ei pysty sanomaan. Todella hyvä se kuitenkin oli.
Paras ehdottomasti ja niin mieleen jäänyt, se eka vieras mies tai oikeastaan kahta nuorta miestä illasta aamuun.
Kaikki alkoi ihan oikeasti mun ihanasta miehestä.
Minä olen sellainen tasku Venus niin kun mieheni sanoo. Miehiä tukkeentuu liiaksikin lähelleni, toisaalta se imarteleekin.
Meillä mieheni kans meni todella hyvin, ja juttelimme kaikesta. Myös siitä.
Miehelle tuli vakava sairaus ja hän joutui syömään voimakkaita särkylääkkeitä, ja sen sivuvaikutus on se että sen toiminta kärsii, ja hän sai sellaisia pillereitä mikä saa kalun seisoon.
No mennäämpä eteenpäin.
Olimme mökillä, ja miehellä ei meinannut onnistua, ja tuskastuneena sanoi että mulle pitäis saada kunnolla ja kovaa.
Mulla hymyilytti, sanoinkin että pitäiskö käydä kuppila kierros.
Mieheni innostui ihan simona, ja sheivas mulle pienen kolmion viivan päälle. Meille tuli kiire mökkiin ja peiton alle, sanoin että jos saa niin katsellaan sitte huomenna jos se vieras löytyis.
Mieheni teki ja suoritti ja sai kun saikin ruiskahtaa pilluun spermat.
No se on nyt sovittu mieheni sanoi viekkaasti.
No katsotaan sanoin hymyillen.
Mutta sun on katsottava kun mua naidaan.
Sovittu mieheni sanoi.
Seuraava päivä olin ihan sekona, pyysin miestäni helpottaa oloa.
Ei juurikaan mitään tehty kun syötiin hyvää ruokaa.
Illalla ainoaan paikalliseen, oli työ päästä sisään. Oli joku lentopallo turnaus tai jotain.
Mies meni jonnekin, itse tilasin ison siiderin jäillä ja heti oli tarjoaajia, sanoin kohteliaasti että ei kiitos.
Miekin tuli kylkeeni, seuranaan kaksi komeaa miestä.
Täs on Mika ja Niko, täs vaimoni.
Niin meillähän on sauna melkein lämmin? Eiks ookkin mieheni sanoi.
Joo ehkä sanoin.
Juoppa lasi tyhjäksi nii lähdetään sanoi mieheni.
Niin lähettiin autollemme, mies oli lupautunut kuskiksi.
Autoon mentiin niin mieheni sanoi että etupenkin turvavyö on epäkunnossa. Tiesin että ei ole, se haluu ihan oikeesti naittaa mut.
Menin poikien väliin istumaan, hame nois polvien päälle. Ja nisät näkyi tummina kehinä paidan läpi ja hengitys oli kiihtynyt..
Käsi paljaan polven päällä sai pillun valumaan.
Katselin kun pojat töni toisiaan kun menivät saunalle.
Parikymppiset pojat, ja noin kisailevat. Puhuivatkohan musta.
Haluatko mieheni kysyi. Mika ja Niko ei tee mitään pahaa, mutta sulla saattaa olla pillu arkana huomenna kun ollaan aamiaisella mieheni hymyili.
Oot hullu mutta ihan. Entä jos ne haluu vielä aamulla?
No sitten sun on pakko levittää jalat, mies virnuili.
Ja sie haluat kattoa, entä jos tulee mustis
Sitten tulee, nuoleta pillus kun siellä on siemeniä.
Sie oot seko.
Olkoon mutta meeppä saunaan juhlat alkakoon.
Menin saunalle pyyhe kainalossa.
Kuuntelin oven takana kun pojat puhui minusta. Posket alkoi hehkua.
Aukaisin oven saunaan, nuoret miehet tuijotti mua. Mahtuuko lauteille tällainen akka.
Nousin lauteille poikien väliin ja istuin, pillussa kävi aikamoinen myllerrys.
Katsoin kuinka pojilla alkoi kalut kohottaa päätä, terskat kiilteli.
Otin kiinni varresta ja runkkasin kevyesti, ja otin vuorotellen kummaltakin suuhuni maistui oikeelle miehelle.. Valuin.
Ei mahtunut kun puoleen väliin.
Kumpikin ähkäisi että lopeta tulee kohta. En lopettanut, Nikolla tuli lasti suuhun, yskin ja nikottelin mutta nielin kaikki.
Mikan muna maistui enemmän uroolle mutta spermaa tuli valtavasti, en saanut kaikkea nieltyä vaikka urhoollisesti yritin.
Laitoin pojat nuolemaan pillua.
Tuntui taivaalliselta, pojat nuolivat kiimasta pesemätöntä pillua, niin että olin ihan lähellä.
Poikien kalut seisoi.
Mennään pesuhuoneeseen.
Joo mennään täällä on kuumaa.
Työnsin Mikan pesu penkille ja menin syliin, siitin työntyi pilluun ja silmissä oli tähti taivas.
Kiedoin kädet kaulalle ja jalat lantiolle ja sanoin Mikalle että nouse. Voihkin ja vapisin jo siinä.
Sanoin Nikolle että laita saippuaa kullille ja tuu pyllyyn.
Teki hieman kipeää kun Niko pikkuisen kovakourainen ja siitin meni syvälle pyllyyn.
Sain orkun kun mies tuli pesuhuoneeseen, kuulin kuinka se sanoi että täällähän naidaan vaimoa. Pillu alkoi ruiskia nesteitä ja supisteli aika kivasti.
Imi pojilta spermaa. Aika yllättävän kauan mua siinä naitiin olin taivaissa.
Yks ehkäpä parhaista oli, kun oltiin 10v sitten Tartossa juhannusta viettämässä porukalla. Viimeisenä iltana ex-muija jonka kanssa olin kaveripohjalta lähtenyt reissuun tuli viereeni ja ilmaisi hirveän penetuksen. Vähän oli ongelmallista kun kämpässä oli muitakin, mutta meillä oli oma huone. En ole ikinä niin kiimasta pillua kokenut ja miten se supisti sen pieneksi, kun sormella kokeilin. Kun muita oli sen verran paikalla ja peiton alla puuhattiin niin sormetin häntä ja hän runkkasi munaani. Otettiin housut pois ja levitin haarat, jonka jälkeen työnsin sisään. Muija oli niin kiimainen ja tiukka, että työnsi suutaan tyynyyn ettei muut olisi kuulleet voihkeet. Ei mennyt kauaa, kun hänen pillunsa alkoi supistella ja vartalo nykiä orgasmin aalloissa ja oikeesti munalla oli ahtaat paikat silloin. Orgasmista toivuttuaan jatkettiin panoa ja pillu oli edelleen yhtä tiukka. Koska hän oli exäni, enkä tiennyt onko hänellä nykyisin ehkäisyä kysyin minne tulen. Hän ehdotti vatsalle, mutta kysyin onko pillerit edelleen johon vastasi kyllä. Sanoin, että haluan tulla sisään joka hänelle sopi. Loppukirin jälkeen ruiskutin lastin pilluun ja makailun ja suutelun jälkeen vedin munan ulos. Se oli hellänä viikon liian ahtaasta pillusta.
Ihana toi edellinen juttu. Kuulostaa että nautitte oikeen kunnolla.
Mun oma on sellanen, ehkä vähän jotain voi ärsyttääkin, mut siihen liittyy mun miehen kaveri. Mun oma fantasia on aina ollu sellanen alistumisjuttu tai että vähän pakotettais seksiin. Jostain syystä se saa kiihottumaan ohan hulluna. Oltiin meillä kotona, juhlittiin vähän ja sit jäi porukkaa yösksikin. Jotain flirttia sellasta viatonta oli kyllä ollut illalla.
Heräsin aamulla, kun joku oli siinä sängyn vierellä, mies nukku vieressä. Turvallinen olo oli kuitenkin, miehen kaveri kyseli jotain mistä löytyis pyyhkeitä ja voisko mennä suihkuun ja pitäis mennä kotiin. Kävin antamassa ja jotenkin katteli ua yöpissä, tissit kiinnosti ja vähän halailtiin, meni pusutteluksi ja tahto nussia. Mentiin takas meidän vierashuoneeseen ja se veti mut siihne sängylle. Yöppi pois ja yritettiin olla hiljaa, kun oli muitkin talossa. Röyhkeesti pani mua ja tahto purkaa kai krapulaansa....minä myös ja tuntu niin järkkyhyvältä. Molemmat saatiin varmaan aikalailla samaan aikaan ja vähän tuli meteliä. Mun ystävä heräsi siihen ja hymy oli iso....itse hiippailin takas omaan sänkyyn ja mies herätteli myöhemmin omiin tarpeisiinsa... Kiihottaa vielkin.
Liittyi vähän pidempään sessioon, jolloin itsekin olin keikkunut laukeamisen rajalla jo pidempään (nautin toisten reaktioista ja nautinnosta). Naisystävää olin käsitellyt jo pari tuntia ja oli aika lopetella ja ottaa oma orgasmini. Laitoin nolostelevan naisen ensin rasvaamaan ja leikkimään takapuolellaan käyttäen tappivalikoimaani. Aikani näytöksestä nautittuani ja tietäessäni paikkojen sopivasti lämmenneen opetin miten haluan tämän kirnuavan takapuolellaan minua. Näky oli vähintään yhtä kiihottava, kuin fantasioissani ja tuntui taivaalliselta. Laukesin sisälle takapuoleen täyttä huutoa pitäen ja täristen.
Ihann äsken naitiin ja mies kävi kovana ja minä oli hilkulla, mutta mies saikin sitten...joten hän sormetti minua - no ei kerinnyt varmaan 10 kertaa sormeaan liikuttamaan kun sain järjettömän orgasmin. Sitä ennen olin saanut pari tuntia ennen kunnon kielihoidon. Siippa totes, että taas 2 -1 hyväkseni.
Vaimolta kieltä peppuun, samalla runkaten. Lensi paineella melkein kattoon asti :D
Pääsiäisenä, olin jo useamman päivän ollut hyvällä tuulella.
Pyysin mieheltä illalla että antaisi. Tuntui ihan taivaalliselta, olin ihan märkänä. Tuu jo älä kiusaa.
Säästä kiima pojille.
Mua sapetti,, mun Vakkarit olivat tulossa käymään, olimme menossa, kahden kaverin luokse saunomaan. Vaikka siellä käynti oli ihan vaan sexi loma minulle ja kavereille.
Valuin jo sinne mennessä, ja halaamiset saivat mut vapisemaan.
Kaikki tiesivät miksi olimme tätä päivää odottaneet..
Piti oikein kaivaa vanha keskustelu esiin ja huomasin, että siitä on päivälleen vuosi, kun kirjoitin tuosta omalla mökilläni tapahtuneesta sessiosta. Kaivoin keskustelun esiin, kun yritän kerätä rohkeutta laittaa sille samalla remppamiehelle viestiä, koska mökillä tarvitsisi tänä vuonna uusia vähän terasseja. Tsempatkaa mua!
Vierailija kirjoitti:
Vaimolta kieltä peppuun, samalla runkaten. Lensi paineella melkein kattoon asti :D
Tämäkö naisen paras orgasmi?!
Meillä menee noin vain jos minä pääsen määräämään tahdin. Vaimo haluaa useimmiten aika rajua panemista ja mielellään takaapäin. Päällä ollessaan osaa kyllä ottaa itselleen orgasmin ja mielellään vielä toisen takaapäin jos en ole vielä ehtinyt laueta.