Muillekin kertynyt korona-kiloja?
Paljonko palstalaisille on kertynyt korona-kiloja?
Itselleni tullut 5kg lisäpainoa.
Kommentit (39)
Eipä ole tullut kiloja, muutaman olen tässä tiputtanut (normaalipainon sisällä). Nyt BMI 21. Vielä vois kilon tai kaksi tiputtaa, sitten olisi tismalleen samassa painossa kuin ennen lasten saantia. Aerobinen kunto nousi koronakeväänä myös kohisten :)
Ei ole tullut kun nyt on aikaa kävellä ja jumpata. Oallistu go fat gohon, se alkaa taas.
Ei ole tullut. Olen lenkkeillyt ihan niinkuin ennenkin. Mutta voihan tuostakin asiasta koronaa syyttää.
Mä olen hoikistunut ihan vähän. Täysin sattumaa koronalla ei mitään osuutta. Olen mies jolla pituutta metri ja 80 senttiä. Paino on enimmillänkin ollut jotain 85 kg. Nyt voi olla jopa pikkusen alle 80. Ei ole kotona puntaria niin nyt en tiedä varmuudella.
Itselleni on 4kg läskiä kertynyt kun ole päässyt paritanssiin. Ja aikaa on ollut naposteluun sitäkin menemmän.
Palstamammat ovat hoikkia kaikki ja korona on korkeintaan hoikistanut lisää.
7 kg. Juuri söin venäläisiä juustolättyjä. Maailman parhaita.
Nyt kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Käykö suunsoittajaa kateeksi .Syöt varmaan munkkeja ja paukutat tietokonetta niin että hillot lentää ja kilot lisääntyy.
Kun ei keikoille, teatteriin tms pääse, niin otan omaa aikaa kävelemällä. Hyvää musaa spotifysta kuulokkeet korviin ja menoksi.
Painon muutos - 6,5 kg.
Korona on vain tekosyy.
Ulkona voi edelleen käydä täysin vapaasti ja kukaan ei pakota syömään liikaa.
Itse kävin juuri tänään portaissa treenaamasssa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat on ihan oma lajinsa. Ei niitä saa arvostella millään tavalla. Mä olen mies tai vaikka palstaukko. Saa haukkua jos yhtään siltä tuntuu. Vanha käpy kestää kylla vaikka mitä sanotaan. En ikinä klikkaa sensuuri kohtaa sivustolla.
Itsellä on taas ollut paljon enemmän aikaa ja jaksamista liikkua etätöiden takia, niin ei ole tullut.
Kalijaa on tosiaan tullut juotua "säiliöautollisen" verran näin Corona-aikana.
Kiloja tullut +15kg
Ei ole kertynyt, olen laihtunut 5 kiloa viime maaliskuusta (normaalipainon sisällä).