Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden päästä alkaa yo-opinnot :-) Jännittää näin vähän vanhempana mennä sinne nuorempien joukkoon...

Vierailija
04.08.2006 |

Miten meihin vanhempiin suhtaudutaan? Katsotaanko kieroon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroon ei katsota, mutta jos mittarissa on >25v niin kannattaa jättää ne opiskelijabileet suosiolla nuoremmille. Ei setä/täti kestä sitä tahtia 2-3 bileet viikossa! Huh!

Vierailija
2/13 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorekas niin eivät älyä et olet vanhempi. voi tulla "sekaannuksia" (pari vuotta normifukseja vanhemmat jakelee ylimielisiä viisauksiaan) tai sitten pitävät nörttinä kun et ryyppää

osa katsoo kieroon jos on vanhempi mut käyttäytyy niin teini niin teini ja kulkee bileissä. varsinkin setämiehet, niitähän siellä on 25+ teinityttöjen perässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitin yo-opinnot 25-vuotiaana, kahden lapsen äitinä, ja ihan omasta aktiivisuudesta on kiinni ystävystyminen/kaveriutuminen :). Ja meillä opiskelijoita oli kans sieltä 19v->45 ikävuoteen asti. Ja hyvin kaikki otettiin mukaan bileisiin sun muihin tapahtumiin, jos vain jaksoi itse osallistua. Mä en alkuvuosina jaksanut, kun lapset oli silloin niin pieniä. Mutta sit viimesenä opiskeluvuotena osallistuin muutamiin "kissanristiäisiin" ;)

Vierailija
4/13 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko aloittaa yliopisto-opiskelut ja on 43-vuotias.

Vierailija
5/13 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään ällönä koska paljon on "nuorekkaita" kolmekymppisiä jotka vokottelee nuoria naisia. vähemmän 30-v naisia jotka vokottelee poikia

näkee niin et jos 30v mies istuu luennolla tytön viereen, tyttö vaivaantuu. jos nainen istuu pojan viereen, ei mitään. voivat tehdä yhdessä vaikka jonkun parityön ilman et kukaan ajattelee "onpa limainen"

Vierailija
6/13 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tosiaan koskaan ole käyneet yliopistorakennuksissa sisällä silloin, kun siellä on myös opiskelijoita? Kuvitteletteko tosissanne, että opiskelu kuuluu vain johonkin tiettyyn ikään?

Ne kaikki yli 25-vuotiaat eivät todellakaan ole henkilökuntaa. Eivät edes kaikki yli 60-vuotiaat, sillä jopa eläkeikäisiä on valmistelemassa väitöskirjaansa ja suorittamassa siihen kuuluvia opintoja. Perusopiskelijoissa taas on monen ikäisiä ja olen ollut sellaisessakin ryhmässä, jonka keski-ikä oli varmaan lähempänä 50 kuin 20 vuotta, ja professori oli nuorempi kuin suurin osa opiskelijoista.

Vierailija
7/13 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin kaksi vuotta sitten 35-vuotiaana ja hyvin olen sopeutunut. Nopeasti olen saanut opinnot kasaan, kun työelämässä ja yleensäkin elämässä opittua on voinut soveltaa. Gradun kirjoittamista aloitan nyt.

Vierailija
8/13 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki yli 25-vuotiaat eivät todellakaan ole henkilökuntaa. Eivät edes kaikki yli 60-vuotiaat,

Minä olin myös että häh? Joku kolmekymppinen perusopiskelijahan on ihan normi ikä yliopistolla. Ja väitöskirjan tekijät yleensä reippaasti vanhempia.

Vierailija
9/13 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mukavasti menee varmasti. Yliopistossa on yllättävän paljon meitä " vanhoja" opiskelijoita. Kun itse aloitin yliopistossa opintoni, olin 27 vuotias ja mietin ihan samoja juttuja kuin sinäkin. Olihan siellä aloittavien opiskelijoisen mukana sitten muitakin kolmekymppisiä ja hyvin ne nuoremmat opiskelijatkin ottivat joukkoonsa. Paljon tosin riippuu itsestäkin se, että kuinka hyvin pääsee joukkoon mukaan. Rohkeasti vaan ja vielä kerran paljon onnea sisäänpääsyn johdosta =)

Mun mieskin sai yo opiskelupaikan tämän kevään haussa =) Kun minä valmistun tähän toiseen ammattiini, niin mies aloittaa uuteen ammattiin opiskelun - tuleekohan meille koskaan sellaista aikaa, että oltaisiin työelämässä molemmat :P

Vierailija
10/13 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei siellä ketään iän puolesta erotella. Ainoa missä ehkä ikäerot näkyy, on opiskelijabileet, jonne kaikki vanhemmat (perheelliset) eivät aina tule, tai harvemmin ainakaan ryypiskelemään.

Eli ole huoleti vain :)

Vierailija
11/13 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun koulutusohjelmassa puolet oli noin 40v tienoilla.

hyvin se menee! ja onnea paikasta!

Vierailija
12/13 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yli 30 v AMK-opiskelija ikuinen luonnontieteiden opiskelija. Olen myös ajatellut jatkaa vielä, kunhan saan tuon AMK:n pois käsistäni. Lueskelen nyt huvikseni kasvatustieteitä, kun kerran opiskeluoikeu yo:lla. Tekisi vielä mieli pyrkiä sinne pääaineen opiskelijaksi.

Vierailija
13/13 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän tuota vielä kovin iäkäs ole, että opiskele toki jos mielesi tekee. Mutta kunhan pidät huolen ettet tipu työmarkkinoilta tyystin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi