Miksi "ravintogurut" jakavat jatkuvasti koronan vähättelyä ja salaliittoteorioita?
Ja nimenomaan nämä itse oppineet, ei ne yliopistossa 5 v ravintotoedettä opiskelleet. Lisäksi heillä ja seuraavalla laumalla ei mitään käsityst'ä esim.tilastotieteen perusteista.
Vasta nyt mulle on valjennut miten tyhmää osa kansasta on.
Kommentit (7)
Joo tunnen yhden tämmöisen. Elämämkoululainen joka osti jonkun huuhaa-ihmisen ravinto"tiede"kurssin ja luulee nyt tietävänsä kaiken koronan hoidosta. Kato kun oon käyny kurssit nääs. "Syö vaan D-vitamiinia ja sinkkiä äläkä käytä maskia, halaa kaikkia niin säästyt."
Toivon totisesti että eukko saa koronan ja kärsii sen ilkeimmän kautta.
Koska ovat hurahtaneet qanoniin, jonka tarkoituksellinen kohderyhmä on juuri itse oppineet hyvinvointivalmentajat, eli joita hyvinvointi kiinnostaa, mutta joilta puuttuu täysin tieteellinen ajattelu ja syvempi ymmärrys asioista. Eli höperöt gurut ovat kulttipropagandan uhreja.
Missä piireissä oikein pyörit? Ihan normaali ihminen tajuaa että korona on vedätystä
Onneksi meillä on THL ja STM täynnä yliopiston käyneitä asiantuntijoita, joiden sanaan voi luottaa ja joiden laskelmat ovat aina oikeita. Hyvä että on johtavassa asemassa olevia ihmisiä, jotka aidosti välittävät tavallisesta kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Koronapsykoosipotilaat ne vasta säälittäviä on! Kulkevat orjavaippa naamalla tuolla : /
Varmaan toivot, että sairaalan avoleikkauksessasi kirurgi ja muu sairaalaväki jättää maskit pois - onnea leikkaukseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapsykoosipotilaat ne vasta säälittäviä on! Kulkevat orjavaippa naamalla tuolla : /
Varmaan toivot, että sairaalan avoleikkauksessasi kirurgi ja muu sairaalaväki jättää maskit pois - onnea leikkaukseen!
Käytkö kaupassa useinkin suolet mahasta pilkottaen?
Ketkä?