Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan kuolla tähän yksinäisyyteen :(

Vierailija
15.03.2021 |

En tiedä selviänkö ja jaksanko enää kauaa. Tuntuu että sydämeni lyö jo melkein tyhjää tämän rakkauden ja läheisyyden kaipuun takia. Sattuu niin paljon. Vielä tuntuu, että jaksan hetken kunnes yhtäkkiä romahdan ja masennun todella pahasti, mistä en enää koskaan toivu :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ohjelmoi Pythonilla?

Vierailija
2/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin just. En halua ainakaan suhdetta. Seksisuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin just. En halua ainakaan suhdetta. Seksisuhde?

Mitä tarkoitat? Haluaisit seksisuhteen?

Ap

Vierailija
4/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sul oo ketään?

Vierailija
5/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Tinderiin ja ala kirjoitella ihmisten kanssa. Tuntuu kivalta huomata, että on olemassa ja voi ottaa kontaktia ihmisiin.

Vierailija
6/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle, voin vain kuvitella miten vaikeaa on olla täysin yksin näinä aikoina. Älä luovu toivosta, kyllä kesän ja rokotusten pitäisi tuoda helpotusta tilanteeseen.

Vierailija
7/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Tinderiin ja ala kirjoitella ihmisten kanssa. Tuntuu kivalta huomata, että on olemassa ja voi ottaa kontaktia ihmisiin.

Minulla oli viikonloppuna treffit, mutta ilmeisesti ei ollut kipinää tarpeeksi ja mitään muuta syytä ei ollut kuin se. Muuten meillä natsasi ajatus, harrastukset, kiinnostuksen kohteet ja näin. Seksuaalinen kipinä vain puuttui ja sen takia toinen ei halua jatkaa. Jäädään varmaan kavereiksi kyllä. Sattuu vaan tosi paljon, kun ei saa edes mahdollisuutta todistaa omaa kyvykkyyttä vaan se on heti poikki kerrasta :( Jäin vain miettimään, et jos tämänkään jälkeen en kelpaa kenellekkään, niin miten jaksan yrittää. Olen kuulemma silti tosi ihana :/

Ap

Vierailija
8/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle, voin vain kuvitella miten vaikeaa on olla täysin yksin näinä aikoina. Älä luovu toivosta, kyllä kesän ja rokotusten pitäisi tuoda helpotusta tilanteeseen.

En ole täysin yksin, mutta en koe minkäänlaista läheisyyttä elämässäni. Ehkä mä silti vielä yritän jatkaa, jos vaikka joku kuitenkin kiinnostuisi.

Vierailija
9/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
10/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tässä miehenä olen epätoivoisesti yrittänyt ottaa kontaktia siellä sun täällä. Mutta naisia ei vaan tunnu kiinnostavan. Minä jos kuka kuolen kohta tähän yksinäisyyteen ja läheisyydenkaipuuseen. Ilmeisesti naisilla se tollanen sitten toimii, että ei kun menee vaan ja heti tapahtuu.

Vierailija
11/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!!! 

Vierailija
12/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs vaikka joku seurakunnan toiminta? Siellähän on myös sinkuille juttuja, mut ennen kaikkea keskusteluseuraa ja olkapäitä joihin tukeutua

Vierailija
13/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi uskonut, että nauran itsekseni ääneen ensimmäistä kertaa muutamaan viikkoon juuri tässä surullisessa ketjussa.

Ei ap.

Vierailija
14/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon hyvin yksinäinen. Lapsi on kyllä mutta haluaisin tavata muitakin.

Vierailija
15/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään halua mitätöidä ap:n tunteita.

Mutta. Löytyisikö elämästä muutakin kuin se maaginen rakas? En tiedä, kuulostaa vaan kurjalta, jos kokee elämänsä olevan kiinni siitä, että kohta jonkun rakkaan. Tms.

T:sinkku, vailla jotain, mutta ei oikeastaan rakkautta. Ts. Siihen tottuu.

Vierailija
16/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö sun sitten kokeilla lähestyä muutamaa mukavaa. Ja kokeilla pulssia.

Vierailija
17/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pääsee sentään treffeille ja on hyvä mahdollisuus löytää joku. Minä en pääse edes viestittelemään kenenkään kanssa. Repikää siitä.

Vierailija
18/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omegleen vain =)

Vierailija
19/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään halua mitätöidä ap:n tunteita.

Mutta. Löytyisikö elämästä muutakin kuin se maaginen rakas? En tiedä, kuulostaa vaan kurjalta, jos kokee elämänsä olevan kiinni siitä, että kohta jonkun rakkaan. Tms.

T:sinkku, vailla jotain, mutta ei oikeastaan rakkautta. Ts. Siihen tottuu.

On mulla harrastuksia, mut ne on kaikki paussilla koronan takia. Haluaisin parisuhteen ja et voisin vaan nukahtaa jonkun viereen, vaihtaa päivän kuulumiset jne. Monesti vaan tulee se sama tarina, et oon tosi ihana muttei kipinää ollut :/ En ole mikään rumakaan ja olen suht hyvässä fyysisessä kunnossakin. Työ on ja talous on kunnossa.

Vierailija
20/29 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei vaan voi pakottaa. Olin samanlainen vuosia... ihan epätoivoinen ja hellyydenkipeä. Sitten päätin keskittyä itseeni. Omaan hyvinvointiini, harrastuksiin. Nyt olen yksin mutta en yksinäinen. Seuraani halutaan ja olen antanut pakkejakin. Tilanne on kääntynyt päinvastaiseksi.

Tee itse itsesi onnelliseksi niin ihmiset kiinnostuvat susta.