Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kaksi yötä lasten kanssa poissa kotoa, ja nyt tunnen syvää rauhaa

Vierailija
13.03.2021 |

Mies jäi yksin kotiin töihin, lähdimme lasten kanssa kahdeksi yöksi pois kotoa. Olin lähtiessä äkäinen, itkuinen ja ahdistunut. Väsytti ja vitutti. Miehen kanssa pientä kränää, paskaa fiilistä ja valitusta koko ajan.

Kaksi yötä muualla lasten kanssa ja olo on aivan erilainen. Rauhoituin. Keskityin. Sain nukuttua. Kukaan ei valittanut, huutanut tai riidellyt. Olo alkoi tasaantua. Palasimme tänään kotiin ja jo kotimatkalla huomasin että kyyneleet alkaa kohota silmiini. En halunnut palata sinne. Alkoi ahdistaa.

Mitä tämä nyt on. Lapset nukkuu ja yläkerrassa tätä kirjoitan. Pakko kohta mennä alakertaan ja kohdata mies. En haluaisi, että hän on täällä. Yksinolo, tai lasten kanssa yksisnolokin, oli aivan ihanaa. Tämä perhearki on aivan kamalaa.

Miten tästä eteenpäin? Voiko tällaista edes miehelle kertoa? Alkaa vaan tappelemaan ja vittuilemaan entistä enemmän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Se on joskus ainut vaihtoehto.

Vierailija
2/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tuttu tunne :( jatkuva huono ilmapiiri sai meidät eroamaan.. kokeilin antaa asioiden olla, mutta ahdistuin todella. en enää jaksanut kitisevää mies vauvaa joka muuttui pikkuhiljaa hankalaksi.. en jaksanut odottaa että hän yhtäkkiä alkaisi käyttäytyä mukavasti tai puhua minulle niinkuin ihmiselle. olin hänen sylkykuppi. ai niin ja jos joskus olikin vähän aikaa mukavaa niin kohta taas olin tehnyt miehen mielestä jotain väärin ja alkoi rumat puheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todella tuttu tunne :( jatkuva huono ilmapiiri sai meidät eroamaan.. kokeilin antaa asioiden olla, mutta ahdistuin todella. en enää jaksanut kitisevää mies vauvaa joka muuttui pikkuhiljaa hankalaksi.. en jaksanut odottaa että hän yhtäkkiä alkaisi käyttäytyä mukavasti tai puhua minulle niinkuin ihmiselle. olin hänen sylkykuppi. ai niin ja jos joskus olikin vähän aikaa mukavaa niin kohta taas olin tehnyt miehen mielestä jotain väärin ja alkoi rumat puheet.

Oliko ratkaisu oikea? Kaduitko tätä vai säilyikö hyvä olo eroamisen jälkeen?

Vierailija
4/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu erohan tuon ratkaisee. Itsellä oli exän kanssa sama tilanne. Kaikkialla muualla oli hyvä olla paitsi kotona. Työmatkalta paluu kotiin ahdisti. Kun exän viimeinen muuttolaatikko lähti kotoa, syöksyin lattialle ja suutelin sitä. Sen jälkeen elämä on ollut ihanaa, helppoa ja menestyksekästä.

Vierailija
6/11 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että minun ja lapsen huomisesta mökkeilypäivästä tulee yhtä ihana. En enää pysty olemaan samassa tilassa huutavan miesvauvan kanssa, joka syyttää minua kaikesta (aina säästä maidon loppumiseen). Aion sammuttaa kännykän ja toivoa, että kun palaamme myöhään yöllä, mies on hävinnyt tuhkana tuuleen meidän asunnista, joka vielä pari vuotta sitten tuntui kodilta koti.

Vierailija
7/11 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo olotila johtuu? Onko mies tehnyt ehkä jotakin? Vai onko rakkaus vaan loppunut? Oletteko jutelleet siitä miltä sinusta tuntuu?

Vierailija
8/11 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuon pitäisi tulla yllätyksenä miehelle, jos otat asian puheeksi....

Vierailija
9/11 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet syvää rauhaa? Mikä siinä on huonoa?

Vierailija
10/11 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi muuttua inhottavaksi, koska haluaa sinun tekevän aloitteen erosta. Sitten voi syyttää, että sinulla on toinen mies. Ja että sinä jätit hänet ja hän saa myötätuntoa, koska hänet on jätetty.

Tiedän. Näin kävi mulle.

Vierailija
11/11 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen väsynyt miehen jatkuvaan itsekkyyteen ja sama ilmiö, elämä on parasta pois kotoa ja ilman miestä. Eilinen tyypillinen esimerkki. Minulla raskas työviikko, väsytti. Tein kuitenkin perheelle lounaan. Jääkaappi oli ihan typösen tyhjä, mies oma-aloitteisesti lupasi käydä kaupassa ja tehdä päivällisen. Tein lyhyen kauppalistan niin että tälle päivälle oli ruoka mietittynä. Lopputulos, mies tekee ruokaa kahdeksalta illalla. Hän meni kauppaan niin myöhään että ehti ottaa ainekset vain suunnittelemaansa ruokaan ja kaikki muu jäi ostamatta. Mm välipala teinille jonka pyysin hankkimaan koska jäätävä ruokaväli. Kahdeksalta illalla mies siis teki ison annoksen ruokaa. Siinä oli pääosassa aine jolle epäilen olevani allerginen, olen epäillyt lapsesta asti mutta jota mies ei ota tosissaan. En syönyt ruokaa koska peräaukko kutiaa ja vuotaa puoli päivää. Minulle ei ollut mitään ruokaa jääkaapissa, seuraavan päivän ruokasuunnitelma oli ryssitty ja vain siksi koska mies ei mennyt kauppaan ajoissa niin että olisi ehtinyt ostaa neljä (!!!) ruoka-ainetta sitä varten. Huusin pitkästä aikaa.