Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tissit palautuu normaaleiksi synnytyksen jälkeen?

Vierailija
14.03.2021 |

Oli kiinteät D++ koon rinnat ja odotusaikana tuli kaksi kokoa lisää. Nyt imetys alkaa olla siinä vaiheessa että aletaan vähentämään yhteen/kahteen kertaan per vrk. Mitä rinnoille tapahtuu ja millä aikataululla? Nyt on liian isot siihen että vetäisisi topin päälle ilman liivejä ja lähtisi ulkoilemaan tai lenkille.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan.

Vierailija
2/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaalia? Omani eivät ole palautuneet imetysten jälkeen entiselleen. Imetyksestä nyt 2 v. Isommat ja roikkuvammat ovat nyt kuin ennen imetystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä 😂🐮

Vierailija
4/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tapahtunut kauhean isoa muutosta siinä, millaiset rinnat oli imetyksen aikana (pl. imetyksen alku) vs. millaiset sen jälkeen. Toisaalta ero siihen, millaiset rinnat olivat ennen raskautta, ei ollut kovin suuri sekään. Imetin kaksi lasta aika pitkään.

Vierailija
5/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti koskaan. Omani pienenivät ja alkoivat roikkumaan. Myös nännit jäivät isoiksi ja roikkuviksi.

Vierailija
6/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on normaalia? Omani eivät ole palautuneet imetysten jälkeen entiselleen. Imetyksestä nyt 2 v. Isommat ja roikkuvammat ovat nyt kuin ennen imetystä.

Minulla on kyllä edelleen kiinteät, mutta kuten kerroin 2 numeroa kookkaammat. Onko tosiaan niin että on vaarana että rinnoistani tulee ns. riipputissit kun lopetan imetyksen? En millään haluaisi "luopua" kiinteistä rinnoistani. Ja onko jotain konsteja siihen että ne palautuisivat ennalleen.

-AP-

Vierailija
7/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli vuotta imetyksen loppumisen jälkeen rintojen turvotus oli kokonaan lähtenyt, mutta ei ne ennalleen palanneet, vaan tyhjiksi, venyneiksi säkeiksi.

Vierailija
8/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nevö

Vierailija
9/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo imetyksen loppuvaiheessa alkoi palautuminen, kun imetin enää kerran päivässä. Mulla ei imetykset juurikaan vaikuttaneet rintoihin. Kahdeksan vuotta imetin yhteensä.

Vierailija
10/37 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi pysyvästi kuppikokoa suuremmaksi.

Vierailija
11/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni on ainoa tapa palauttaa kiinteys. Tosin kuppikoko tuolloin isonee yhdellä. Muutoin pitää tehdä korjaus leikkaus.

Vierailija
12/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensin pieneni ja kurtuiksi muuttuivat. Parin vuoden päästä tuli lisää painoa, niin rasvan lisääntymisestä varmaan tulivat entiselleen.

Vierailija
13/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki silikonit kun lopetat imettämisen, niin aika moni nainen tekee. Ei näytä feikiltä jos valikoit pienen implantin ja hyvän brandin.

Lurpsahtaneet rinnat eivät ole terveysongelma mutta silikonit on, ihan kohonneesta syöpäriskistä alkaen.

Vierailija
14/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kiinteät ja pyöreät muuttuivat ryppyisiksi pieniksi "ajokoiran korviksi", tosin vasta toisen imetyksen jälkeen.

Mutta ei haittaa, nyt en tarvitse edes liivejä.

Vierailija
15/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin puoli vuotta ja sitten ne rupesi rupsahtamaan. Ovat pienemmät kuin koko A.

Vierailija
16/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetin puoli vuotta ja sitten ne rupesi rupsahtamaan. Ovat pienemmät kuin koko A.

Pieni on kaunista!

Vierailija
17/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan imetyksen lopettamisen jälkeen meni parisen kuukautta, että rinnat toipuivat ennalleen, paitsi jäivät yhtä kokoa suuremmiksi. Toisella kertaa palautumiseen meni hieman pidempään. Tyhjiä nahkapussukoita en ole siis tilalle saanut. Nyt koko on D-E. Se mikä on outoa, niin molemmilla kerroilla koko kasvoi pysyvästi. Aloitin kolmikymppisenä siis koosta B :)

Vierailija
18/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen loputtua oli tyhjät pussit rintojen paikalla, mutta jotenkin tilanne tasaantui ja kuppikoko jäi lopulta suuremmaksi kuin ennen lapsia eikä pahaa roikkumistakaan jäänyt. Olin kyllä aika nuori silloin. Voi olla, että vanhempana ei enää palautuisi yhtä hyvin.

Vierailija
19/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika eritavalla on rinnat käyttäytyneet näköjään. Riippuu varmaan jokaisen yksilöllisestä kudostyypistä. 

Omani lähtötilanne oli A/B kuppi. Synnytysten jälkeen rinnat täyttyivät maidosta pinkeiksi palloiksi ja imetin molempia lapsiani lähes kaksivuotiaiksi. Imetysten jälkeen rinnat palautuivat ennalleen, eivätkä edes nuupahtaneet yhtään, vaikka ikääkin oli siinä vaiheessa jo yli 40. Edes raskausarpia en saanut kehooni. 

Vierailija
20/37 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ne on imetty tyhjiksi. Pyydä Arttu Wiskaria auttamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä