Mitä tehdä, kun olen naisena täysin paarialuokkaa?
Ei ole enää koskaan mahdollisuutta parisuhteeseen, ainakaan vähällä vaivalla. 😢 Ei ole energiaa mihinkään deittailuun tai vastaavaan, ja olisinkin valmis muuttamaan yhteen käytännössä samoin tein. Jonkinlainen puolikulissipuolisokin voisi käydä. Haluaisin löytää siis kerralla tai ainakin vähällä vaivalla sellaisen, johon voisi tutustua lisää. Jatkokysymys: mistä keksisin emotionaalista täytettä elämääni nyt, kun en enää voi koskaan saada läheisyyttä tai omaa perhettä?
T. YH-vanhempi, sinkkuna ja yksin 5+ vuotta
P.S. Miksi kukaan ei kerro eroa miettiville naisille niitä eron mahdollisia peruuttamattomia seuraamuksia? Kaikki nyt vain eivät enää voi löytää oikeasti ketään koskaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että jos nainen on todella kaunis, hoikka, hyvät tissit ja peppu, mukava ja iloinen, seksuaalinen mutta kokematon, naisellinen, niin naisella riittää tarjokkaita miehiä vaikka olisikin YH.
Minulla on ystävätär jolla on kolme lasta, mutta muutoin todella kaunis naamasta ja kropasta. Miehiä riittää jonoksi asti parisuhteeseen.
Uskon kyllä tuon, vaikka omalla kohdallani uskonpuute on vahva. En ole tosin itse missään nimessä _todella_ kaunis, vaan korkeintaan laittautuneena (meikkiä + puhtaat hiukset), siisteissä vaatteissa saatan olla sellainen ihan melko nätti parhaimmillani. Hoikka olen kyllä ja kroppa varmaan ihan ok, rinnat ovat aika mitättömät. Olen mukava, mutta ujo ja huonoitsetuntoinen/epävarma. Kokematon olen ikäryhmääni verrattuna ja muutenkin, enkä ole ikinä viihtynyt baareissa. Deittiprofiilia ei ole ollut ikinä.
T. Ap
Jos haluaa panoseuraa, käytä Tinderiä tai Bumblea.
Jos haluaa jonkun joka pysyy rinnalla tiukassakin paikassa, hanki koira.
Miehistä ei valitettavasti ole oikein miksikään: ne haluaa ja vaatii sitä ja tätä ja tuota, mutta itse häviävät horisonttiin jos naisella on vähänkin vaikeampaa.
Tää on ihan erotilastoista nähdävissä: sairauden osuessa mieheen nainen jää tueksi, sairauden osuessa naiseen nainen jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei valitettavasti ole oikein miksikään: ne haluaa ja vaatii sitä ja tätä ja tuota, mutta itse häviävät horisonttiin jos naisella on vähänkin vaikeampaa.
Tää on ihan erotilastoista nähdävissä: sairauden osuessa mieheen nainen jää tueksi, sairauden osuessa naiseen nainen jää yksin.
No tämähän se on. Kun nainen sairastuu kroonisesti tai vakavasti, mies liukenee pian. Jos miehelle käy samoin, nainen jää häntä hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että jos nainen on todella kaunis, hoikka, hyvät tissit ja peppu, mukava ja iloinen, seksuaalinen mutta kokematon, naisellinen, niin naisella riittää tarjokkaita miehiä vaikka olisikin YH.
Minulla on ystävätär jolla on kolme lasta, mutta muutoin todella kaunis naamasta ja kropasta. Miehiä riittää jonoksi asti parisuhteeseen.
Uskon kyllä tuon, vaikka omalla kohdallani uskonpuute on vahva. En ole tosin itse missään nimessä _todella_ kaunis, vaan korkeintaan laittautuneena (meikkiä + puhtaat hiukset), siisteissä vaatteissa saatan olla sellainen ihan melko nätti parhaimmillani. Hoikka olen kyllä ja kroppa varmaan ihan ok, rinnat ovat aika mitättömät. Olen mukava, mutta ujo ja huonoitsetuntoinen/epävarma. Kokematon olen ikäryhmääni verrattuna ja muutenkin, enkä ole ikinä viihtynyt baareissa. Deittiprofiilia ei ole ollut ikinä.
T. Ap
Niistä sun viidestä yksinolovuodesta yksi menee koronan piikkiin: olen seuraillut vuoden läpi deittailleen kaverini edesottamuksia, ja sanotaan nyt vaikka niin että sä et halua puolisoksesi ihmistä joka deittailee pandemiasta huolimatta.
Kyllä se elämän sisältö pitää löytää muusta kuin parisuhteesta. Itsekin alan valmistautua, kun on hyvin todennäköistä, että pitkä suhteeni tulee päättymään. Rumat naiset unite ry pitää varmaan perustaa.
Kerro AP miehille heti että haluat suuren perheen. Ainakin omalla kohdalla ajattelen, että kun yh-naisella on jo lapsia, niin oma lapsiluku tulee jäämään vähäiseksi naisen omien lapsien takia. Jos sinulla on vain yksi lapsi, ja haluat ison perheen (eli 2-3 lasta lisää) niin minulle kyllä kelpaisit 😊
Jos et ole ylipainoinen niin ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Johan sulla kakara on niin hommat on taputeltu. Mitä vielä haluat? Jonkun ukon pieremään sohvalle jota saat palvoa ja pestä sen kusisia kalsareita?
Ihan niin kuin me naiset ei piereskeltäisi tai jouduttaisi vaihtamaan alkkareita. Miksi tällä palstalla puhutaan aina niin rumasti miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän se on. Kun nainen sairastuu kroonisesti tai vakavasti, mies liukenee pian. Jos miehelle käy samoin, nainen jää häntä hoitamaan.
No ei kyllä mene näin mustavalkoisesti. Nähnyt lähipiirissä merkkejä ihan päinvastaisesta. Tunnen pari ihanaa miestä, jotka ovat ihan omaishoitajaksikin ruvenneet puolisoilleen.
Löysin miesystävän bussista, joten pidä silmät auki :D Ja laittaidu ainakin vähäsen aina kun lähdet ulos!
Liity johonkin harrastus- tms. ryhmään. Kuulostat ihanalta naiselta. Saattaa olla, että tulet rikkomaan jonkun naimisissaolevan ydinperheidyllinkin, mutta so what! Ei ole sun ongelma.
Elämässä ei ole takuita. Otat aina riskin ja siinä se viehätys onkin, vain uskaltamalla saa, päävoiton tai tyhjän arvan.