Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntymäpäivän näkyminen facebookissa

Vierailija
14.03.2021 |

Osaisiko joku kertoa miten käy, jos pistän syntymäaikani näkymään kavereille? Tarkoitan että lävähtääkö se kaikkien näkyville heti etusivulle, että jaa tuo on päivittänyt syntymäajan? Vai näkyykö se vain silloin, kun sulla on synttärit ja face muistuttaa laittamaan onnittelut? Tai kun menet erikseen katsomaan syntymäaikaa?
Päivä on siis näkyvissä omissa tiedoissani, mutta vain itselleni. Miten siis käy jos vaihdan näkymään myös kavereille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse määritellä sen näkyvyyden.

Vierailija
2/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sen näkyykö kaikilla kaverillasi, vain tietyillä jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään lävähdä. Kavereille tulee ilmoitus sitten sun syntymäpäivänä, että on sun syntymäpäivä. Siis jos ovat sallinneet ne ilmoitukset asetuksissa. 

Vierailija
4/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan se näkyi synttäripäivänä kavereille, mutta viime vuosina ei kyllä enää näkynyt kavereiden synttärit.

Vierailija
5/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sen näkyykö kaikilla kaverillasi, vain tietyillä jne

Niin voin, tiedän kyllä. Hain nyt takaa sitä, että jos nyt muutan sen, näkyykö se kavereideni etusivulla, että olen päivittänyt syntymäajan? Ehkä tyhmä kysymys, mutta kaikenlaista sitä tulee mietittyä..

Vierailija
6/6 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mihinkään lävähdä. Kavereille tulee ilmoitus sitten sun syntymäpäivänä, että on sun syntymäpäivä. Siis jos ovat sallinneet ne ilmoitukset asetuksissa. 

Ok, kiitos tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi