Mitä httiä toi kuntakokeilu nyt tarkoittaa? Ev
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että olet tästedes yhteydessä TE-toimiston sijasta kunnantalolle. Erona entiseen on se, että kunta voi osoittaa sinut kunnan omiin töihin 9 euron päiväkorvauksella. Ja niitä kunnan omia töitähän on vaikka miten paljon, kun voidaan ilmaiseksi teetättää.
No olen sairauslomalla tälläkin hetkellä. Vähän ihmettelin kun tuli tekstiviesti. Kirje ei aukea kun kelan sivut ei toimi. Myöskin olen yli 30v., mielestäni mun ei pitäisi kuulua tuohon? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että olet tästedes yhteydessä TE-toimiston sijasta kunnantalolle. Erona entiseen on se, että kunta voi osoittaa sinut kunnan omiin töihin 9 euron päiväkorvauksella. Ja niitä kunnan omia töitähän on vaikka miten paljon, kun voidaan ilmaiseksi teetättää.
No olen sairauslomalla tälläkin hetkellä. Vähän ihmettelin kun tuli tekstiviesti. Kirje ei aukea kun kelan sivut ei toimi. Myöskin olen yli 30v., mielestäni mun ei pitäisi kuulua tuohon? Ap
Käy katsomassa TE-toimiston sivuilta. Siinä ensimmäiseksi eteesi aukeavalla sivulla on maininta kuntakokeilusta; minulle maininta ilmestyi lauantaina. Minä kysyin chatista, kuulunko kuntakokeiluun, kun olen TYPin asiakas - periaatteessa ei pitäisi kuulua - muttei aspa tiennyt. Hänen kehotuksestaan jätin yhteydenottopyynnön ja nyt odottelen sitä, että joku soittaa ja kertoo, mitä pitää tehdä.