Alan uskomaan, että olen kirottu: Kaikki opiskelu, työ ja parisuhde juttuni menee aina pieleen
Tuntuu kuin olisin sellainen ihminen jonka ei olisi koskaan pitänyt syntyä tähän maailmaan ja jolla menee aina kaikki pieleen. En ole koskaan menestynyt hyvin missään opinnoissa vaikka kokeillut kaikenlaista, en ole ikinä löytänyt hyvää työpaikkaa ja amiksessa en pärjännyt millään kokeilemallani alalla kun en löytänyt edes työharjoittelua. Kaikki asiat mitä olen ikinä yrittänyt, olen aina yrittänyt parhaani mutta kaikki menee aina tavalla tai toisella pieleen. Sama parisuhteissa, aina luulen löytäneeni kerrankin hyvän tyypin, mutta aina paljastuu jotain mikä pilaa kaiken. En ole kokenut melkein mitään onnistumisen tunteita elämässäni. Alan kohta miettiä miten paljon epäonnistumisia enää jaksan. En osaa olla edes Kela-elätti kun kotona oleminen ahdistaa. Epäonnistuin myös juopon urassa kun en jaksanut juoda. Mitä enää voin elämälläni tehdä?
Enpä usko, että olisit kirottu, tiedätkö jonkun, joka olisi kironnut sinut? Mutta tutulta kuulostaa osittain, itselläkin mennyt paljon pieleen. Kai se on valinta: antaa periksi tai jatkaa yrittämistä.
Itseäni on Jumala auttanut paljon, vaikka kaikki ei olekaan tosiaan mennyt nappiin, kuten kerroinkin. Ehkä joku johdatus siinä? Jumala kuulee rukoukset vaikkei aina vastaakaan toivomallani tavalla.