Pullonpalautuskuitilla rahat tilille?
Jos palautan pulloja s-ryhmän kauppaan, saako pullonpalautusrahat kassalla suoraan s-tilille? En halua käteistä enkä aio maksaa pullorahoilla ostoksia.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Joo! Älkää nyt hyvät ihmiset pullarahoja tallettako tilille. Heti miinustetaan toimeentulotuesta :D
Ei tarvi montaa euroa saada ku kohta jo kelan kyylät soittaa, että mikä tämä megatulo nyt on?
Sain 70e takaisin prismalta imurin palautuksena, niin sakset leikkas välittömästi.
Sekajätteeseen ne pullot niin ongelma on poissa.
Onhan se säästöä tavallaan, pullorahat vähennetään ostoksista.
Mä en nyt ymmärrä tuota AP:n logiikkaa.
Eiköhän ne ttt-asiakkaat ole vähemmistö. Ja jos ne saa itse hankittua hiluja omaan toimeentuloonsa, niin positiivistahan se vain on.
Mä saan tt-tukea ja 300€ saa huoletta tienata tai vaikka saada lahjana tilille ilman että penniäkään leikataan. Toi 50€ on vanhentunutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ttt-asiakkaat ole vähemmistö. Ja jos ne saa itse hankittua hiluja omaan toimeentuloonsa, niin positiivistahan se vain on.
Pullonpalautusluukun väki on aika pitkälle samoilla naamoilla kuin kelan väki.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan tt-tukea ja 300€ saa huoletta tienata tai vaikka saada lahjana tilille ilman että penniäkään leikataan. Toi 50€ on vanhentunutta tietoa.
No nyt tuli paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Painan itse aina sitä lahjoitusnappia tai laitan kuitin niihin lahjoituslokeroihin joita täällä joka paikassa melkein on. En tarvitse mitään roposia.
Minä annan tyhjät pullot ja tölkit suoraan oikeasti koyhille enkä millekään SPR:lle...
No meillä juodaan sen verran pantillisia juomia vuodessa että 2 kertaa vuodessa viedään 50-70 eurolla palautukseen. On joukossa aina muutama pyörälenkillä löydetty tölkkikin 😁Olis kyllä kätevä jos ne sais suoraan s-tilille kun suurin osa ruokaostoksista tehdään ryhmän kaupoissa.
Käteinen ei ole tätä päivää. Käsittämätöntä, että se pullonpalautuksessa kuitenkin on one and the only.
Hei. Kävin äsken s kaupassa palauttamassa pulloja. Pyysin tallettaa ne tililleni. No pääsin kotiin ja varsin katoin, mikä saldo on ylipäätään sillä tilillä. Huomasin että tätä pullopalautusta ei oltu tallennettukkaan sinne vaan kuitissa luki - ja se summa. Palasin kauppaan ja kivenkovaa väittivät että talletus ei näy heti tilillä. Että odota huomiseen. No se miinuksena laitettu ei kyllä vuorokaudessa muutu plussaksi. Itsekkin joskus kassalla ollut työssä. Hassua sillä olen samaisessa kaupassa tallettanut satojaki euroja ja näkyneet samantien tilillä. Kyse on nyt vaan periaatteesta? Onko täällä joku s ryhmän työntekijä joka voisi vastata tähän. Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
hah, pullonpalautsrahat kannattaa ottaa käteisenä jos tilille ei saa eikä maksaa niillä ostoksia. Kun se ostosten loppusumma pienenee niin jää bonuksia/plussapisteitä saamatta...
Täsmennän vielä tuota pullon palautuksen tallennusta että myyjä piippas sen kuitin, pyysi laittaan kortin, mulla piti päätteellä valita bonus vai debit no valitsin debitin ja näyttöön tulee lukemaan - ja summa ja sillä selvä. Aiemmin kun olen tallettanut samasessa kaupassa rahaa tilille niin minulla on pitänyt antaa ajokortti, s kortti ja käyttää kortti päätteellä ja AINA LAITTAA Tunnusluku.
Palpa kiittää ulkomaan pantittomista tölkeistä ja pulloista, jotka ovat ylimääräistä voittoa koneistolle. Mitäpä sitä suotta yhtenäistä panttijärjestelmää EU:hun järjestämään.
Harvinaisen typerää suoraan tilille niitä haluta, koska ne on veronalaista tuloa joten verottaja vie niistä osansa jos jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Painan itse aina sitä lahjoitusnappia tai laitan kuitin niihin lahjoituslokeroihin joita täällä joka paikassa melkein on. En tarvitse mitään roposia.
Kenelle ne lahjoitetaan, kauppiaalle pienlentokoneiden harrasteluun?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole säästöä, mitä enemmän palautusrahoja saat, sitä enemmän olet juomiin tuhlannut rahaa.
Itse on osta kaupasta mitään nestettä, paitsi maitoa, kun meillä on viel hetken aikaa ilmainen, taivaallisen luxustason hanavesi.
Ja kaikki veikkaus luukulla, jos sattuu joskus jotain voittamaan. Lapulla kässit lapaan, kiitos!