Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti just

Vierailija
14.03.2021 |

Sähköpostilla! Ollaan seurusteltu viisi vuotta ja suunniteltiin yhteen muuttamista. Luulen, että hänellä on jo toinen nainen.ollaan keski-ikäisiä. Ei yhteistä omaisuutta.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mitään lohduttaa niin minulle ilmoitettiin 12 vuoden avioliiton päättyminen tekstiviestillä.

Avovaimo teki samoin. Textari tuli. En vastannu mitään takasin. Estin sen kaikkialta ja muutin samantien pois. Mulla kävi tuuri, kun systerin kämppä oli sillon tyhjä ja se oli ite 2 vuotta jenkeissä duunissa ja ei ollu löytäny uutta vuokralaista, niin muutin siihen ja ostin kämpän sit myöhemmin. Otin pelkät vaatteet ja läppärin mukaan ja jätin avaimet pöydälle. En ole exälle sanonut sanaakaan enää. On se ihmetelly kuulemma ja kyselly mis olen jne. En ymmärrä miks edes kyselee ja ihmettelee. Jos pokkaa pistää textarilla 9v suhde poikki, niin ei mun tarvi ite sanoo enää yhtään mitään.

Vierailija
22/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yhden Helsingin kauppatorilla, siinä pressanlinnan edustalla. Ei ollut draamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Löydät paremman, ansaitset kunnioittavan miehen!!

Vierailija
24/48 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäminen on vaikeaa sille jättäjällekin. Voi olla, että viestiin on helpompi löytää ne sanat.

Vierailija
25/48 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tapa jätttää toinen. Ei selitystä, ei minkäänlaista mahdollisuutta keskustelle ja kysyä että miksi. Ihan hirveää! Täytyy olla tosi raukkamainen mies.

Eiköhän se miksi tule jo tuossa täysin selväksi.

Vierailija
26/48 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli eronnut juuri exästään"

Ööööö ei sitten tullut mieleen, että ei kannata aloittaa suhdetta, jos se toinen osapuoli ei ole käsitellyt edellistä suhdettaan loppuun asti.

Mutta aika heikko peikko suoritus jättää txt viestillä (kakkelihousu meininkiä)

Vierailija
27/48 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oli tekemässä eroa eksästään". Niin niin. ja lehmät lentää. Ei ole mikään karman laki, että sinut jätettiin myös vasta kun uusi kuvioissa, vaan täysin omaa tyhmyyttä alunperinkään ottaa mies, joka ei ole eroaan ensin hoitanut loppuun. Oikeastiko joku kuvittelee, että näin toimiva mies parantaisi tapojaan ? 

28/48 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan joku uusi nainen voinut päästä hänen näppäimistölleen ja kirjoittanut sulle tuon.

Vierailija
29/48 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että toinen nainen on kirjoittanut. Tunnistan miehen kirjoitustyylin. Nyt jälkeenpäin tajuan, että olisi pitänyt huomata miehen käytöksestä, että se suunnittelee lähtöä suhteesta. Oli ollut pidemmän aikaa välttelevä ja "kiireinen".

Joo, olin tyhmä, kun aloin seurustella vasta eronneen / eroamassa olevan kanssa. Omaa tyhmyyttä. 

En ollut muuta kuin laastarisuhde ja get-over-your-ex pano. 

Seuraavat viisi vuotta elän yksin enkä katsokaan miehiin päin, vaikka mikä herkkupeppu tulisi vastaan. 

Sen verran sattuu sydämeen, kun miehen menettää. 

Vierailija
30/48 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
31/48 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla joku persoonallisuushäiriö jos noin tekee noin pitkän ajan suhteessa

Vierailija
32/48 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaat lohduttajaa niin voin nuolla pi llua!

Make45

Vierailija
33/48 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla joku persoonallisuushäiriö jos noin tekee noin pitkän ajan suhteessa

Tämä. Kukaan ei toimi noin empatiakyvyttömästi, ellei ole persoonallisuushäiriöstä kyse. Ja moraali tuolta ukoltasi on jo alkujaan puuttunut, kun hän ei ollut edes päättänyt aikaisempaa suhdettaan, kun sinuun tutustui. Ole iloinen että pääsit hänestä eroon.

Vierailija
34/48 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mitään lohduttaa niin minulle ilmoitettiin 12 vuoden avioliiton päättyminen tekstiviestillä.

Pitäiskö mun vielä pistää paremmaksi. Ei viestiä, ei mitään. Avaimet pöydällä. Tämä ei kyllä unohdu ikinä, mutta siitäkin yli pääsin. Kauheeta oli.

Vierailija
35/48 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut olla sun kanssa, turha itkeä perään.

Vierailija
36/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halunnut olla sun kanssa, turha itkeä perään.

Tiedän, tiedän...miksei voinut sanoa sitä mulle? Kuitenkin keskusteltiin kaikesta. Arvaan, että mies tunsi syyllisyyttä siitä, ertä oli löytänyt toisen.

Kai saan itkeä? Tässä iässä ei niin helposti tapaa uutta kivaa miestä.

Vierailija
37/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde päättyi kun nainen  yllättäen laittoi viestin "Se oli sitten siinä".

Vierailija
38/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään...parempi etten sano.

Vierailija
39/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin vuosipäivänä kaupungin hienoimmassa ravintolassa, luulin että hän kosii.

Vierailija
40/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu tätä trolliviestien määrää kun ap selkeästi voi pahoin. Voisitteko edes hetken yrittää kuvitella miltä ap:sta tuntuu? Vai oletteko oikeasti noin empatiakyvyttömiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi