Mitä ruokaa teillä on näin pyhäpäivän kunniaksi?
Kommentit (39)
Syön hapankorppuja. Olen dieetillä.
Näen nälkää. Kai siitäkin jotain saa.
Eiliset sushinjämät lautasella ja lasissa påskmustia
Muusia, lihamureketta, kasviksia, punaviinikastiketta pussista. Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.
Pojalla on kotitalouden läksynä lettujen teko, niitä luvassa vielä myöhemmin.
Kasvislasagne on parhaillaan uunissa. Teen ensimmäistä kertaa joten mietityttää ohjeen kypsennysaika 20 min. Ei voi valmistua siinä ajassa vuoallinen lasagnea millään? Mulla on teoria että ohjeiden tekijät laittaa niihin aina yhden virheen tai epäselvyyden. Että voi sitten syyttää sitä jos tulee pahaa.
Tehdään itse hampurilaisia. Juuri sämpylätaikina kohoamassa, seuraavaksi teen pihvitaikinan.
teen klassikon, metsästäjänleivän. kasarilla viimeksi syönyt sitä
Vierailija kirjoitti:
Kasvislasagne on parhaillaan uunissa. Teen ensimmäistä kertaa joten mietityttää ohjeen kypsennysaika 20 min. Ei voi valmistua siinä ajassa vuoallinen lasagnea millään? Mulla on teoria että ohjeiden tekijät laittaa niihin aina yhden virheen tai epäselvyyden. Että voi sitten syyttää sitä jos tulee pahaa.
kyllä pitäisi riittää, ellei siellä ole tuhatta levyä vuoassa. varinkin jos on lämmin maitokastike seassa
Kasvispihviä ja jauhelihapihviä , paistetut perunat ja paistetut kananmunat , vihanneksia , valkosipulikurkkua , tomaattia. Jälkiruuaksi kahvia , Croisantit.
Englantilainen aamiainen päivällisenä.
Lämmitän eineksestä siskonmakkarakeittoa. On hyvää.
Thaikanakeittoa täällä. Ei ole mikään erityinen pyhäpäivän ruoka, vaan sellainen mättöruoka mitä syödään viikolla ettei tarvitse yhtenään olla kokkaamassa.
Ilman koronaa olisi käyty kirkossa ja syöty ravintolassa mutta muuten ei paljon mitään.Muistetaan Jeesusta ja jotain spagettia ehkä illalla.
Lämmitin kinkkukiusauksen jonka ostin Lidlistä suomalaisella viikolla. Ei hyvää....On niinkuin ei olisi syönyt mitään. laitanpa pannareita että voi lihoa hieman
Siskonmakkarakeittoa.