Syntymäpäivän näkyminen facebookissa
Osaisiko joku kertoa miten käy, jos pistän syntymäaikani näkymään kavereille? Tarkoitan että lävähtääkö se kaikkien näkyville heti etusivulle, että jaa tuo on päivittänyt syntymäajan? Vai näkyykö se vain silloin, kun sulla on synttärit ja face muistuttaa laittamaan onnittelut? Tai kun menet erikseen katsomaan syntymäaikaa?
Päivä on siis näkyvissä omissa tiedoissani, mutta vain itselleni. Miten siis käy jos vaihdan näkymään myös kavereille?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Voit itse määritellä sen näkyvyyden.
Siis sen näkyykö kaikilla kaverillasi, vain tietyillä jne
Ei se mihinkään lävähdä. Kavereille tulee ilmoitus sitten sun syntymäpäivänä, että on sun syntymäpäivä. Siis jos ovat sallinneet ne ilmoitukset asetuksissa.
Ennen vanhaan se näkyi synttäripäivänä kavereille, mutta viime vuosina ei kyllä enää näkynyt kavereiden synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sen näkyykö kaikilla kaverillasi, vain tietyillä jne
Niin voin, tiedän kyllä. Hain nyt takaa sitä, että jos nyt muutan sen, näkyykö se kavereideni etusivulla, että olen päivittänyt syntymäajan? Ehkä tyhmä kysymys, mutta kaikenlaista sitä tulee mietittyä..
Vierailija kirjoitti:
Ei se mihinkään lävähdä. Kavereille tulee ilmoitus sitten sun syntymäpäivänä, että on sun syntymäpäivä. Siis jos ovat sallinneet ne ilmoitukset asetuksissa.
Ok, kiitos tästä!