Tilaan viiniboxit netistä suoraan kotiin, helppoa ja halpaa
Hinnat ovat 6-12€/ 3 litran boxi.
Alkossa on nostettu boxien hintaa jo niin kovaa ettei halvintakaan bulkkiviiniä kertakaikkiiaan kehtaa maksaa vaadittuja summia! Ei vaan pysty.
Säästän aikaa ja rahaa näin. Yhteen laatikkoon mahtuu 6 tonkkaa, hinnat edulliset ja viikossa on tilaus kotiovella. Pari laatikollista tulenaan niin mulla on kesäksi viinit hankittuna. Suosittelen.
Kommentit (50)
Paljonko kuljetus maksaa? En löydä yksiselitteisiä tietoja noiden firmojen sivuilta.
Voisitko vinkata paikan ja nettiosoitteen josta viinisi tilaat.
Vai liekö tuo salaisuus?
Yhden viini/viinalaatikon kuljetus maksaa 26€.
Ei ois pitänyt lukea tätä aloitusta, nyt rupesi tekemään mieli vinkua.
Sama. Itse tilaan Spritbox.com kaupasta. Siellä on toimitusmaksu mukaan luettuna 15€/viinitönkkä samaa Espanjalaista luomupunaviiniä joka maksaa 30€ Alkossa.
Nykyään pitää itse tilata se rahti, mutta eipä tuo vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Paljon juot yleensä?
Pari viinilaatikollista kuukaudessa. Lisäksi konjakkia tai calvadosta, jonkun verran olutta, muutaman camparin, mitä nyt sattuu maistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon juot yleensä?
No kyllähän uset ihmiset nauttivat kesällä kylmää raikasta valkoviiniä salaatin ja kalaruuan kanssa.
Punaviiniä taas menee grilliruokinen kanssa. Ja jos käyt paljon vieraita, kyllä sitä viiniä kuluu. Viiniä voi siemailla myös hillitysti myös seurajuomana.
Miksi täällä ja Suomessa aina luullaan, että jos nauttii alkoholia, sitä nautitaan vaan suuren humaltumisen takia?
Suurin osa suomalaisista on fiksuja alkoholin käyttäjiä ja rajoittuu ruuan kanssa tarjottuun viiniin.
Kokonaan erikseen ovat sitten ne juopot, jotka juovat aina, aina vain päihtyäkseen voimakkaasti, ja juovat joka päivä jonkin sortin alkoholia.
Life is too short to drink cheap (bad) wines!
Vierailija kirjoitti:
Life is too short to drink cheap (bad) wines!
Elämä o liia lyhyt juoda pahhaa viunaa på finska.
Vierailija kirjoitti:
Yhden viini/viinalaatikon kuljetus maksaa 26€.
No mitäs sitten, ne tilaavat joilla on rahaa. Ne eivät tilaa joilla siihen ei ole varaa.
Ja toisekseen melkein kaikki erikoisviinit ja osa erikoisimmista väkevistäkin pitää tilata ulkomailta, koska niitä ei Alkosta yksinkertaisesti saa. Ei saa siksi, että ovat kalliita ja menekki niin vähäistä, ettei Alko ota niitä myyntiin.
Siis 12€ tonkka ja 15-25€ kuljetus per tonkka? Kyllähän tuolla hinnalla saa sen tonkan jo Alkostakin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Itse tilaan Spritbox.com kaupasta. Siellä on toimitusmaksu mukaan luettuna 15€/viinitönkkä samaa Espanjalaista luomupunaviiniä joka maksaa 30€ Alkossa.
Nykyään pitää itse tilata se rahti, mutta eipä tuo vaikeaa ole.
Laskin vähän samanlaisia laskelmia. Kotiovelle viinilaatikko tulee reilun 10€ hintaiseksi kappaleelta.
Kun alkosta pitäisi näin maalla asuvana käydä autolla matka ajamassa ja yksi laatikko maksaakin siellä yllättäen 26€.
Mä kattelin just, että Alko on laskenut mun lemppari laatikkovalkkarin hintaa 39.79 eurosta > 36.29 euroon. Miellyttävä yllätys tähän vuoden alkuun.
Kerran tilasin jonkun kuuden euron viiniboxin ja hyi mitä kuraa 🤢
Exä oli viinaan menevä juoppo mutta edes se ei saanut sitä alas.
Mikä olis hyvä viini?
Vierailija kirjoitti:
Siis 12€ tonkka ja 15-25€ kuljetus per tonkka? Kyllähän tuolla hinnalla saa sen tonkan jo Alkostakin.
Huokaus, voi että. Luetun käsittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon juot yleensä?
No kyllähän uset ihmiset nauttivat kesällä kylmää raikasta valkoviiniä salaatin ja kalaruuan kanssa.
Punaviiniä taas menee grilliruokinen kanssa. Ja jos käyt paljon vieraita, kyllä sitä viiniä kuluu. Viiniä voi siemailla myös hillitysti myös seurajuomana.
Miksi täällä ja Suomessa aina luullaan, että jos nauttii alkoholia, sitä nautitaan vaan suuren humaltumisen takia?
Suurin osa suomalaisista on fiksuja alkoholin käyttäjiä ja rajoittuu ruuan kanssa tarjottuun viiniin.Kokonaan erikseen ovat sitten ne juopot, jotka juovat aina, aina vain päihtyäkseen voimakkaasti, ja juovat joka päivä jonkin sortin alkoholia.
Eihän tuo kysymys mitään luulemista sisältänyt. Se oli vaan kysymys. Itse puolestani ihmettelen, että miksi tämmöinen meriselitys yksinkertaiseen kysymykseen?
Ohis
Mistä tilaat