Naapurin lapset ärsyttää tahallaan arkaa koiraa
Tietävät, että on arka ja silti on pakko tulla juuri meidän pihan kohdalle tielle kiljumaan ja meiskaamaan. Kun olemme lähdössä kävelylle, niin pyörillään pitkään seuraavat ja tekevät tosi äkkinäisiä liikkeitä, sutareita ja ajavat vaan takarenkaalla ja koiran kohdalla laskevat toisenkin renkaan maahan. Olen jo sanonut ja vanhemmilleenkin sanonut, mutta mikään ei ole muuttunut. Tekisi mieli tehdä lapsista lasu - alkoholia aika ahkeraan isäntä kantaa koppatolkulla taloon. Lapset ovat 7-11- vuotiaita.
Kommentit (38)
Kauheita lapsia! En menisi koiran kanssa lähellekään lapsia..
Vierailija kirjoitti:
Potkaise pyörät kumoon ensi kerralla heidän ajaessa ohitse.
Ota luudanvarsi mukaan ja kun tulevat lähelle iske se pinnojen väliin että saavat maistaa hiekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Kyllä yleisellä tiellä saa muutkin liikkua kuin sinä sen säilyn koirasi kanssa.
Siinähän se koira vähitellen oppii olemaan pelkäämättä lapsiakin kun olet iloisesti ystävällinen niille naapurin lapsille ja puhut rauhallisesti koirallesi. Lapset muuttaa käytöstään kun olet itse ensin aikuisena heille ystävällinen. Näytä itse esimerkkiä siitä millainen on kiva ja mukava naapuri! Saat uusia ystäviä.
Koira ja myös lapset vaistoaa sinun negatiivisuuden. Olet itse ikävä naapuri.
Hölön pölön itsellesi.
Minäkin luulin että ystävällisyys ja iloisuus tehoaa. Ei tehonnut. Siinä nenän edessä olivat olevinaan kiltisti, mutta salaa yrittivät kumminkin tehdä kiusaa. Kyse ei ollut koirasta, vaan minun lapsestani, joka oli vielä pieni ja vein sitä rattaissa tai talvella pulkassa tai sitten myöhemmin jo käveltiin. Naapurin kolme kummallisesti kasvatettua lasta alkoi joka kerta saman riivaamisen. Omituista "Mä tapan sut!"" huutelemista ja vierestä juoksemista samalla lasta tönien ja tuuppien, lumipallojen heittelemistä, yksi sylkäisi päälle kerran ohi juostessaan, oli oikein kerännyt sylkyä suuhunsa sitä varten sen verran iso löntti sieltä lensi. Kaikenlaista ihme kiusaamista.
Kerran tein kiusan itse. Sieltä lensi pihasta jalkapallo meidän pihaan. Sitten alkoi kuorossa huutaminen, että heitä se pallo tänne. Sanoin, että en heitä, tulkaa itse hakemaan. Sieltä huudettiin, että vie se koira pois. Kas kun meillä oli iso koira pihassa ja ne pelkäsi sitä. Sanoin, että en vie, koira on kotonaan, tulkaa hakemaan pallonne kun kerran itse sen heititte. Eivät uskaltaneet, menin sisälle ja ajattelin että oma asianne. Koira oli ihan kiltti eikä olisi mitään tehnyt, mutta oli vaan melkoisen kokoinen mörssäri.
Vanhemmille oli turha valittaa, ei sanoneet mitään, mulkoili vaan kummallisesti. Eikä mikään muuttunut. aika sitten paransi asiat, ei ne enää teini-ikäisinä kehdanneet mutta ei kyllä koskaan tervehtineet, ei olleet tuntevinaankaan.
.
Vierailija kirjoitti:
Kauheita lapsia! En menisi koiran kanssa lähellekään lapsia..
Ei hän voi vaan pihallaan ulkoiluttaa. Vaikuttaa kuin nuo pennut passaavat milloin hän menee ulos koiransa kanssa.
Siinä taas vapaan kasvatuksen tuloksia, lapset tekee mitä lystää muista välittämättä.
En rehellisesti sanottuna ymmärrä, miks niitä lapsia täytyy tehdä, jos kiinnostusta kasvattamiseen ei ole.
Kaikenlaiset vähä-älyiset sitten pääsee lisääntymään..
Mä vetelisin kakaroita ympäri korvia, oppiipahan kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Siinähän se koira vähitellen oppii olemaan pelkäämättä lapsiakin kun olet iloisesti ystävällinen niille naapurin lapsille ja puhut rauhallisesti koirallesi. Lapset muuttaa käytöstään kun olet itse ensin aikuisena heille ystävällinen. Näytä itse esimerkkiä siitä millainen on kiva ja mukava naapuri! Saat uusia ystäviä.
Taidat ite olla tällaisten oksetusten vanhempi..?
Vierailija kirjoitti:
Selitä asia lapsille. Anna silittää koiraa ja ehkä kävelyttää.
Ai että apn pitäis antaa kävelyttää koiraansa, jota lapset muutenkin jo kiusaavat??
Mistä teitä oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Ei, kyllä ne kakarat ainoastaan ovat kpäät tässä jutussa, ja niiden vanhemmat. Eläimiä kiusaavat ihmiset ovat ppäitä ja luusereita.
Itse isänä ja työttömänä olen aika toimeeton. Tulisin aika äkkiä pihaan selvittelemään suunsoittoa ja lapsille aukomisia.
Treenaan neuroottisesti 24h joka päivä. Mulle ei aleta.
Kannattaa aina miettiä että niillä lapsilla on aika äkänen isä sielä taustalla. Pieni hässäkkä piristää ihmeesti päivää.
Joku rakki joka ei tajua pitää päätään kiinni tai sen isäntä, ni kyllä mun tullessa pihaan hiljenee ihan joka iikka. Röökit tippuu huulilta kun ilmeet hyytyy.
t. hihattomissa roskatkin vievä pappa
Vierailija kirjoitti:
Eläinten kiusaaminen on äärimmäistä kusipäisyyttä. Mihin vielä kerkeävätkään, kun jo nuorena aloittavat.
Jep, psykopatia tunnetusti antaa ensimmäisiä merkkejä juuri tällä tavoin.
Sanoisin, että menetettyjä tapauksia.
Oletko sanonut selkeästi lasten vanhemmille, että voisitteko kieltää lapsianne kiusaamasta minua ja koiraani? Mitä vanhemmat ovat sanoneet siihen? Uhkaa, että jos lapset eivät lopeta, otat yhteyttä viranomaisiin.
Ja sano lapsille, että lopettakaa minun ja koirani kiusaaminen. Jos ette usko, otan yhteyttä viranomaisiin.
Tosin lapsista riippuen voit sanoa pehmeämminkin, että tämä koira on arka, olkaa kilttejä ja pysykää kauempana.
Jos kiusanteko ei lopu, ota yhteyttä lastensuojeluun, kouluun , poliiseihin ynnä muuta. Suojele itseäsi ja koiraasi, älä ole nynny!
iikkakin hiljenee ja vähä äkki kirjoitti:
Itse isänä ja työttömänä olen aika toimeeton. Tulisin aika äkkiä pihaan selvittelemään suunsoittoa ja lapsille aukomisia.
Kannattaa aina miettiä että niillä lapsilla on aika äkänen isä sielä taustalla. Pieni hässäkkä piristää ihmeesti päivää.
Joku rakki joka ei tajua pitää päätään kiinni tai sen isäntä, ni kyllä mun tullessa pihaan hiljenee ihan joka iikka. Röökit tippuu huulilta kun ilmeet hyytyy.
Siinä oikein elämänkoululainen, ilmankos lapsetkin käy melko hitaalla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Potkaise pyörät kumoon ensi kerralla heidän ajaessa ohitse.
Vanha kunnon keppi eturenkaan pinnojen väliin toimii aina ja on hauskan näköistä kun vastenmielinen kakara lentää turvalleen.
Hyvä olisi, jos tulisit selvittämään pihaan asiaa ja opastaisit lapsiasi käytöstavoissa.
Saattaa olla että saisit vain turpaasi niin että syöt pari kuukautta pillillä.
Pistäisit edes hihallisen paidan päällesi, on meinaan vastenmielisen näköistä kun miestissisi pilkottaa ja kainalohiki haisee kilometrin päähän.
Eläinten kiusaaminen on äärimmäistä kusipäisyyttä. Mihin vielä kerkeävätkään, kun jo nuorena aloittavat.