Miistä viskistä pidät?
Kommentit (20)
Glenfiddich tai Glenlivit , jos whiskyn otan. Kerta viiteen vuoteen.
kaikki hienolla nimellä on hyviä naukkailla. jamesonia vedän urakalla
Glenfiddich 15 yo Solera kolahti, kun tuossa sitä maistoin. Aiemmin olen ollut savuviskien ystävä, mutta tämä olikin oikein kelvollista tavaraa.
Jos olisi varaa hienompiin, niin varmaan niistä, nyt on vaan Jamesonia ja välillä Four Rosesia.
Ja viskiä EI laimenneta millään.
Tällä hetkellä löytyy kaapista Bowmore 12 yo ja Highland Park 14 yo. Molemmissa tosi hyvä hinta-laatu-suhde.
Kaikista viskeistä ja muista alkoholijuomista. Toki paremmat skottiviskit on paremman makuisia ja mukavampi vetää kännit kuin jollain jim beamilla.
Connemara on mielenkiintoinen tuttavuus, sillä siinä on irkkumainen keveys höystettynä turvesavulla. Kaveri tarjosi tätä minulle muutama vuosi sitten ja tätä piti ostaa myös omaan kaappiinkin.
Miksi just viskiä?
Mieluummin konjakkia tai rommia.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä löytyy kaapista Bowmore 12 yo ja Highland Park 14 yo. Molemmissa tosi hyvä hinta-laatu-suhde.
Bowmore 12 yo on loistava viski! Tuo toinen ei minua sytyttänyt liekkeihin, vaikka ei se pahaakaan ollut.
Ääni Bunnahabhain Móinelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi just viskiä?
Mieluummin konjakkia tai rommia.
Tämä onkin viskisieppojen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bowmore 12 yo on loistava viski! Tuo toinen ei minua sytyttänyt liekkeihin, vaikka ei se pahaakaan ollut.
Ääni Bunnahabhain Móinelle.
Bowmore on minunkin suosikkini näistä kahdesta. Mukavan savuinen. Ostan varmasti lisää.
Suositelkaa aloittelijalle jotain makeahkoa ja hieman miedompaa viskiä.
30 v Brannaghianloighanista. Ei niin tunnettu isle -viski. Aivan mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa aloittelijalle jotain makeahkoa ja hieman miedompaa viskiä.
Kokeile tuota edellämainittua Highland Parkia. Todella helposti lähestyttävä, mutta silti ihan hyvä viski.
Jos haluat ensisijassa jotain makeaa juoda, mutta että kuitenkin olisi monimuotoista makuelämystä, niin kokeile Diplomático Reserva Exclusiva rommia.
Mikä vaan Islayn saarelta niin ei voi erehtyä.
Sitten kun haluaa jotain "jälkiruokaa" niin vaikka Aberlour tai MaCallan.
Bunnahabhainista.