Miehet: kumpi kiihottaa enemmän?
Pimpin vai pyllyn nuoleminen? Kumpaa teette mieluiten?
Kommentit (28)
Missä menee hyvän maun raja?
Eikös se mene välilihassa?
Pepun, koska pimppaa saa nuolla, niin paljon, kuin haluaa.
Toisaalta nainen, joka haluaa peppuaan nuoltavan on kiihottavan tuhma.
Vierailijako M63? kirjoitti:
Missä menee hyvän maun raja?
Eikös se mene välilihassa?
Mutta kumpi on se parempi puoli? Kas siinä pulma
No hyi saatana. Kukaan täyspäinen mitään paskareikää nuole.
Vierailija kirjoitti:
No hyi saatana. Kukaan täyspäinen mitään paskareikää nuole.
Sitä sanotaan kiihottavaksi ja tuhmaksi. Ymmärrän toisaalta hyvin. Onhan se vaihtelua, jos ei muuta.
Kumpaakin nuolen innolla ja niin usein kun saan. Pepun nuoleminen kiihottaa ehkä enemmän, kun siinä on ns. kielletyn hedelmän maku, kun kaikki naiset ei anna peppua nuolla. Ja pepun nuoleminen on eleenä alistuvampi, mikä kiihottaa minua (olen seksissä alistuva).
Ei kumpikaan. En ole mikään lipsuttava sylipuudeli.
Vaikea valinta kyllä: maistuisiko mielummin kusi vai paska.
En ole koskaan innostunut perseennuolennasta siis pimppi!
Kielletty hedelmä eli uloste🤣🤣🤣kyllä viiraa
Nainen, joka pyytää nuolemaan peppuaan on kiihottavin <3<3<3
Molempia nuolisin innolla jos saisin, mutta kyllä pyllyn nuoleminen kiihottaa enemmän. Se on se tuhmuus kuten muussakin anaaliseksissä, mikä kiihottaa.
Kummatkin kiihottaa ja molemmissa on puolesta. Molempia olen tehnyt ja molempia haluan tehdä jatkossakin. Kuten monet ovat sanoneet, pyllyn nuolemisessa on sellainen kielletyn houkutus, joka kiihottaa. Toisaalta myös se vaikuttaa, mistä nainen tykkää, koska erityisesti minua kiihottaa naisen nautinto. Useimmat naiset saavat orgasmin klitoriksen hyväilystä ja nuolemisesta, joten ilman muuta se kiihottaa ja teen sitä mielelläni.
Jotkut taas saattavat mennä kiihkosta sekaisin, jos nuolaisee peräpäätä. Esimerkiksi eksäni meni aivan sekaisin, kun ekaa kertaa nuolaisin peppua. En ollut ennen sitä tai sen jälkeen nähnyt eksää niin kiihkeänä. Se oli varmasti meille molemmille yksi kiihkeimmistä seksikerroista ja sen jälkeen eksä tarjosi aina ahnaasti pyllyään nuoltavaksi, kun touhuiltiin. Tottakai sekin kiihottaa vietävästi, jos toinen oikein työntää peppuaan kasvoille, että nuole, nuole. Toisille naisille pyllyn nuoleminen puolestaan ei ole mitään erityistä, jolloin en saa siitä niin suuria kiksejä.
Onneksi ei kuitenkaan tarvitse valita, vaan molemmat ovat osa seksielämääni :-P
Vierailija kirjoitti:
Kielletty hedelmä eli uloste🤣🤣🤣kyllä viiraa
Kannattaa tehdä vain hygienisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta myös se vaikuttaa, mistä nainen tykkää, koska erityisesti minua kiihottaa naisen nautinto.
Juuri näin. Kumpaakin tekee mielellään jos vastapeluri siitä tykkää.
Nuolen ensin pillun ja sitten pyllyn.
PIMPPI ehdottomasti..onhan siinä paljon enempi nuoltavaakin