Pirkko 87 vee tässä moi. Kertokaa mistä löydän hyväkuntoise
Hyväkuntoinen mies hakusessa. Ikähaarukasta 40 - 60
Sopusuhtainen pitää olla ja riuska tekemään talon töitä.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavasta elämästä.
Tarttis ny heti ja tähän hätään saada työmies taloon.
Nyt olis talon emäntäkin silmän ilona oi urhooni. -ap
mummotunneliin valkkaamaan rollaattorilla liukkaasti
Vierailija kirjoitti:
mummotunneliin valkkaamaan rollaattorilla liukkaasti
Kiitti vinkistä. Ei kai siellä niin huonokuntoisia miehiä ole, että minun pitää viedä rollaattori varalle. Rollaattorityypit ottakaa omat rolliksenne mukaan.
Voi, Pirkko, Pirkko. Edes 19 v. suomipoika ei täytä vaatimuksiasi. Ite pittää kaikki tehä, ja vielä keretä niistää niitten nenu ja pyyhkiä pylly. Tähän ollaan menty. Onhan ne nättiä.poikia ja tuoksuut hyvälle, mutta siihen se sitten jää.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä
Laspselapsenlapsi sai kinderistä pienen leikkiukon. Varmaan tuolta tinderistä löytyisi riuska mies. -ap
Facebookista. Siellä on hyväkuntoisia armeijan upseereita ja monen alan kokeneita työmiehiä. Pikkusen rahaa vaativat mutta on se sen arvoista, usko pois Pirkko🤗
mikä on terveydentilasi ja sosioekonominen statuksesi?
Vieläkö Pikellä sulaa sokeri suussa?
Vierailija kirjoitti:
Facebookista. Siellä on hyväkuntoisia armeijan upseereita ja monen alan kokeneita työmiehiä. Pikkusen rahaa vaativat mutta on se sen arvoista, usko pois Pirkko🤗
Kuusikymppinen jenkkisotilas lähtisi mieluusti völjyyseen, uskon. Kotopuolessa siellä on niin kovat lääkärikulut, että terveyskeskus tuntuu taivaaseen pääsylle.
Niin sitä minä kysymään, että onko se tinder lähellä sitä mummotunnelia? Kävisin samalla reissulla. Mikä se osoite on noihin mestoihin? -ap
Gambiasta saat kaksi yhden hinnalla!
Vierailija kirjoitti:
Pilluhinnalla ?
En minä niin pillusta välitä. Kuulemma miehilläkin nykyään kai? Ei sen tartte mitään maksaa sen miehen. Panee vaan hihat heilumaan. -ap
Tarkoitan, ettö ilmaiseksi saapi tulla tekemään askareita. Ei maksa mitään. -ap
Vierailija kirjoitti:
mikä on terveydentilasi ja sosioekonominen statuksesi?
Toimivan talon itsetekevä emäntä. Silmäniloakin lupailtiin.
No palstaurokset vinkatkaa missä uroita tapaa?