Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisillään raskaana ja sain just kuulla että mun mies on stalkkaillut naisia...

Vierailija
14.03.2021 |

Aika moni kuulemma on tiennyt miehen taipumuksista, mutta kukaan ei ole kertonut mulle, sain vasta tietää kun eräs puolituttu tuli kännissä kertomaan paikallisessa, sanoi että hienoa että olen antanut miehelle mahdollisuuden tulla taas isäksi ja saada ehjän perheen. Mitä helvettiä?! Mä olen viimeisilläni raskaana jollekin sairaalle stalkkaajalle, mitä mä nyt teen?! Ollut alkon kanssa isoja ongelmia ja nyt tämä raskaus on ollut muutenkin vaikeaa, kun ei ole voinut juoda. Mitä mä teen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet viimeiselläsi raskaana ja vietit iltaa paikallisessa juottolassa?

Vierailija
2/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa sillä on lapsia? Tuliko ne lapset yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet viimeiselläsi raskaana ja vietit iltaa paikallisessa juottolassa?

Sama tuli ekana mieleen.

Mutta kaipa tuossa on vakka kantensa valinnut ja tasot balanssissa. Eiköhän tuo mee omalla painollaan katastrofista toiseen. Ja siellä paikallisessa voi stalkkerin vaihtaa lennosta toiseen ongelmakimppuun.

Vierailija
4/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin alkon käytön kun sain kuulla että oon raskaana, en mä siellä kapakassa ollut juomassa, vaan tapaamassa kavereita. Mulla on ihan hirveä olo, ahdistaa ja pyörryttää, pelottaa että en tunne miestä ollenkaan.

Vierailija
5/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies siitä tutuksi tulee kun teette vielä toisen lapsen👍

Vierailija
6/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko maalla?

Itsellä tuli mieleen yhdeltä paikkakunnalta yksi stalkkeri, josta kaikki varoitteli ja jolla oli muksukin ja ero takana..

Jos olet sen helmen löytänyt, niin onnea vain, hyh!

Vierailija
7/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla stalkkaillut? Ikkunoiden takana? Netissä?

Vierailija
8/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut alkon kanssa isoja ongelmia? Miksi tehdään lapsia tällaisiin tilanteisiin....

Vierailija
9/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa asiasta suoraan joku kateellinen haluaa vaan pilata teidän suhteen.

Vierailija
10/10 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa jutella poliisin kanssa ihan vaan siksi että ne muutkin saavat rauhaa, Poliisin ei tarvi paljastaa että se olet sinä. Ja siten apua äkkiä tai eroo vähin äänin koko tyypistä, kuulostaa todella pahalle.