Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astra Zenega rokote, kuka aikoi ottaa rokotteen, mutta nyt muutti mielensä? Koskeeko vain tätä Astraa?

Vierailija
16.03.2021 |

Itse aioin ottaa rokotteen, mutta nyt kun tarjolla vain Astraa en aiokaan. Ehkä, kun muutakin tulee tarjolle tai muutkin jatkaa sillä rokottamista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen rokotteen kohdalla tulisi miettiä kahdesti.

Vierailija
2/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa ite ajatella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Astra Zeneca. ASTRA ZENECA.

Vierailija
4/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ihan hetkeen ole sitä ottamassa ja enpä ole heti saamassakaan. Odotellaanhan vielä kaikessa rauhassa ja antaa hätäisten ottaa ensin.

Vierailija
5/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikonut ottaa, enkä myöskään ota. Myöhemmin sitten, jos enää tarvetta on.

6/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo sain sen Astra-rokotteen.  Ei ole ollut mitään oireita, mutta nyt mietin, että entäpä jos vedetään kokonaan markkinoilta,  niin kuinka käy meidän, jotka olemme yhden piikin jo sitä rokotetta saaneet. Tuskin voidaan rokottaa toisella rokotteella.  Vai?

Vierailija
7/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kiire ei ole, että tollaista menisin ottamaan.

Vierailija
8/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut kaiken turvalliseksi todetun. Tää ei sitä ole ainakaan tällä hetkellä. Näin ajattelin rokotteesta kuultuani ja samaa mieltä olen edelleen

Vierailija
9/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut jo, joten myöhäistä miettiä enää. Tuota olen itsekin miettinyt, että miten toisen piikin kanssa toimitaan, jos rokote vedetään markkinoilta. 

Vierailija
10/10 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä markkinoilta vedetään, voi tulla jotain rajoituksia keille annetaan.

Olen itsekkin eka piikn saanut, ja miettinyt sitä toista mutta eiköhän tuo selviä.