Ajatus siitä että huomenna pitää mennä töihin itkettää
Enkä ole ainoa työntekijä jolla tämä tilanne meillä.
Kommentit (20)
Meidänkö pitäisi maksaa sinun elämä?
Ei ole pakko mennä. Minä voin mennä tilallesi. Minulle kelpaa huonompikin työ kunhan palkka juoksee.
t. työtön
Voit milloin tahansa antaa työpaikkasi jollekin toiselle. Ei ole kiellettyä.
Menen innolla töihin. Olin viikon lomalla, ryyppäsin, söin roskaruokaa ja katsoin netflixiä. Ihanaa kun pääsee töihin rentoutumaan.
t. sairaanhoitaja
Paska mesta, en mene!
- Mikko Rouhiala
Voit mennä myös päälääkäriin. Se kirjoittaa sulle sellaisen reseptin, että sen jälkeen naurattaa ja velatkin tuntuvat saatavilta.
Itse kävin juuri tekemässä vähän töitä näin sunnuntaina, kun en vain pystynyt olemaan, kun teki niin paljon mieli tehdä töitä.
Arvostatko enemmän rahaa vai henkistä hyvinvointiasi?
Vierailija kirjoitti:
Menen innolla töihin. Olin viikon lomalla, ryyppäsin, söin roskaruokaa ja katsoin netflixiä. Ihanaa kun pääsee töihin rentoutumaan.
t. sairaanhoitaja
Sairaanhoitajan työ onkin luppoisaa. Muissa töissä ei pääsekkään ihan noin vaan rentoutumaan.
Itse olen taas lomautettuna kun rajoitukset sulkivat työpaikan. Ennemmin siedän mulk kuja asiakkaita kuin lomautettuna olemista.
Vierailija kirjoitti:
Arvostatko enemmän rahaa vai henkistä hyvinvointiasi?
Työ on yhtä kuin henkinen hyvinvointi. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sairaanhoitaja
Sairaanhoitajan työ onkin luppoisaa. Muissa töissä ei pääsekkään ihan noin vaan rentoutumaan.
No jaa, ei se leppoisaa oikeasti ole mutta kotona ei ole tekemistä. Töissä sentään tunnen itseni tärkeäksi ja on jotain sisältöä.
Pelkääkö ap ja työkaverit saavansa koronan? Jos on siitä kiinni, että työhönmeno itkettää, niin ymmärrän. Kaikkia töitä kun ei voi tehdä etänä.
Kadehdin sua kun on työpaikka minne mennä huomenna. Minulla edessä yksi tarkoitukseton päivä muiden jatkoksi. Vaikka ei ole taloudellista huolta niin ärsyttää kun ei voi tehdä mitään merkityksellistä. Siis joko itselle mieluisaa tai olla edes hyödyksi muille. Mietin, että menisinkö keräämään tuolta kaduilta käytettyjä maskeja ja muita roskia niin olisi edes vähän siistimpää ympäristössä.
Ensin itkette pahan olon pois ja sitten duuniin.