Mihin perustuu väite "ei se järvi soutamalla kulu"?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei järvi kulu, mutta hankaimet kyllä kuluu.
Voi kulua monta venettäkin, mutta järvi vaan ei kulu ;D
Huono on sellainen järvi joka tuhoaa monia veneitä.
Eihän se järven vika ole, jos vene ei kestä. Jos on huonoista värkeistä tehtyjä aluksia, ei ne tahdo kestää järven kovaa ristiaallokkoa, jos vaikka lähteitä pohjassa ja kovia virtauksia.
Uskon, että oikein suosittu soutustadion likaantuu ja menee ennenaikojaan pilalle. Rannalla ei kasva enää mikään. Aktiivikäyttöä on 10-20 vuotta, jonka jälkeen järven ympäristö rehevöityy pahasti ja itse järvi alkaa kuivua. Lopulta jos joku eksyy rannalle, hän näkee vain pelkän avolouhoksen tapaisen syvennyksen, jonka seinämät ovat pahasti runnellut. Lähimaaston kokoajan tihkuva viemäriputki ei tee vierailua ainakaan mielekkäämmäksi. Eksyjä kävelee pää painuneena pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakkauden ammattilaillakin" on paikat kunnossa. Siinä on vankka todiste, että soutamalla ei järveä puhki saa.
Niinköhän nuo aina ovat? Vesi on välillä sameaa ja levästä ja rannat kuopilla.
Sinulla ilmeisesti laajat kokemukset näistä ammattilaisvesistöistä. Itse pitäydyn suosiolla amatööripuolella.
Itse viittasit "rakkauden ammattilaisiin".
En ole se, joka niistä alunperin kirjoitti. Mutta sinä kerroit, että ammattilaisten vesillä on välillä sameaa ja leväistä. Siitä on helppo päätellä, että olet niillä käynyt usein. Muutenhan et tietäisi, millaista siellä on.
Olen tutustunut työssäni spekulan kautta sameisiin ja leväsiin järviin.
Uskon, että oikein suosittu soutustadion likaantuu ja menee ennenaikojaan pilalle. Rannalla ei kasva enää mikään. Aktiivikäyttöä on 10-20 vuotta, jonka jälkeen järven ympäristö rehevöityy pahasti ja itse järvi alkaa kuivua. Lopulta jos joku eksyy rannalle, hän näkee vain pelkän avolouhoksen tapaisen syvennyksen, jonka seinämät ovat pahasti runnellut. Lähimaaston kokoajan tihkuva viemäriputki ei tee vierailua ainakaan mielekkäämmäksi. Eksyjä kävelee pää painuneena pois paikalta.
Sinkkunaiset ovat kovin mustien miesten perään. Kyllä siinä paikat venähtävät!
Tämä sanonta on siitä,että jos naishenkilö pettää puolisoaan tai kumppaniaan.
Ei ole mitenkään miesten ajatusmaailmasta,vaan vastakohta naiselle,joka haukkuu pettävää miestään huoripukiksi ym.Voi myös kyynisesti sanoa,että hyvä on kun muillekin kelpaa.
Mies loukattuna osapuolena voi kyynistellä,että ei se järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Jos viitataan seksiin, niin miehillä on outo käsitys että naisen vagina löystyy, jos nainen harrastaa seksiä 5 kertaa vuodessa (1 kerran 5 eri miehen kanssa eri aikaan). Kuitenkaan sitten parisuhteessa se vagina ei sitä vastoin löysty, vaikka seksiä olisi 300 päivänä vuodessa 35 vuoden ajan. Vain irtosuhteissa löystyy.
Totuus: ei löysty kummassakaan.
Mutta myös naiset ovat sieltä erikokoisia, syvyys ja leveys on eri. Valitettavasti naisen pituus tai muu koko ei kerro sen kokoa. Kaikki naiset ja miehet ei siis sovi toisilleen. Miehellä voi olla pieni, mutta niin myös naisella. Asiasta löytyy artikkeleita, jos haluaa lukea.
Kaverin vaimo on töissä mun kans samalla työpaikalla ja se tykkää soudella monen miehen kans työaikana, eikä kaveri tiedä eikä tunne eroa vaikka miten paljon on soudettu työmatkoilla ja vedetty junaa ja olen seurannut touhuja jopa vieressä ja nähnyt kuvia. Ei kulu eikä tunnu missään ,nei edes oma mies huomaa mitää eroa.
Vesi on suurin eroosiovoima. Aallot ja virrat kuluttavat pohjaa ja rantoja. Soutuveneitä suurempaa eroosiota aiheuttavat isot laivat ja niiden aallot, minkä takia laivaväylien nopeusrajoituksia on monin paikoin rajoitettu rantojen läheisyydessä. Soutaessakin silti syntyy aaltoja jotka omalta osaltaan lisäävät vesialueen maaperän eroosiota.
Saku-43-kerran-joutunu-soutamaan kirjoitti:
Kaverin vaimo on töissä mun kans samalla työpaikalla ja se tykkää soudella monen miehen kans työaikana, eikä kaveri tiedä eikä tunne eroa vaikka miten paljon on soudettu työmatkoilla ja vedetty junaa ja olen seurannut touhuja jopa vieressä ja nähnyt kuvia. Ei kulu eikä tunnu missään ,nei edes oma mies huomaa mitää eroa.
Minun vaimoni antaa muidenkin soutaa muutaman kerran vuodessa. On sovittu ehdot: aina kondomi, ei tuttuja, ei sama soutaja uudestaan. Tällaisen soutelusession jälkeen on kotonakin paljon rennompaa ja kivempaa.
M42
Jotkut miehet kuvitteleekin että naisen pillu venyy käytössä ja varsinkin jos vielä naidaan isolla kullilla. Kokemuksesta voin sanoa, ettei veny vaikka kuinka naisi. Kullini täyttänyt vaimon pillun aina tuusan täyteen ja ollut sinne vähän liian iso. Nainut ja pannut vaimon 18v iästä asti nyt 67v ikäiseen eikä ole pillu venynyt vaikka kertoja joku 7000. Itse asiassa on nyt vanhempana vähän tiukentunut, kun ei ole enää yhtä elastinen ja kimmoisa. Eikä vaimon pillun kokoon vaikuttaneet edes useat alatiesynnytykset kun hänellä lihaskunto ollut aina erinomainen pillussa.
Järvi palautuu aina ennalleen. Samoin naisen pillu, jopa paraneen kun oikeen höylätään.
Vierailija kirjoitti:
Järvi palautuu aina ennalleen. Samoin naisen pillu, jopa paraneen kun oikeen höylätään.
Just. Kunhan ei tauteja hanki. Toistoja, toistoja, se on parasta harjoittelua.
Niin, ei se järvi kulu, mutta voi tosin saastua...
Meidän rouvaa on ennen tapaamista suodettu melko paljon, me yhdessä ollaan jatkettu soutamista ihan kiitettävästi ja on muutama muukin airo ollut rouvaa soutamassa avion aikana ja pillu on edelleen hyvässä vedossa!
Vierailija kirjoitti:
Meidän rouvaa on ennen tapaamista suodettu melko paljon, me yhdessä ollaan jatkettu soutamista ihan kiitettävästi ja on muutama muukin airo ollut rouvaa soutamassa avion aikana ja pillu on edelleen hyvässä vedossa!
👍🤪
Vierailija kirjoitti:
Vesi on suurin eroosiovoima. Aallot ja virrat kuluttavat pohjaa ja rantoja. Soutuveneitä suurempaa eroosiota aiheuttavat isot laivat ja niiden aallot, minkä takia laivaväylien nopeusrajoituksia on monin paikoin rajoitettu rantojen läheisyydessä. Soutaessakin silti syntyy aaltoja jotka omalta osaltaan lisäävät vesialueen maaperän eroosiota.
Todella mielenkiintoista. Harjoitteletko jotain koulun kotitehtävää vai onko teillä koe tulossa kyseisestä aiheesta.
Niin se on jännä, että jos sinkkunaisella on seksiä esim. neljän eri miehen kanssa vuoden aikana ja jokaisen kanssa vain kerran niin se sinkkunainen on löysä ja pilalla vaikka parisuhteessa olevilla naisilla on paljon enemmän seksiä.
Mahtavaa naisia halventavaa logiikkaa. Samaan sarjaan menee se kun nainen on huo ra jos se antaa ja huo ra jos se ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on jännä, että jos sinkkunaisella on seksiä esim. neljän eri miehen kanssa vuoden aikana ja jokaisen kanssa vain kerran niin se sinkkunainen on löysä ja pilalla vaikka parisuhteessa olevilla naisilla on paljon enemmän seksiä.
Mahtavaa naisia halventavaa logiikkaa. Samaan sarjaan menee se kun nainen on huo ra jos se antaa ja huo ra jos se ei anna.
Perustuisiko käsitys siihen että eri miesten kans paneva saa todennäköisesti välillä myös paksua kalua joka venyttää paikkoja.
Ja tottakai venyy käytössä. Tuskin kellään aikuisella on samanlainen värkki kuin nuorena ennen seksin aloittamista.
Tässähän on kyse siitä, että rinnastetaan sellaiset kaksi asiaa, joita ei pitäisi rinnastaa, siis siinä tapauksessa, että järvi toimii metaforana naisen sukuelimille. Siis täysin epäonnistunut rinnastus. Kuvastaa naisten halveksuntaa hyvin karkealla tavalla.