Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti just

Vierailija
14.03.2021 |

Sähköpostilla! Ollaan seurusteltu viisi vuotta ja suunniteltiin yhteen muuttamista. Luulen, että hänellä on jo toinen nainen.ollaan keski-ikäisiä. Ei yhteistä omaisuutta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille ihan korkeintaan "ok", ei välttämättä tuotakaan. Sitten estät sen jokaikisessä kanavassa, poistat kaikki yhteystiedot ettet vahingossakaan ota siihen yhteyttä ja kiität luojaasi että pääsit tuollaisesta keskenkasvuisesta mulkerosta eroon. Seuraavaksi tirautat pienet itkut, sitten pyyhit kyyneleet ja nostat häntäsi ylös. Keskity omaan hyvinvointiiisi, hemmottelet itseäsi ja haaveilet kaikesta siitä ihanasta mitä tulevaisuus tuo sulle tullessaan. Nauti elämästäsi, jotain niin paljon parempaa on edessäsi.

Vierailija
2/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mitään lohduttaa niin minulle ilmoitettiin 12 vuoden avioliiton päättyminen tekstiviestillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa :(

Ei pitäis koskaan olla ok jättää toista muuten kuin silmätysten. Raukkis se mies.

Vierailija
4/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mitään lohduttaa niin minulle ilmoitettiin 12 vuoden avioliiton päättyminen tekstiviestillä.

Ja minut irtisanottiin YT-neuvotteluissa tekstiviestillä perjantaina klo 17.

Tää on tätä nykyaikaa! Ihmiset ovat kertakäyttötuotteita.

Vierailija
5/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma että ei ole ollut se toinen (siis ensimmäinen) nainen jo koko tuon ajan?

Vierailija
6/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minut irtisanottiin YT-neuvotteluissa tekstiviestillä perjantaina klo 17.

Tää on tätä nykyaikaa! Ihmiset ovat kertakäyttötuotteita.

Ja minulta kysyttiin tekstiviestillä että ostetaanko se k si kiikku! kello oli tänään noin 5. Tää on niin tätä! 

Vierailija
7/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikeinu tuli tänään.

Vierailija
8/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikeinu tuli tänään.

Arvasin :D vaikka en sitä halunnutkaan (enää). Tiesin että on jo tilattu.

Vierailija
9/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Vierailija
10/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikeinu tuli tänään.

Siis tää oli se synttärilahja?

Vierailija
11/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolta kuulosraa nutta vastaan

Olitte avoliitossa?

Vierailija
12/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
13/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota raivosormetus sohvalla.

Vierailija
14/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että on valitettavasti ihan totta. Olin tietysti aavistanut jotain (naisen intuitio). Haluan suhtautua "high value" eli en tietenkään vastaa mitään viestiin, en soita enkä kysele perään. Rakkautta ei voi pakottaa. " Jos mies on tarpeeksi tyhmä lähtemään, ole tarpeeksi fiksu päästämään hänet"

Olen melko varma, että hän oli jo pedannut seuraavan suhteen ennenkuin uskalsi jättää minut. Tavallaan karman laki: hän oli vasta eroamassa exästään, kun alettiin seurustella.

En tiedä voiko sanoa avoliitoksi, kun ei ollut mitään yhteistä omaisuutta. Molemmilla oma koti ja oma talous.

Nyt tartten vaan itsekuria, etten ala seuraamaan häntä somessa. Voi muuttua pakkomielteeksi. Onneksi on oma elämä niin on muutakin ajateltavaa, kunhan pääsen järkytyksestä yli.

Ap

Vierailija
15/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin insta seurantaan ja uutta muikkelia morkkaamaan

Vierailija
16/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että on valitettavasti ihan totta. Olin tietysti aavistanut jotain (naisen intuitio). Haluan suhtautua "high value" eli en tietenkään vastaa mitään viestiin, en soita enkä kysele perään. Rakkautta ei voi pakottaa. " Jos mies on tarpeeksi tyhmä lähtemään, ole tarpeeksi fiksu päästämään hänet"

Olen melko varma, että hän oli jo pedannut seuraavan suhteen ennenkuin uskalsi jättää minut. Tavallaan karman laki: hän oli vasta eroamassa exästään, kun alettiin seurustella.

En tiedä voiko sanoa avoliitoksi, kun ei ollut mitään yhteistä omaisuutta. Molemmilla oma koti ja oma talous.

Nyt tartten vaan itsekuria, etten ala seuraamaan häntä somessa. Voi muuttua pakkomielteeksi. Onneksi on oma elämä niin on muutakin ajateltavaa, kunhan pääsen järkytyksestä yli.

Ap

Olet fiksu. Mies on ilmiselvästi moukka. No, lähetti sentään viestin. Huonomminkin olisi voinut olla.

Minä olen joutunut kertomaan ex-mieheni naisystävälle, että heidän suhteensa on todennäköisesti loppu. Mies kun ei kertonut tälle naiselle, että hänellä on jälleen uusi. Tuo naisystävä soitteli huolissaan minulle, että olenko kuullut miehestä mitään. Mies  oli lähtenyt ulkomaille töihin, ja uskotellut tuolle naisystävälle, että tämä voi tulla mukaan. ( Minä taas tiesin uudesta naisystävästä, koska yhteinen lapsemme oli tehnyt matkan isänsä luokse.)

En nyt tiedä, että lohduttiko tämä kertomus sinua yhtään. Sen sanon, että selviät. Saat tuosta kertomuksen, jolla  voit huvittaa itseäsi muutaman vuoden päästä. Tällä hetkellä voi olla, että tuntuu siltä, että miehen toiminta määrittää sinua. Ei määritä. Se määrittää vain miehen itsensä.

Vierailija
17/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tapa jätttää toinen. Ei selitystä, ei minkäänlaista mahdollisuutta keskustelle ja kysyä että miksi. Ihan hirveää! Täytyy olla tosi raukkamainen mies.

Vierailija
18/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta! Ilmeisesti jättäjä kokee syyllisyyttä ja ei halua ottaa vastuuta tekemisestään ja on näin helpompaa jättäjälle. Mutta karman laki on de facto. Miten joku voi noin kylmästi jättää oman puolison?! En tajua.

Vierailija
19/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stana mikä ukko! 😡

Mun ex asui jo pari kuukautta toisen naisen kanssa ennenkun sain tietää.

Munattomia paskiaisia, vedetään niitä joukolla turpiin!

Vierailija
20/48 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin sanoa päin selkää. Lähdin vähän yli vuosi sitten. Aivan sattumalta silloin oli karkausyö. Kosketin selkää ja nainen alkoi kitisemään. Nousin ylös puin vaatteet ja lähdin omaan asuntoon. Onhan tämä ankeaa vaikka seksiä on paljon useammin yksin kuin yhdessä. 

Kävi hän 2 tai 3 kertaa amtamassa käsihoidon. Omituinen nainen. Mun pitäs tetää kun olen vähän outo jätkä. Päässä mulla on iso vika. Saatan yrittää yhtä. Katsoo suorastaan tuijottaa niin pitkään. Se on vaan monen asian mutta uskallanko yrittää. Huu pahimmassa tapauksessa onnistuu, apua. yksin on niin paljon helpompaa.