Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys, onko pohjannut.

Vierailija
15.03.2021 |

Naisille kysely oletko kokenut, että kalu on painanut pillun pohjaa. Kuinka yleistää, että kalu ylettyy pohjaan? Pilluja on eri syvyisiä, joten ei aina tarvitse olla parikymppinen kalu.

Naisille kysymys, onko pohjannut.

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella kivuliasta, kokemusta on.

Vierailija
2/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli kierukka, ja kun mies pani, sattui kun ne langat tökkivät. Otettiin pois sitten ja mies teki vasektomian. Eli pohjaan meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kohdunsuu ole täysin pohjassa, vaan tulee siihen sivuun, vatsan puolelle. Kohdun suun jälkeen on vielä emättimen pohjukka, joka emättimen ollessa kiihottuneena, voi venyä paljonkin. Miehen keskisormi ulottuu kohdunsuulle, mutta hänen peniksensä on pidempi ja painautuu kohdunsuun ohitse pohjaan asti. Kun olen täynnä, se tuntuu taivaalliselta. Minua ei kohdunsuun hierominen peniksellä häiritse, pikemminkin kiihottaa. Mutta tiedän naisia, joita se ärsyttää ja tekee jopa kipeää.

Vierailija
4/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kohdunsuu ole täysin pohjassa, vaan tulee siihen sivuun, vatsan puolelle. Kohdun suun jälkeen on vielä emättimen pohjukka, joka emättimen ollessa kiihottuneena, voi venyä paljonkin. Miehen keskisormi ulottuu kohdunsuulle, mutta hänen peniksensä on pidempi ja painautuu kohdunsuun ohitse pohjaan asti. Kun olen täynnä, se tuntuu taivaalliselta. Minua ei kohdunsuun hierominen peniksellä häiritse, pikemminkin kiihottaa. Mutta tiedän naisia, joita se ärsyttää ja tekee jopa kipeää.

No kyllä se kohdunsuu on siellä perillä..googlatkaa.

Vierailija
5/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se kohdunsuu on siellä perillä..googlatkaa.

Olet väärässä.

Vierailija
6/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että muna täyttää koko pilluni ja menee pohjaan saakka. Nautin siitä todella mutta ymmärrän, että makuja on monenlaisia.

Vierailija
7/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kohdunsuu

Noissa kuvataan aina laajentumatonta pillua, ei laajentunutta.

Tuosta kun katsoon, niin näkee piirroksen laajentuneestaä pillusta ja siitä minne iso kalun menee. 

http://www.penissizedebate.com/page18_penis-length.htm

Vierailija
9/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokohdunsuu tuossa jokatapauksessa siellä pohjukassa kuten aina. Mulla ainakin on!

Vierailija
10/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokohdunsuu tuossa jokatapauksessa siellä pohjukassa kuten aina. Mulla ainakin on!

On toki, mutta katoitko minne se pitkä kalu työntyy? Ohi menee pillun laajentuessa ja joustaessa. Ja kannattaa lukea vielä teksti. 

Vierailija
11/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo ihan mielenkiintoista lukea. Mutta kyllä mun (oma) mies tosiaan ylsi sinne kun ne lngat tosiaan ottivat kosketusta. Miehellä luulen olevan 17 - 18 cm, ihan siis sopiva mulle. Kaksin käsin saan kalua vedellä ja jää vielä varaakin..ei olla mitattu siis mitenkään virallisesti, ei ikinä kerkee! :D

Vierailija
12/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi kohdunsuun. Ei tunnu hyvältä. Kohdunsuuhun jos tökkää, niin sattuu niin, että tulee tahaton kouristus, joka pahimmillaan sattuu mieheen.

Minulla nautinnolle herkimmät paikat on heti suuaukolla, eikä siitä pidemmälle meneminen tuo lisänautintoa vaan vähentää sitä.

Jos mies haluaa syvälle laittaa, otan suihin (minulla ei ole oksennus-/kakomisrefleksiä).

N31

Vierailija
13/13 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kohdunsuu ole täysin pohjassa, vaan tulee siihen sivuun, vatsan puolelle. Kohdun suun jälkeen on vielä emättimen pohjukka, joka emättimen ollessa kiihottuneena, voi venyä paljonkin. Miehen keskisormi ulottuu kohdunsuulle, mutta hänen peniksensä on pidempi ja painautuu kohdunsuun ohitse pohjaan asti. Kun olen täynnä, se tuntuu taivaalliselta. Minua ei kohdunsuun hierominen peniksellä häiritse, pikemminkin kiihottaa. Mutta tiedän naisia, joita se ärsyttää ja tekee jopa kipeää.[/quote

Miehenä on kokemusta tästä kohdunsuun hieromisesta myös. Tuntuu mukavalta, kun terskan reuna muljahtaa kohdun suun ohi, tuntee parhaiten kun nainen on jalat koukussa sängyn reunalla. Antaa hyvät sävärit molemmille, mutta kierukan kanssa ei tosiaan ole hyvä juttu. Joillain myös kohdunsuu on niin kova, ehkä arpeutunut, että tuottaa kipua molemmille. Kannattaa pitkäkaluisten kanssa kokeilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi