Mies jätti just
Sähköpostilla! Ollaan seurusteltu viisi vuotta ja suunniteltiin yhteen muuttamista. Luulen, että hänellä on jo toinen nainen.ollaan keski-ikäisiä. Ei yhteistä omaisuutta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, että on valitettavasti ihan totta. Olin tietysti aavistanut jotain (naisen intuitio). Haluan suhtautua "high value" eli en tietenkään vastaa mitään viestiin, en soita enkä kysele perään. Rakkautta ei voi pakottaa. " Jos mies on tarpeeksi tyhmä lähtemään, ole tarpeeksi fiksu päästämään hänet"
Olen melko varma, että hän oli jo pedannut seuraavan suhteen ennenkuin uskalsi jättää minut. Tavallaan karman laki: hän oli vasta eroamassa exästään, kun alettiin seurustella.
En tiedä voiko sanoa avoliitoksi, kun ei ollut mitään yhteistä omaisuutta. Molemmilla oma koti ja oma talous.Nyt tartten vaan itsekuria, etten ala seuraamaan häntä somessa. Voi muuttua pakkomielteeksi. Onneksi on oma elämä niin on muutakin ajateltavaa, kunhan pääsen järkytyksestä yli.
Ap
Jossain vaiheessa hän ruikuttaa takaisin, kun luulee että voi tulla takaisin koska tahansa. Mutta silloin sun fokus on jo jossain muualla etkä tietenkään vastaa. Tee suunnitelma jotta varot vartioimattomia hetkiä. Esim jos huomaat meneväsi netissä harhaan, lasket koneen kädestäsi ja teet vaikka kymmenen punnerrusta. Tai tanssit. Tai siivoat vc pöntön. Siis joku keksitty sijaistoiminto, jolloin muistat olla itsesi puolella.
Ihmissuhteissa kun on aaltoliikettä, aalto tyyntyy kun tiedät että aika parantaa. Ala jo suunnitella mitä harrastat minne matkustat koronan jälkeen. Laita heti joku kasvi kasvamaan ja seuraa sitä. Kevät tulee, kaikki virtaa eteenpäin, ei taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, että on valitettavasti ihan totta. Olin tietysti aavistanut jotain (naisen intuitio). Haluan suhtautua "high value" eli en tietenkään vastaa mitään viestiin, en soita enkä kysele perään. Rakkautta ei voi pakottaa. " Jos mies on tarpeeksi tyhmä lähtemään, ole tarpeeksi fiksu päästämään hänet"
Olen melko varma, että hän oli jo pedannut seuraavan suhteen ennenkuin uskalsi jättää minut. Tavallaan karman laki: hän oli vasta eroamassa exästään, kun alettiin seurustella.
En tiedä voiko sanoa avoliitoksi, kun ei ollut mitään yhteistä omaisuutta. Molemmilla oma koti ja oma talous.Nyt tartten vaan itsekuria, etten ala seuraamaan häntä somessa. Voi muuttua pakkomielteeksi. Onneksi on oma elämä niin on muutakin ajateltavaa, kunhan pääsen järkytyksestä yli.
Ap
Jossain vaiheessa hän ruikuttaa takaisin, kun luulee että voi tulla takaisin koska tahansa. Mutta silloin sun fokus on jo jossain muualla etkä tietenkään vastaa. Tee suunnitelma jotta varot vartioimattomia hetkiä. Esim jos huomaat meneväsi netissä harhaan, lasket koneen kädestäsi ja teet vaikka kymmenen punnerrusta. Tai tanssit. Tai siivoat vc pöntön. Siis joku keksitty sijaistoiminto, jolloin muistat olla itsesi puolella.
Ihmissuhteissa kun on aaltoliikettä, aalto tyyntyy kun tiedät että aika parantaa. Ala jo suunnitella mitä harrastat minne matkustat koronan jälkeen. Laita heti joku kasvi kasvamaan ja seuraa sitä. Kevät tulee, kaikki virtaa eteenpäin, ei taaksepäin.
Kiitos tsempistä! Yritän tosissani päästä hänestä yli. Mietin mitä kaikkia huonoja puolia exässä on ja miten usein hän loukkasi minua. Rehellisesti pelkäön sitä hetkeä, jolloin hän ehkä tulee takaisin (vaikka vain pettämään uutta naista mun kanssa) koska tiedän, etten voi vastustaa häntä. Hän tintuu niin ihanalta ja oikealta. Keksikää mulle joku strategia miten voisin estää sen. Mulla on heikko tahdonvouma. Lisäksi kaipaan fyysistä läheisuyttä ja pelkään tutustua uusiin miehiin, koska edellinen satutri niin paljon ja korona. Ja haluun myös kostaa sille uudelle naiselle, joka sai mun miehen.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu tätä trolliviestien määrää kun ap selkeästi voi pahoin. Voisitteko edes hetken yrittää kuvitella miltä ap:sta tuntuu? Vai oletteko oikeasti noin empatiakyvyttömiä?
Kiitos tuesta.
Ap
Jättämisestä kohta kolme viikkoa ja ieläkin näen unia exästä ja stalkkaan somesta onko hän uudessa parisuhteessa. En pääse ikinä tästä yli! Onneks pääsiäisloma toisella paikkakunnalla sukulaisten luona.
Se vain tuli mieleen että en ehkä itse lähtisi pelkästä tekstiviestistä, kun sen on voinut lähettää "läpällä" kumppanin kaveri, hoito tai mustasukkainen lapsikin. En siis sano että tässä tapauksessa näin, mutta niitäkin on kuultu että mustasukkainen teini yrittää rikkoa vanhempansa uuden suhteen kepulikonstein.
Itse asiassa kun mietin asiaa niin yhden kerran mulle jopa kävi näin! Yhdeltä tapailukumppanilta tuli joskus ihmeellinen tekstari "et merkitse mulle yhtään mitään, olit vain hoito" jota jäin ihmettelemään. Vastasin siihen sitten että "jassoo" tms. Pari päivää myöhemmin tyyppi soittaa ja ihmettelee miksei minusta kuulunut mitään: no ilmeisesti tekstari ei tullutkaan häneltä, vaan tyypin eksältä joka oli ollut kämpällä hakemassa kamojansa. No, vakavaa tästä suhteestamme ei koskaan tullut, mutta vähän kyllä ihmeteltiin yhdessä tuon eksän käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minut jätettiin vuosipäivänä kaupungin hienoimmassa ravintolassa, luulin että hän kosii.
Tämä on ihan klassikkokikka jonka eräs vanha opiskelukaveri kertoi mulle: viedään kumppani treffeille niin hienoon paikkaan ettei uskalla alottaa huutoraivareita, ja kun dumpataan, niin laihana lohtuna on silti hyvä illallinen.
Ei kylläkään niin moraalista.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tapa jätttää toinen. Ei selitystä, ei minkäänlaista mahdollisuutta keskustelle ja kysyä että miksi. Ihan hirveää! Täytyy olla tosi raukkamainen mies.
Sellainenkin tarina saattaa olla, että erosta on kyllä keskusteltu jo kuukausia ja miksi jne, mutta toinen osapuoli ei eroon suostu. Saattaa olla jonkinlainen kynnys tulla kasvokkain kertomaan lopullisesta päätöksestään jos edellisen kerran kun aiheen otti esille nainen tuli päälle kynsineen ja hampaineen ja soitti lopuksi poliisin paikalle syyttäen miestään pahoinpitelystä. Silloin voi olla, että on syytä katsastaa peili jos eroilmoituksen saa 'raukkamaisesti' viestillä.
Tässä ei selvästikään ole tällaisesta kyse, mutta kunhan mainitsen, ettei kannata aina niin yleistää ja heilutella leimakirvestä.
Saahan siitä toki hyvän uhritarinan muiden päälle, kuinka tuli jätetyksikin viestillä.
roinajonna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tapa jätttää toinen. Ei selitystä, ei minkäänlaista mahdollisuutta keskustelle ja kysyä että miksi. Ihan hirveää! Täytyy olla tosi raukkamainen mies.
Sellainenkin tarina saattaa olla, että erosta on kyllä keskusteltu jo kuukausia ja miksi jne, mutta toinen osapuoli ei eroon suostu. Saattaa olla jonkinlainen kynnys tulla kasvokkain kertomaan lopullisesta päätöksestään jos edellisen kerran kun aiheen otti esille nainen tuli päälle kynsineen ja hampaineen ja soitti lopuksi poliisin paikalle syyttäen miestään pahoinpitelystä. Silloin voi olla, että on syytä katsastaa peili jos eroilmoituksen saa 'raukkamaisesti' viestillä.
Tässä ei selvästikään ole tällaisesta kyse, mutta kunhan mainitsen, ettei kannata aina niin yleistää ja heilutella leimakirvestä.
Saahan siitä toki hyvän uhritarinan muiden päälle, kuinka tuli jätetyksikin viestillä.
Niin oliskin hyvä uhritarina, mutta kun mies ei ole maininnut mitään vaan puhui yhteen muutosta ym ja minä jarruttelin, kun hänellä vielä aika pienet (kouluikäiset) lapset. On meillä siis ongelmia ollut ennenkin, mutta aina ollaan selvitetty ne puhumalla. Vaikka en ole tavannut miestä 12.3 jlk, vaistoan että hänellä on paskat fiilikset siitä miten hän jätti mut ja uskoisin, että hän lohduttaa itseään toisen naisen sylissä. "Paras tapa unohtaa nainen on toinen nainen". Siitä kyllä olen kiitollinen, että mieluummin jätti kuin petti.
Ap
AINA kun mies jättää, niin sillä on jo uus nainen kiikarissa. Fakta.