Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotonta ja sydäntäsärkevää tapailu syrjäytyneenä introverttinaisena

Vierailija
14.03.2021 |

Miehet ghostaa tai lopettaa tapailun jo alkumetreillä. Aina yksi kynnyskysymys on se etten ole tarpeeksi esillä ja olen syrjäytyväinen (ei montaa kaveria). Olen tapaillut useita miehiä ja 99 % vaikuttaa hakevan erittäin sosiaalista ja pidettyä naista. Itsetunto nollassa :(

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Miksi introverttina naisena yrität pelimies-miestä? 

Tätä en ikinä ymmärrä näissä. 

Vierailija
22/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaillut useita miehiä!?!?!?!

Introvertti syrjäytynyt mies ei edes pääsisi tapaamaan ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaillut useita miehiä!?!?!?!

Introvertti syrjäytynyt mies ei edes pääsisi tapaamaan ketään. 

Voi ei, keskitytään kaikki nyt sinuun kun sinä olet niin paljon tärkeämpi!!!!!

Vierailija
24/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja viihdyn yksin, miehet juoksee perässä suorastaan

Vierailija
25/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL

No kuka nyt muita miehiä haluaisi tuossa iässä, katsotaan sitten kun pitää saada masuasukki ja sille kustantaja.

Vierailija
26/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit kai vääränlaisia miehiä. Itse en kuvittelekaan että joku kuntosali-terassi-festari-bodari olisi omaa tyyppiäni, enkä edes yrittänyt mätsätä noiden kanssa. Jos nyt tekisin deitti-ilmoituksen, niin laittaisin siihen että tykkään ruoanlaitosta, vaeltamisesta ja telttailusta, melomisesta, ja käsitöistä. Ja mätsäisin vain ystävällisen ja kunnollisen näköisiä miehiä joilla on esim. vaelluskuvia profiilissa. Kai noin voisi löytää omanhenkisiä ihmisiä.

Onnea deittailuun!

Vierailija
27/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa ongelmaa. Deittailin viimeksi yli 40 v:nä ja se että elin omasta valinnastani yksinäistä, rauhallista kotielämää oli monille deal breaker. Ja sekin etten koskaan ollut ollut naimisissa eikä minulla ollut lapsia - jotain vikaahan tällaisessa naisessa on!

Mutta lopulta ehkä vuoden ahkeran etsinnän jälkeen löytyi it-nörtti mies joka itsekin oli introvertti ja halusi kaverikseen samanlaisen. Nyt ollaan kihloissa ja kesähäät tulossa. Mutta mun siis piti vaan jaksaa etsiä sisukkaasti kunnes oikea löytyy, vaikka se turhauttavaa olikin tulla kymmeniä kertoja torjutuksi.

Vierailija
28/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on turha ulista mistään deittailuun liittyvästä. Sama kuin miljonäärien ulina liian kovasta veroprosentista. HÄVETKÄÄ EDES!

Tuo koskee lähinnä nuoria, nättejä ja sosiaalisen avoimen luonteen omaavia naisia. Kaikilla muilla voi hyvinkin olla vaikeaa löytää parisuhdetta. (Seksiä kyllä useimmat saisi, mutta harvoin naiset pelkkää irtoseksiä deittailussa hakevat)

Vierailija
29/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että rauhallinen kotielämä ja se ettei ole ollut naimisissa eikä ole lapsia, haittaa joitakuita. Ehkä hyvä etten deittaile.

Vierailija
30/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on turha ulista mistään deittailuun liittyvästä. Sama kuin miljonäärien ulina liian kovasta veroprosentista. HÄVETKÄÄ EDES!

Tuo koskee lähinnä nuoria, nättejä ja sosiaalisen avoimen luonteen omaavia naisia. Kaikilla muilla voi hyvinkin olla vaikeaa löytää parisuhdetta. (Seksiä kyllä useimmat saisi, mutta harvoin naiset pelkkää irtoseksiä deittailussa hakevat)

Tokihan naisetkin seksiä hakee.

Vierailija
31/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletatko miehen sitten jäävän kotiin kanssasi 24h ja kuinka ripustuvainen olet heti ensi metreillä. Itse olen todella introvertti ja kaverit voi oikeasti laskea yhdellä kädellä ja heitäkin näen todella harvoin. Mies taas voi nimetä kaikki 100 kaveriaan ja harrastuksia löytyy vaikka muille jakaa. Meillä on todella hyvä yhteinen laatuaika ja kotieläimiä ja sitten vapaa-ajalla mies puuhaa mitä puuhaa ja näkee kavereita usein. Itse tykkään olla kotona, tehdä käsitöitä, ulkoilla, lukea ja pelata videopelejä. Meillä tämä toimii hyvin koska itse haluan sitä omaa yksinoloaikaa enkä ole mustasukkainen miehen menemisestä.

Vierailija
32/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä yrität treffailla?

Kaltaisiasi syrjäytyneitä introverttejä, vai pidettyjä miehiä jotka liidaavat ja joiden kanssa seurustelu tarkoittaisi pääsylippua elämään jossa on enemmän kavereita?

Vierailija
33/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL

Ei todellakaan koske pelkkiä pelimiehiä, myös sosiaalisesti kömpelöt rassukat etsii naista joka hoitaisi sosiaaliset suhteet, toisi oman elämänsä muodossa hohdokasta sisältöä elämään ja vetäisi noissa asioissa perässään.

Vierailija
34/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsit introvertin ja syrjäytyneen miehen, se on oma tasosi. ei taida kelvata 

Vierailija
35/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tuoda heti alussa esiin selkeästi vaikuttavat tekijät. Miehet on ihan toivottomia maalailemaan ihannekuvia. Itseäni lähestyi tavalliset talliaiset joilla osoittautui olevan pahimman luokan deal breakereita koska olivat itse päätelleet profiilistani että olen paljon ”parempi” kuin olen.

En todellakaan yrittänyt johtaa harhaan enkä olisi vastannut ikinä kyseisille tyypeille mitään jos olisin tiennyt heistä tarpeeksi. He kuitenkin luulivat että parhaimmisto on ehdottomasti heidän ulottuvilla ja olivat järkyttyneitä kun selvisi etteivät juttelekaan parhaimmiston edustajalle. Noihin nettipaikkoihin jää pyörimään ne jotka ei ymmärrä missä itsellä mättää.

Vierailija
36/36 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te introvertti naiset olette?

Kotona. Yksin.

Lähtisitkö kävelylle?

Kysyy mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi