Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaalloisen ylipainoinen reumasairas vastustuskykyä heikentävän biologisen lääkkeen käyttäjä ja töissä päiväkodissa enkä saa rokotetta vielä ilmeisesti pitkään aikaan

Vierailija
14.03.2021 |

Lisäksi alue on jo pitkään ollut leviämisvaiheessa. Niin ja vihaajille tiedoksi, olen tiputtanut painoa jo 20 kiloa ja tiputan edelleen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollossakin iso osa rokottamatta. Vaikka ammattisi olisi suuhygienisti ja olisit koko päivän niin että lähietäisyydellä on ihminen ilman maskia ja päällesi roiskuu niin rokote tulee samalla tavalla kuin jos olisit etätyössä oleva toimistotyöntekijä.

Päiväkodissa se kontaktin kesto mahdolliseen koronapositiiviseen on aika paljon pidempi kuin yhdellä vastaanottokäynnillä suuhygienistinä. Eritteet lentää kyllä jo suuhygienistikäynnillä, mutta niin myös päiväkodissa, ruokaillaan, vaihdetaan vaipat, ollaan myös sen kakkospään eritteiden kanssa tekemisissä ja pitkäkestoisesti ja koko päivä, jopa useampi päivä putkeen...

Vierailija
22/26 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kuulu muka riskiryhmään 1, jota rokotetaan nyt melkein joka kunnassa (tai oikeastaan joka kunnassa)? Soitapa omaan terkkariin. Ihan pitäisi jo oman terveydentilan vuoksi saada olit töissä missä tahansa. Ja tätä riskiryhmä 1:seen kuulumista ei seulota mitenkään kokonaisvaltaisesti koko kuntalaisten joukosta. Pitää ottaa itse yhteyttä ja pyytää arviota. Sinulla mielestäni jo monta altistavaa tekijää, 1 ryhmään päätyminen voi olla myös monen tekijän summa. Itse luokittelisin sinut sinne ja antaisin rokoteajan.

Ei rokoteta enää, on keskeytetty maan laajuisesti nämä 1. ryhmän rokotteet. Kohdennetaan jatkossa yli 70-vuotiaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollossakin iso osa rokottamatta. Vaikka ammattisi olisi suuhygienisti ja olisit koko päivän niin että lähietäisyydellä on ihminen ilman maskia ja päällesi roiskuu niin rokote tulee samalla tavalla kuin jos olisit etätyössä oleva toimistotyöntekijä.

Suuhygienistillä on käytössä maski ja visiiri. Päiväkodissa meille jaettiin löysiä kangasmaskeja, joilla pitäisi pärjätä. Tottakai saa käyttää omiakin maskeja, mutta näin paljon meidän terveydestä välitetään. Nyt kun riskiryhmän 1. ja 2. rokotukset keskeytetty, alkaa epätoivo painaa.

Vierailija
24/26 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käyttää visiiriä töissä? Sama visiiri käy pitkään.

Vierailija
25/26 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitään järkevää, mutta toivon sulle tsemppiä ja mielenrauhaa tämän asian kanssa. Toivon että pysyt terveenä ja varmasti teetkin kaikkesi että pysyisit. Tilanne kuulostaa hankalalta.

Vierailija
26/26 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:n alueella edes kaikki ensihoidon työntekijät eivät ole saaneet toista rokotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme