Mikä leffa saa sut itkemään? Miks? ev
Kommentit (19)
mm. THS:n kolmannessa osassa itkin koko lopun ja Nalle Puh ja Möhköfantti pisti kanssa itkemään. Samoin itkin viime viikolla kun lasten kanssa katsoimme Leijonakuningasta, siinä kohtaa kun se isä kuolee.
Kaikki leffat itkettää kunhan olen vaan tarpeeksi kiinnostunut elokuvasta. Tylsistyn helposti enkä jaksa useimpia elokuvia katsoa loppuun saakka.
Dumbon äiti viedään eristykseen vaikka se vain puolusti lastaan... Ja sit kun Dumbo käy tapaamassa äitiään... voi sitä rakkauden määrää...
Kun se lähtee pois... nyyyyh :' -(
Mutta ehkä eniten olen itkenyt Äideistä parhaimmassa ja E.T.ssä.
mä olen itkenyt autuaasti esim, kaikissa tosi elämään pohjautuvissa, kuten Minun Afrikkani, eräässä avustus työntekijöistä kertovassa leffassa jne... ja Titanicissa.
Peter Franzen esittää vähä-älyistä todella koskettavasti.. Ja jotenkin lapsen tasolle taantunut aikuinen on itkettävä asia, sillä heitä kohtaan maailma on usein liian raaka.
mutta itken aina Pretty Womanin lopussa ja Kuolleiden runoilijoiden seurassa kun kaikki oppilaat nousevat pöydälle...
tyhmää että vaikka on nähnyt leffan muutamaankin kertaan niin aina vaan jännittää miten siinä käy...
se on vaan niin järkyttävä ja " todellista elämää"
Se oli niin surullinen, koska toisiansa rakastavat ihmiset erotti ensin sota, sitten muut ihmiset. Se loppu, kun rakastavaiset tapaavat toisensa lapsineen, on ihan äärettömän surullinen..
On siis niin surullinen että ei mahda mitään, itkettää ihan hirveästi. Kerran kun katsoin ja mies tuli kotiin, niin luuli että mulla on silmätulehdus.. Oli silmät sen näköiset leffan jäljiltä. :)
" Love Story"
" Cherbourgin sateenvarjot"
" Tuulen viemää"
jne
Pirates Of The Caribbean: Mustan helmen kirous-leffan lopussa. Nolo, eihän se ollut yhtään nyyhky.
lähes kaikki nämähän ovat myös elämänkerrallisia tai perustuvat tosi tapahtumiin. mm. boys don' t cry (kertoo tytöstä joka eli elämäänsä poikana ja lopussa raiskattiin ja murhattiin) kaunis elämä kertoo italialaisista juutalaisista ja erityisesti yhdestä perheestä, joka joutuu leirille. on hyvin koskettava, mutta toisinpaikoin myös naurattaa.
minua itkettää myös kuolleiden runoilijoiden seura ja karhuveljeni koda oli myös kauhean koskettava :)
Olen aikamoinen tunteilija ja itkupilli, joten monet itkettävät ja myöskin naurattavat.
erityismaininnat leffoille
" Lorenzon öljy"
ja
" Päivä ilman sotaa"
Itkin alkuteksteistä asti. :p
Tänään katsoin Bambi II, en voinut olla itkemättä.
Meg Ryanista. Andy kertoo noin 3-4 vuotiaalle kauniille, pitkätukkaiselle ja pyöreäposkiselle tyttärelleen, että isä muuttaa nyt pois kotoa ... Byääähhh. Katsokaa se, ennenkuin eroatte!