Nyt se on sitten totta! Kolmas avioero vireillä!
En kehtaa enää kertoa ystäville ja sukulaisille, kun kaikki varoittivat.
Ai niin, olen 32-vuotias : (
Kommentit (46)
Olen pahoillani! Mutta ehkä jatkossa voisit vähän pidempään miettiä, ennen naimisiin menoa? En siis tiedä, kauanko näitä olet miettinyt, mutta ehkä et kovin pitkään, jos nyt jo kolmas 32v:nä menossa. Nyt ota aikaa itsellesi ja opettele olemaan yksin, jookos? Sitten kun olet sujut itsesi kanssa ja tiedät, mitä haluat, niin voit jatkaa deittailua. Sitten kun löydät jonkin ihanan henkilön, tutustu häneen kunnolla, usean vuoden ajan. Puhukaa, puhukaa, puhukaa, jotta tiedätte, että jaatte samat arvot ja tulevaisuuden haaveenne sopivat yhteen. Sitten kun nämä on kunnossa ja tosiaan tunnettu jo useampi vuosi, voi alkaa miettiä sitä naimisiin menoa. Näin mielestäni on fiksua toimia. Jos jommalla kummalla on kiire naimisiin jostain syystä, niin sitten kannattaa olla vähän skeptinen.
Itsellä ikää 30v ja ensimmäistä avioliittoa takana 3 vuotta. Avoliitossa olen ollut kahdesti (eli nykyisen mieheni kanssa toinen).
Sonja kirjoitti:
Nykyään ei ole kunnollisia miehiä saatavilla.
On, mut ne ei roiku tälläisillä palstoilla tai somessa tai Tinderissä etsien yleisesti seuraa.
Ymmärrän hyvin niitä jotka ei koskaan halua naimisiin.. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007860397.html
Miksi turrvapaikan saisi avioliiton kautta? Onpa kerrassaan surkea baitti.