Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä leffa saa sut itkemään? Miks? ev

Vierailija
10.08.2006 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meg Ryanista. Andy kertoo noin 3-4 vuotiaalle kauniille, pitkätukkaiselle ja pyöreäposkiselle tyttärelleen, että isä muuttaa nyt pois kotoa ... Byääähhh. Katsokaa se, ennenkuin eroatte!

Vierailija
2/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. THS:n kolmannessa osassa itkin koko lopun ja Nalle Puh ja Möhköfantti pisti kanssa itkemään. Samoin itkin viime viikolla kun lasten kanssa katsoimme Leijonakuningasta, siinä kohtaa kun se isä kuolee.

Kaikki leffat itkettää kunhan olen vaan tarpeeksi kiinnostunut elokuvasta. Tylsistyn helposti enkä jaksa useimpia elokuvia katsoa loppuun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumbon äiti viedään eristykseen vaikka se vain puolusti lastaan... Ja sit kun Dumbo käy tapaamassa äitiään... voi sitä rakkauden määrää...

Vierailija
4/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se lähtee pois... nyyyyh :' -(

Vierailija
5/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä eniten olen itkenyt Äideistä parhaimmassa ja E.T.ssä.

Vierailija
6/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen itkenyt autuaasti esim, kaikissa tosi elämään pohjautuvissa, kuten Minun Afrikkani, eräässä avustus työntekijöistä kertovassa leffassa jne... ja Titanicissa.

Vierailija
7/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Franzen esittää vähä-älyistä todella koskettavasti.. Ja jotenkin lapsen tasolle taantunut aikuinen on itkettävä asia, sillä heitä kohtaan maailma on usein liian raaka.

Vierailija
8/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. edellinen

Vierailija
9/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
10/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itken aina Pretty Womanin lopussa ja Kuolleiden runoilijoiden seurassa kun kaikki oppilaat nousevat pöydälle...

Vierailija
11/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmää että vaikka on nähnyt leffan muutamaankin kertaan niin aina vaan jännittää miten siinä käy...

Vierailija
12/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan niin järkyttävä ja " todellista elämää"

Vierailija
13/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin surullinen, koska toisiansa rakastavat ihmiset erotti ensin sota, sitten muut ihmiset. Se loppu, kun rakastavaiset tapaavat toisensa lapsineen, on ihan äärettömän surullinen..

Vierailija
14/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis niin surullinen että ei mahda mitään, itkettää ihan hirveästi. Kerran kun katsoin ja mies tuli kotiin, niin luuli että mulla on silmätulehdus.. Oli silmät sen näköiset leffan jäljiltä. :)

Vierailija
15/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Love Story"

" Cherbourgin sateenvarjot"

" Tuulen viemää"

jne

Vierailija
16/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirates Of The Caribbean: Mustan helmen kirous-leffan lopussa. Nolo, eihän se ollut yhtään nyyhky.

Vierailija
17/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki nämähän ovat myös elämänkerrallisia tai perustuvat tosi tapahtumiin. mm. boys don' t cry (kertoo tytöstä joka eli elämäänsä poikana ja lopussa raiskattiin ja murhattiin) kaunis elämä kertoo italialaisista juutalaisista ja erityisesti yhdestä perheestä, joka joutuu leirille. on hyvin koskettava, mutta toisinpaikoin myös naurattaa.

minua itkettää myös kuolleiden runoilijoiden seura ja karhuveljeni koda oli myös kauhean koskettava :)

Olen aikamoinen tunteilija ja itkupilli, joten monet itkettävät ja myöskin naurattavat.

Vierailija
18/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityismaininnat leffoille

" Lorenzon öljy"

ja

" Päivä ilman sotaa"

Itkin alkuteksteistä asti. :p

Vierailija
19/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katsoin Bambi II, en voinut olla itkemättä.