Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään hiuksesi pysyvät puhtaan näköisinä?

Vierailija
14.03.2021 |

Olen sairastamisen ohessa tehnyt omaa ennätystäni hiustenpesuvälin pituudessa. Olen hämmästynyt siitä, miten pitkään nämä säilyvät puhtaan näköisinä. Asiaan vaikuttaa tietenkin se, etten pääse liikkumaan, ja se, että pidän hiuksiani ilmavasti nutturalla pään päällä. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja hieman kuivat. On vielä sanottava, etten kokeilisi tällaista, jos liikuskelisin ihmisten ilmoilla.

Kysymys kuuluu: kuinka pitkään hiuksesi pysyvät puhtaan näköisinä (ilman huuhtelua ja vesi- tai kuivapesua) ja mikä on hiuslaatusi? Nyt etsitään nimenomaan niitä, joilla pesuväli voi olla tosi pitkä. Eräässä ulkomaisessa Facebookin hiusryhmässä muutama afrohiuksinen (hiukset siis pystyssä kuten minullakin) kertoo selviävänsä jopa kolmekin kuukautta.

Kommentit (2)

1/2 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka viides -seitsemäs päivä. 

Vierailija
2/2 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän. Ja kyllä, olen yrittänyt pidentää väliä. Siinä vaiheessa kun pidin kuukauden väliä ja hiukset likaantuivat silti päivän-parin sisään, aloin miettiä mitä järkeä koko touhussa on. Näytin vain likaiselta. Asuin tuon vuoden keskellä ei-mitään niin pystyin kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla