Mt-ongelmainen. Kerro lääkityksesi
Itsellä Paroxetin, Opamox ja tarvittaessa Zopinox
Kommentit (69)
Miten ihmeessä sait zopinoxia? Mulle määrättiin nukahtamislääkkeen tilalle ketipinor :S
Muuten seronil ja opamox.
Vitamiineja vedänkin sit vaikka mitä.
Lääkkeeni on se, että raivoan töissä muille akoille. T. Ilkeä hoitsu
En huolinut. Menin terapiaan ja hoidin masennuksen syyt; lapsuuden kaltoinkohtelusta lähtenyt tunne,että kaikille pitää olla mieliksi eikä elämä ole omissa käsissä.
Kaikki ollut hyvin jo parikymmentä vuotta. Minkä rahan lääketeollisuus menettikään kohdallani!
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sait zopinoxia? Mulle määrättiin nukahtamislääkkeen tilalle ketipinor :S
Muuten seronil ja opamox.
Vitamiineja vedänkin sit vaikka mitä.
Olen saanut sen käyttööni jo 15 vuotta sitten mutta käytän vain aivan akuuteissa tilanteissa. Nykyään sitä ei varmaan enää määrättäisi ilman tuota taustaa. Minulle ei myöskään sopinut nukahtamislääke eikä väsyttävä mielialalääke. Tuli oireita, joiden vuoksi ko lääkkeet oli pakko lopettaa.
Liikunta, uni ja terveellinen ruoka. Ihmisten välttely.
Aurorix, risperdal, bisopropol ja melatoniini.
Paria lääkettä kahteen eri diagnoosiin, toinen mielialahäiriö, toinen postraumaattinen stressireaktio.
Sertralin ja tarvittaessa propral. Mitään mirtatsapiinia tai ketipinoria en enää ota nukkumisvaikeuksiin. Niitä syödessä olen aivan ulkona tästä maailmasta koko seuraavan päivän. En pystyisi tekemään töitä.
Wellbutrin
Onko muilla toiminut masikseen ja ahdistukseen.
Eka kerta kokeilussa, positiivisia tuloksia, sanoisin ahdistuneisuus aika lailla vähentynyt, samoin alakulo, mutta voisin kyllä olla reippaampikin.
Se on "vain 150 mg", koska olen muutenkin temperamentikas, ettei mene jotenkin ylikierroksille.
Brintellix, Elvanse, Attentin, Olantsapiini.
Katkaisin kaikki haitalliset ihmissuhteet, välit vanhempiini myös ja se todellakin toimi, ei ole kahteen vuoteen ollut enää lääkitystä.
Ketiapin