Aika hirveä tuo pilapiirros 94-vuotiaasta kuningattaresta ja Meghanista. Linkki
Kommentit (47)
– Tämä ei venytä rajoja, naurata ketään eikä haasta rasismia.
Voisi puhua omasta puolestaan. Ainakin itse naurahdin.
Joko nyt saa sanoa, että Charlie Hebdon piirrokset näyttävät siltä, että niiden on enemmän tarkoitus suututtaa kuin huvittaa? Ei sillä, kyllä maailmaan puhetta mahtuu.
Ei nyt ollut kovin hyvä. Jokseenkin typerää ja mautonta.
Koska tuosta aiheesta vinkuminen loppuu. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt.
Hyvä syy jollekin kuninkaallismieliselle brittijuntille käydä pistämässä ranttaliksi Hebdon toimituksessa, johan viime kerrasta onkin tovi.
Meissä on se ero että jos floyd olisikin ollut valkoinen narkkari ja poliisi tumma niin minun suhtautumiseni asiaan olisi täysin sama kuin nytkin. Rasisti olet itse.
Monarkia ei ole nykypäivää ja tuollainen instituutio kuuluisi lopettaa. Meghan taas on narsisti ja niin taitaa olla hänen siskonsakin.
No tuo Meghanhan on ihan hullu. Amerikkalainen ja latinotausta. Ei ihme että valehtelee silmät pyöreinä.
Miksi ap tuo kuningattaren iän esille? Yrittää saada Hänen Majesteettinsa näyttämään herttaiselta mummelilta, joka tässä kohussa on uhri?
Onhan se Harrykin ollut hyvän huumorin miehiä:
https://images.app.goo.gl/sN5oNUo2QZWNbzxD8
Hedbergin fanitko täällä on arvioimassa huumoria? Tuohon oli hauska kuva moniulottuvuudessaan.
Enemmän näen tuossa suoraa kettuilua George Floydin tapaukseen. Kunintagar ja Meghan jostain syystä joutuivat samalle linjalle, vaikkei heidän tilanteensa rasismin suhteen niin paha olekaan.
En hyväksy vieläkään Charlie Hebdonin linjaa sananvapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tuo kuningattaren iän esille? Yrittää saada Hänen Majesteettinsa näyttämään herttaiselta mummelilta, joka tässä kohussa on uhri?
Kuningatar on syytön tässä sopassa. Ja noin vanhaa ihmistä ei saa tuolla tavalla irvailla - eikä muitakaan tietenkään. ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän herttainen ainakin jos vertaa Meghaniin.
Nyt on oman elämänsä mekhaanikolla haisteltavaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy jollekin kuninkaallismieliselle brittijuntille käydä pistämässä ranttaliksi Hebdon toimituksessa, johan viime kerrasta onkin tovi.
Milloin viimeksi kuninkaalismielinen brittijuntti on ranttaloinut Hebdon toimituksessa?
Nyt lähti pää irti.