voi jummi jammi,nyt noi sievisetkin vissiin eroo...
Kommentit (4)
Eroamme! Ja mukana siis Sievisen pariskunnasta valokuva. Tuntuu siltä kuin nykyään liian moni eroaa ja liian helpolla. Mitäköhän ongelmia heilläkin on, ettei niitä muka pystytä ratkomaan?
Perheidylli säröilee
10.8.2006 13:09
Uimari Jani Sievinen ja hänen vaimonsa Susanna Sievinen ovat muuttamassa erilleen.
Sievisten avioliitosta on välittynyt julkisuuteen onnellinen ja tasapainoinen kuva. (JOHN PALMEN)
Sievisten vuosia kestänyt avio-onni säröilee. Avioeropapereita ei ole jätetty, mutta pariskunta aikoo ottaa toisiinsa välimatkaa asumuserossa. Susanna on ostanut itselleen uuden kodin, jonne hän muuttaa lähiaikoina. Asiasta kertoo tuore 7 päivää -lehti.
Perheonni kukoisti
Uutinen aviokriisistä tuli julkisuuteen täytenä yllätyksenä. Vielä loppukeväästä Iltalehden Ilonan haastattelussa Susanna vaikutti onnelliselta.
- Kun käyn sinkkukavereideni kanssa baarissa ja kuuntelen miesten vonkauksia loppuillasta, olen onnellinen elämäntilanteestani. On ihanaa, että on oma perhe, Susanna kertoi.
Haastattelussa Susanna harmitteli, ettei lapsiperheessä kahdenkeskeistä aikaa jää riittävän paljon.
- Silloin kun sitä on, tulee usein puitua arkisia käytännön asioita. Mutta nautin kyllä perheen yhteisestäkin ajasta. Viime sunnuntaina tulin hurjan onnelliseksi siitä, että istuimme pitkästä aikaa nelisin ruokapöydässä. Se on jo luksusta!
Aleksanterin syntymä opetti
Suhteensa pahimmaksi kriisiksi Susanna kertoi esikoispoika Aleksanterin syntymän 1997.
- Se oli molemmille opettelemista ja oman paikan hakemista. Minulla ei ollut lasten hoitamisesta minkäänlaista kokemusta. Pari vaippaa olin joskus vaihtanut, siinä kaikki.
Kriisistä selvittiin, sillä hääkellot soivat seuraavana vuonna. Sievisillä on kahdeksanvuotisesta avioliitostaan myös 5-vuotias poika Aaron.
Iltiksen ja MTV3:n " uutisissa" .
Jutussa ei oltu saatu haastetteluun ketään Sievisten lähipiiristä